oxazepam

Bromazepam (80 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

21-10-2022 | Man | 52
oxazepam (10mg)
1 deed helemaal niets dus dan maar 2 nog niets. Uiteindelijk 5 stuks genomen maar helemaal niets. De nare gedachten blijven.

14-10-2022 | Man | 64
oxazepam (10mg)
Door heftig oorsuizen psychische klachten. Kreeg oxazepam voorgeschreven, naar behoefte 10 tot 30 mg per dag. Heb oxazepam gedurende enkele maanden gebruikt. Wat een ellende! Op zich werkt het goed, maar je hebt er steeds meer van nodig en als je minder wil gaan gebruiken word je somber, duf, moe, misselijk. Ik kon ook zonder oxazepam niet meer slapen. Heb heel langzaam a[lees meer...]fgebouwd en ben nu bijna "clean", ik gebruik nu nog 5 mg per dag, eerdaags nog 2,5 mg en volgende week hoop ik ervan verlost te zijn. Voel me weer stukken beter. Mijn advies: gebruik het slechtst incidenteel, hooguit 1x per week 10 mg. Dan is er geen kans op verslaving en dan werkt het goed als middel om door te slapen. Hou er wel rekening mee dat je de volgende dag wat duf kan zijn. Het middel werkt dan nog even door. Vermijd intensief gebruik, je krijgt straks te maken met stevige ontwenningsverschijnselen.

18-09-2022 | Vrouw | 25
oxazepam (10mg)
Zelfs met een halve onwijs veel last van bijwerkingen. De hoofdpijn die ik er de volgende dag van krijg is niet te doen. Ook komen de paniekaanvallen 10 keer zo hard terug.

05-09-2022 | Man | 25
oxazepam (50mg)
Het is een goed middel zolang je niet afhankelijk word. Het werkt niet te lang . alleen de optie hebben om het te nemen geeft persoonlijk al verlichting van (angst) klachten. Samengevat bij zo nodig gebruik blijft het werkzaam(voor mij).

28-07-2022 | Man | 43
Gelijk bij lysanxia 10mg verhaal

25-07-2022 | Vrouw | 25
oxazepam (10mg)
Al sinds 2016 heb ik dit middel voorgeschreven gekregen voor mijn angsten. Toendertijd enkele weken het dagelijks 1 a 2 moeten innemen, wat mij compleet van de wereld bracht. Door een verandering in situatie had ik ze eigenlijk een lange tijd niet meer nodig. De angsten blijven terug komen in vlagen en als het echt niet gaat, dan neem ik een pil. Nooit meer dan 1. Als[lees meer...] ik het gevoel heb dat een dag spannend wordt, begin ik met een halve. Het is voor mij al geruststellend dat ik ze bijvoorbeeld in de tas heb zitten. Dit middel werkt enorm prettig in de crisis momenten en heftig sederend als slaapmiddel. Een aanrader als je zelf verstanding om kan gaan met een middel als dit, want de tolerantie en ontwenningsverschijnselen zijn verschrikkelijk als je het langdurig slikt of misbruikt.

20-07-2022 | Vrouw | 42
oxazepam (10mg)
Hielp in het begin goed. Na een tijdje begon dat wat minder te worden en ben er helaas aan verslaafd geraakt. Met behulp van een goede psychiater ben ik inmiddels afgebouwd, na 14 jaar.. Goed middel voor even, maar pas op dat je het niet te lang of te vaak gebruikt

14-07-2022 | Man | 34
oxazepam (10mg)
Werk goed tegen stress en prikangst zo nodig 1 keer perdag Zins mijn ziekte veel last van stress en angst gebruik voor slapeloosheid ook soms temazepam 20 mg voor gesheefen door huisarts werkt goed

