Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

05-12-2014 | Man | 75
diazepam (5mg)
1e: week: Begon met 40mg. Slingerend lopen. Slapen, slapen, slapen., soms duizelig, geen concentratie, zei dingen verkeerd of begreep ze niet goed of totaal verkeerd. en vaak moeilijk verstaanbare taal voor mijn echtgenote Na week 2 terug naar 30 mg. Veel beter maar nog steeds in enigszins mindere mate bovenomschreven bijwerkingen. 3e week: 17½ mg. Pas toen werd het aanm[lees meer...]erkelijk beter maar het gevoel van afhankelijkheid aan die Lorazepam werd wel enigszins merkbaar. Week 4: Terug naar 15mg. Pas toen begon ik te merken dat het z.g. Lorazepameffect duidelijker werd. De Volgende weken moeten nog komen. Ik heb wel de wens nog even door te gaan met 15mg per dag. Het slapen is nu na 2 jaar aanmerkelijk beter geworden (n.m.m. óók afhankelijkheid ).

30-06-2014 | Vrouw | 36
diazepam
Ik gebruikte diazepam bij angst en paniekaanvallen. dit heeft een tijdje voldoende gewerkt. Op een moment werkte het niet meer. Ik stelde ook steeds uit om er een te nemen omdat ik wist dat het een verslavende werking heeft. Op het laatst werd ik er niet meer rustig van maar eerder benauwd en onrustiger.

01-09-2013 | Man | 58
diazepam (2mg)
Ik ben voorgelogen door de apothekersassistent, Actavis lag nog gewoon in de apotheek. Ik heb na een telefoontje met de apotheker zelf gewoon het spul omgeruild voor Actavis en de problemen zijn na een etmaal verdwenen.Lareb heb ik al eens eerder benaderd en ik ben er niet over te spreken aangezien het m.i. niets verbetert. Ik bel ook de fabriek van het betreffende medici[lees meer...]jn om informatie, en ze zijn blij dat er eens iemand uit patientengroep belt ....ik heb niets meer vernomen. Dat betrof P.C.H. Haarlem. en ook weer slechte diazepam. Als je niet bekent bent met de afkickverschijnselen denk je aan een hartaanval een c.v.a. of een kaakontsteking de tandarts kan niets zien., en zodoende wordt nooit het defectieve medicijn eruit gepikt.Men stuurt mij met een kluitje in het riet.Ik kan geen vuist maken.Jullie wel Lareb ook. de artsen en apotheken. Denk aan andere medicijnen verdiep je in de term bio-equivalent en lees de F.D.A. bevindingen van contrôles in de apotex fabriek.Ik lees dat daarnet pas, maar waarom moet ik mezelf altijd verdedigen.Deze mensen zuigen alles uit hun duim? zie ook peoplespharmacy.com

31-08-2013 | Man | 58
diazepam
Mijn apotheek gaf me ondank de medische noodzaak vermelding voor Actavis voor de zoveelste keer het verkeerde merk t.w. apotex, en de verkeerde aantal stuks mee.Daarvan werd ik erg ziek na gebruik. Vanmorgen heb ik de apotheker gebeld en kon het gelukkig omruilen. Wel moest ik terug omdat het aantal niet klopte, U heeft het goed geraden, het was minder dan voorgeschreven.[lees meer...]De apotheek heb ik begrepen; moet eerst overleggen met arts en patiënt wanneer er gewisseld wordt van merk. Dat is niet gebeurd.Ik sta behalve vriendelijk maar overtuigend te zijn compleet machteloos, vooral op zaterdag als ik de huisarts niet kan bellen.

30-08-2013 | Man | 58
diazepam
Tot 2 dagen gelede slikte ik onder medische indicatie diazepam van 't merk Actavis. Deze is met de produktie gestopt en heb ik nu Apotex wat me afkickverschijnselen bezorgd. Aangezien ik sinds een half jaar aan het afbouwen ben wil ik op een merk blijven aangezien generiek niet identiek is. Ik heb dit in de tientallen jaren van gebruik vaker meegemaakt ken ik de reacti[lees meer...]e van de apotheek op mijn klachten en word min of meer gekleineerd. Dit bevalt me niet. Ik ben hierdoor wanhopig.Kortom afbouwen kan ik zo wel vergeten.

02-05-2013 | Man | 32
diazepam
door dit vervelende verslavende middel diazepam heb ik last van slijmophoping en opzwellende keel.ik raad alle artsen/psychiaters af dit middel nog voor te schrijven want het is een verslaving.je bent dagelijks afhankelijk van dit rot middel. te veel nare bijwerkingen. degene die dit heeft uitgevonden zouden ze moeten straffen, want het is onnodig. je moet gewoon adrenalin[lees meer...]e aanmaken door veel te gaan sporten. dat is de beste oplossing. bij te veel diazepam kan zelfs een hartstilstand worden veroorzaakt. ik ben zwaar teleurgesteld in mijn psychiater en degene die dit op de markt heeft gebracht. onnodig en on vakbekwaam.

20-12-2012 | Vrouw | 27
diazepam
Ik heb in 2010 een keer op een huisartsenpost een diazepam gekregen van 5 mg om me te kalmeren. Ik had last van hartkloppingen en het werd gegeven voor paniek. Nou het werkte als een tierelier. Was rustig en hartkloppingen verdwenen. Dit spul werkte zo lekker dat ik er meer van wilde en ik had ook steeds meer nodig. Ik raakte verslaafd. Ik was gewoon een junk. Ik kreeg art[lees meer...]sen zover dat ik op mijn diepste punt 50 mg op een dag slikte. Ik was stoned, totdat ik wist dat ik verkeerd bezig was en wilde hulp om af te bouwen. Mijn huisarts heeft me geholpen. 5 mg per twee weken eraf. Ik heb er uiteindelijk 8 mnd over gedaan en ben er nu echt vanaf. En dat was heel moeilijk, ben echt door helse momenten gegaan. Zweten, angsten, trillen, gevoel van gek worden, echte afkickverschijnselen. Wat een troep! Terwijl je dat niet verwacht, het is zo gegeven door artsen. Ik hoop dat ik mensen hier kan waarschuwen! Gebruik het niet als je gevoelig.bent voor verslaving en gebruik het niet langer als twee weken, want het sluipt erin. Het middel zelf is zeer kalmerend, dat wel. Alleen in noodgevallen! Ik heb uiteindelijk gewoon een hartritmestoornissen

01-12-2012 | Vrouw | 19
diazepam
Voordat ik Citalopram gebruikte, gebruikte ik eerst dit medicijn Diazepam. In het begin dacht ik dat dit niet zoveel werking had, voelde me alleen slaperiger en vermoeid. Ik nam het eerst 3 dagen achter elkaar in, al snel merkte ik dat ik de 3e dag niets voelde van de Diazepam en dat de angst die ik had/heb erger werd. Dus er mee gestopt, totdat ik na een week weer eno[lees meer...]rme onrust kreeg in mijn hoofd. Ik nam een Diazepam in en merkte dat het deze keer wel werkte, ik werd rustiger, dacht minder, en zou ik wel denken was dit een stuk minder heftig dan ervoor. Ik heb dus ervaren/geleerd dat toen ik het in nam, dat het meer effect heeft als je het af en toe in neemt bij redelijk tot zeer ernstige gevallen. Toen ik overging op Citalopram ( 5 dagen geleden ) had ik 3 dagen van te voren mijn laatste Diazepam ingenomen. Ik heb geen nare ervaring ervaart met het snel veranderen van Diazepam naar Citalopram. Nu na 3 dagen pas, maar dat komt door de Citalopram zelf.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum