Ervaringen met Diazepam

diazepam (10mg)
medicijn beviel me niet.

02-01-2017 | Man | 41
diazepam (5mg)
Sinds oktober gebruik ik Diazepam om rustiger te worden en paniekaanvallen op te vangen. De ervaring die ik met deze medicatie heb, is positief. In de eerste weken was ik iets versuft, maar daar heb ik nu geen last meer van. Vooral in de eerste weken was ik erg moe en als ik in de avond medicatie in nam, sliep ik binnen een half uur. Voor de rest heb ik geen bijwerkingen g[lees meer...]ehad.

29-01-2016 | Vrouw | 21
diazepam (5mg)
Ik heb het in het verleden ook geslikt met goed resultaat, ik kon eindelijk weer naar buiten en het werkte ook tegen de angst en paniekaanvallen die ik destijds had. Ook de spanning en gejaagdheid die ik vaak ervaarde werd minder. Verder ontspande het mijn spieren lichtelijk en hielp het goed bij het inslapen, je slaapt er echt als een roos op. Op een gegeven moment krijg [lees meer...]je natuurlijk tolerantie aan de pammetjes. Ik heb het bijna een jaar achtereenvolgend gebruikt en ik slikte uiteindelijk zo'n 50 a 60 mg diazepam per dag. (Let wel, ik kreeg het eerst voorgeschreven en daarna ben ik het op de zwarte markt gaan kopen.) Het middel is best wel verslavend. Ik ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan en om hulp gevraagd bij het afkicken en op een afbouw schema van 6 weken gezet. Dit ging heel erg goed en ben toen zonder al te veel moeite en afkickverschijnselen gestopt met het middel. Nu is er in mijn leven recentelijk het een en ander gebeurd en sinds 2 dagen slik ik het weer, nu onder begeleiding van een arts, op de juiste manier. Het werkt zoals van ouds goed en ook nu kan ik weer zonder erg angstig te zijn naar buiten en ook mijn dagen kan ik redelijk relaxed doorbrengen, en ik slaap ook weer goed! In het kort, diazepam (net als alle andere pammetjes.) is een geweldig middel en het heeft mij heel erg geholpen in mijn leven. Maar let wel op de afhankelijkheid die je krijgt voor deze middelen. In mijn geval verliep het afkicken soepel maar voor sommige mensen is het echt horror! Lees je zelf goed in!

07-09-2015 | Man | 60
diazepam (5mg)
Een half uur na inname beginnen de bijwerkingen, althans, word ik erg ziek van diazepam middel van dit merk, ook PCH, Apothecon, Apotex en nog één of twee geprobeerd. Het leidt onherroepelijk tot een noodsituatie. Echter Actavis werkt gewoon prima zoals ik diazepam, ook andere merken, al meer dan VEERTIG jaar ken. Dus elke maand is het weer het "generiek" verhaal bij de a[lees meer...]potheek, of je neemt dit of je krijgt niets, en me dan aan mijn lot overlaten. Ik word nooit boos en dan naar huis en bel met de apotheker. Actavis is nu niet meer te krijgen en houd het voor mij op. Ik heb altijd generieke gebruikt zonder vooringenomenheid, dus dat is hier niet van toepassing. Elke maand ben ik enkele dagen bezig om (goede) medicijnen te bemachtigen, en voel me er gestressed door. Ik kan niets doen, behalve voor de zoveelste keer klagen bij lareb, de dokter, de apotheker, en zij kunnen er ook niets aan veranderen. Voor mij houd het hier dan ook op.

31-07-2015 | Vrouw | 50
diazepam (2mg)
Goedendag heeft er iemand ervaring met het gebruik van diazepam en gliclazide ? Ik hoor graag van jullie.

21-07-2015 | Vrouw | 24
diazepam (2mg)
ik slik nu sinds 15-7 deze medicijnen tussen 5 en 6 innemen 1 pil van 2 mg, 's avonds werkt die prima, maar overdag voel ik me alleen maar depressiever tot aan zelfmoord gedachtens toe, kreeg deze medicijnen om rust in me hoofd te krijgen overdat is dat helaas niet het geval. nu nog 1 weekje doorbijten en dan weer naar de huisarts voor afspraak van hoe nu verder of eventue[lees meer...]el extra of anderen medicatie.

25-03-2015 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Hallo, Ik gebruik al jaren Diazepam maar me huisarts wilde t niet meer voorschrijven. Nu bestel ik me medicijnen lekker online . ben er dik tevreden over! Heeft iemand dat wel is meegemaakt? Dat artsen je van je medicatie afhalen terwijl je het echt nodig hebt?

16-02-2015 | Vrouw | 40
diazepam