25-06-2022 | Man | 27
oxazepam (50mg)
slik al 9 jaar benzo ook diazepam erbij 15mg vroeger drugs verslaafd wil iedereen waarschuwen als je nog andere opties hebt gebruik dit nooit wou dat ik niet de afkick en ontwenning van dit had dat ik de tijd terug kon draaien zat ooit op 130 mg diazepam dit spul maakt je uiteindelijk nog meer na de klote soms voelt het voor mij te laat maar voor wie er nog hoop i[lees meer...]s gebruik het niet langer dan een week en niet hoog en zeker niet als je een drugs verslaving of alcohol hebt gehad tenzei voor even voor de ontwenning van alcohol

19-06-2022 | Vrouw | 32
oxazepam (10mg)
Ik was zwaar depressief, ik wist geen raad. Begeleiders raden mij aan om meer te wandelen. Maar echt raar buiten lukte niet, wou liever dood. Ik heb hulp gezorgd en heb oxezepram gekregen. Als ik oxezepram niet had gehad was waarschijnlijk ik uit huis geplaatst. Tot nu toe is voor mij een wonder middel. Ze zeggen dat je het niet lang kan gebruiken, wegens verslaving gevoel[lees meer...]igheid. Maar mensen met suiker, nemen ook heel hun leven medicijnen. Ik denk dat ik dit middel ook lang ga gebruiken. Want ben al lang ziek, ik wil niet terug naar dood gevoelens. Maar medicijnen werken bij iedereen anders.

20-05-2022 | Man | 62
oxazepam (50mg)
Door sexueveel misbruik kreeg ik 5 jaar geleden dit middel 2keer geprobeerd via op namen in paranoia te stoppen ik kon niet meer lopen hart sloeg wel 100 slagen de arts van daar zij geef hem die middel terug aan hem een dag later kon ik naar huis ik slik het nu nog steeds

09-05-2022 | Man | 59
oxazepam (10mg)
ik slik oxazepam nu bijna zes jaar , elke ochtend, ik sta namelijk op met een enorme onrust en angst voor de dag. zware burnouts gehad, opnames. de 10 mg elke ochtend, een uurtje verder, dan durf ik naar mijn werk en gaat het de rest van de dag wonderbaarlijk goed. mijn psychiater zei dat deze dosis niet echt kwaad kan . dat neem ik dan maar aan. het helpt mij om de [lees meer...]dag op te starten, al zou ik het liever anders zien. ik zie het inmiddels als koffie om wakker te worden, maar dan om rustig mijn dag te kunnen beginnen. zonder voorbarige angstgevoelens. het zal wel niet helemaal goed zijn voor je lijf maar stress is slechter denk ik. het is jammer dat ik niet tegen wiet enzo kan, dat was natuurlijker geweest. 😂😂😂

13-04-2022 | Vrouw | 26
oxazepam (10mg)
Vooorgeschreven voor mijn angst stoornis Ik ervaar dit medicijn echt als super fijn. Werkt snel, creëer rust en orde in mijn hoofd

22-03-2022 | Vrouw | 59
Was er 1 week van af maar ging weer mis.. Nu weer 3x20 mg... Tiscklote

09-01-2022 | Vrouw | 28
oxazepam (10mg)
Ik kreeg oxazepam voorgeschreven om me te helpen bij de opbouw van mijn antidepressiva. Het middel is zeer effectief; angsten verminderen, ik slaap er beter van en heb weer rust in mijn hoofd. Na het 5 weken gebruikt te hebben vond ik het wel mooi geweest en wilde ik stoppen met de oxazepam. Ik kreeg last van ontwenningsverschijnselen welke zo'n 3 dagen duurde. Kaakspannin[lees meer...]gen, beetje van de kaart en realistische, heftige dromen. Onderschat dit middel niet en ga er verantwoordelijk mee om. Het heeft me zeker geholpen, maar ben blij dat ik er weer vanaf ben.

04-12-2021 | Vrouw | 23
oxazepam (10mg)
De pillen werken tegen mijn angst en maken mij wel rustig maar de bijwerkingen maken het alleen maar erger. Heb constant last van een vage duizeligheid en verder last van hartkloppingen. Mijn hartslag schiet alle kanten op. Zonder de bijwerkingen vind ik het top maar door die bijwerkingen wil ik niet eens slikken meer

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum