Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

07-11-2019

Diazepam (diazepam)

Vroeger heb ik weleens Diazepam gebruikt, het meest verschrikkelijke medicijn die er voor mij bestaat. Ik ging ervan hallucineren. Nooit meer. Ik ben nu heel blij met Lorazepam.
21-10-2012

Diazepam (diazepam)

het gebruik van allelij medicijnen kan lijden tot een kwelling van plaats opluchting gezien ik niet kundig ben woordt je zomaar met de aanvang van dit medicijn op de proef gestelt een heeft veel negetief efect op mij gehad manisch,
12-03-2012

Diazepam (diazepam)

Benzo's zijn zeer verslavend en hebben bij mij eigenlijk maar een aantal maanden gewerkt. Op lange termijn wordt je er alleen maar zieker van, google maar eens op "Ashton Manual" Ik wil iedereen adviseren om te stoppen (langzaam afbouwen!) met deze medicatie, ik heb het geprobeerd maar het is me niet gelukt...
14-07-2017

Diazepam (diazepam)

Ben net gestart, dus ben voorlopig hier allen om te lezen en te vragen.
14-09-2015

Diazepam (diazepam)

Hallo, graag deel ik mijn ervaring met diazepam 5 mg tablet. Bij minder frequent gebruik werkt het middel beter. De effecten ervan zijn dan sterker te merken en je merkt ook beter wat het verschil is tussen wel en niet gebruiken. Het middel heeft, wanneer er niet te frequent gebruikt wordt en er geen sprake is van verhoogde tolerantie, een licht dempend effect. I[lees meer...].t.t. alcohol, dat ook(sterker) dempt, brengt het gebruik van dit middel m.i. minder risicos met zich mee. Tegen extreme, oncontroleerbare, structurele angst kan dit middel weinig doen. Bij mildere angst/ paniek klachten kan het helpend zijn. De diazepam kan, net als alcohol, ook dempend werken op bijvoorbeeld voelbare vermoeidheid.
20-12-2012

Paniekaanvallen

Vanaf huisarts kwam zes maanden geleden de diagnose Burnout.. Dit middel geeft Opluchting, verademing, ruimte en is een prima middel om te gebruiken om extreme innerlijke onrust met daarbij horende vervelende lichamelijke klachten zoals spierspanningen, alertheid, spanningshoofdpijn, paniekaanvallen en misselijkheid te onderdrukken. Ik ben nogal gevoelig voor medicatie, 2 [lees meer...]mg is voor mij meer dan voldoende. Een te hoge dosering geeft het gevoel de controle over lichaam en geest kwijt te zijn, sufheid en weinig interesse voor de omgeving waren in eerste instantie voor mij een resultaat. Ik gebruik dit wanneer nodig en probeer kritisch te zijn omdat lichamelijke en geestelijke verslaving een gevolg kan zijn en ik bij regelmatig gebruik darmklachten en maagpijn krijg. Verder word ik vaak overmoedig als ik dit middel genomen heb en streef ik mijn draagkracht voorbij omdat je jezelf 'gevoelsmatig' sterker voelt dan daadwerkelijk het geval is. Een prima middel als steuntje in de rug om mijn burnout te boven te komen. Ondanks dat enige voorzichtigheid belangrijk is ben ik goed tevreden over dit middel.
06-10-2012

Diazepam (diazepam)

Nu bijna anderhalf jaar gebruik ik dit medicijn voor het slapen gaan. Voor het eerst sinds jaren weer een goede nachtrust. Emoties worden iets afgevlakt maar daardoor ben ik in staat weer een actief leven te leiden. Zo is mijn sociale angst grotendeels verdwenen. Ik ben erg tevreden over het medicijn. Wel moet je opletten dat je niet meer gaat gebruiken. Dus je hebt wel e[lees meer...]nige discipline nodig. Mij lukt dat aardig. Gebruik doorgaans 2,5 gram voor het slapen gaan, een enkele keer 5 mag. Naast wat vermoeidheid merk ik geen bijwerkingen. Het heeft mijn levenskwaliteit absoluut verbeterd!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum