Ervaringen met Oxazepam

Bromazepam (87 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

16-12-2023 | Man | 47
oxazepam (10mg)
Werkt op zich goed. Maar nu ik het elke dag inneem niet meer zo goed. Daarom moet ik verhogen. Mijn behandelaar zegt dat de effectiviteit inderdaad afneemt door tolerantie, maar dat het goed blijft werken tegen angst. Ze zijn smaakloos, dus je kunt ze gewoon doorbijten.

12-07-2023 | Vrouw | 36
oxazepam (10mg)
Goedemiddag, Gebruiken jullie ook oxa als het zo warm is? Groetjes

14-05-2023 | Vrouw | 39
oxazepam (10mg)
Al in zeer lage hoeveelheid werkt dit zo goed. Ik neem het niet om rustig te worden. Ik neem het om me weer mezelf te voelen. Ik ben altijd gespannen. Dit helpt me om van het leven te kunnen genieten en moeilijke dingen aan te kunnen. Ik word niet afhankelijk door minstens 2 dagen per week het niet te nemen en ook de dosering niet te overschrijden. Ik neem ook vaak maa[lees meer...]r 5 mg. Ik snap dat mensen verslaafd worden aan dit spul. Het voelt heerlijk. Maar het is gevaarlijk. Pas op met dit medicijn. Gebruik het verstandig.

31-03-2023 | Man | 72
oxazepam (50mg)

13-03-2023 | Vrouw | 58

10-03-2023 | Vrouw | 32
oxazepam (10mg)
Werkt opzich best goed. Gebruik nu 4 weken lang al 10 mg per dag omdat ik ook bezig ben met het opbouwen van Citalopram vanwege de bijwerkingen. Ben alleen zo bang eraan verslaafd te raken omdat er overal op internet staat het niet langer dan 2 weken achter elkaar te mogen gebruiken. Iemand die dit ook langere tijd achter elkaar gebruikt heeft en er goed mee is kunnen stop[lees meer...]pen?

10-03-2023 | Vrouw | 107
oxazepam (10mg)
Even reageren op de persoon die zegt dat het een vreselijk product is 😂Het is daarom ook voor TIJDELIJKE gebruik 😉 Wat bij jou is ,hoeft bij een ander niet zo te zijn , Voor de gebe die het nodig hebben en er goed mee omgaan is het een top middel, Ik kan er zo mee beginnen en Cold Turkey mee stoppen,je moet echt weten hoe je het gebruikt!! Alles wat eindigt met pamm[lees meer...]etjes is geen snoepgoed!!! En blijft rotzooi! Dus weer waar je aan begint, alleen gebruik bij ernstige problemen en met therapeut die je in de gaten houdt 🫁🧠

27-02-2023 | Man | 24
oxazepam (10mg)
Ik wil iedereen die dit leest waarschuwen: PAS OP met oxazepam! Sowieso met benzodiazepines in het algemeen. Zeer verslavend! Dit is geen medicatie, maar drugs! Afkicken ervan is een hel. Weet waar je aan begint. Ja, angst en paniek kan levensbeheersend zijn, maar in mijn ogen heb je er met deze "medicijnen" een probleem erbij. Wanneer u (of een geliefde) deze "medicatie" [lees meer...]toch wil gebruiken, alstublieft gebruikt u dit dan tijdelijk zo weinig mogelijk. Een afhankelijkheid van benzodiazepinen ligt op de loer. Dit is niet overdreven, maar de realiteit. Tip: antidepressiva (SSRI) kunnen mogelijk helpen bij angst/spanning. Doet sertraline (1x100mg) wel voor mij. En de SSRI's zijn NIET verslavend.

26-02-2023 | Man | 36
oxazepam (10mg)
Door stress en paniekaanvallen gebruik ik 10mg mij werkt het erg goed word er zelfverzekerder door waardooe ik weer onder de mensen kom. Verder heb ik minder last van piekeren en angstgedachten

06-02-2023 | Man | 32
oxazepam (10mg)
Ik heb al aantal jaar last van paniek aanvallen en hyperventilatie.. Laatste jaren / tijd minder en beheersbaar had bij nood aprazolam 0.25 werkte prima , helaas ineens niet meer leverbaar dus als vervanging de oxazepam 10mg gekregen eers Prima , maar na aantal keer gebruikt te hebben blijft onrust zenuwachtig aanhouden .. dus ik raad het niet iedereen gelijk aan om het te[lees meer...] gebruiken eerste nacht ging prima daarna berg afwaarts dus ga er mee stoppen en misschien zal het even stuk erger worden maar proberen zeker waard voordat je in een sleur komt net nieuwe medicijnen etc

23-12-2022 | Man | 69
oxazepam (10mg)
Ik ken deze bijwerkingen.Ik voel me soms depressief. Ik bouw ook af.ik ben nu aan 3x daags 1/2 tablet voel me niet altijd lekker.Maar ik wil het volhouden

21-10-2022 | Man | 52
oxazepam (10mg)
1 deed helemaal niets dus dan maar 2 nog niets. Uiteindelijk 5 stuks genomen maar helemaal niets. De nare gedachten blijven.

14-10-2022 | Man | 64
oxazepam (10mg)
Door heftig oorsuizen psychische klachten. Kreeg oxazepam voorgeschreven, naar behoefte 10 tot 30 mg per dag. Heb oxazepam gedurende enkele maanden gebruikt. Wat een ellende! Op zich werkt het goed, maar je hebt er steeds meer van nodig en als je minder wil gaan gebruiken word je somber, duf, moe, misselijk. Ik kon ook zonder oxazepam niet meer slapen. Heb heel langzaam a[lees meer...]fgebouwd en ben nu bijna "clean", ik gebruik nu nog 5 mg per dag, eerdaags nog 2,5 mg en volgende week hoop ik ervan verlost te zijn. Voel me weer stukken beter. Mijn advies: gebruik het slechtst incidenteel, hooguit 1x per week 10 mg. Dan is er geen kans op verslaving en dan werkt het goed als middel om door te slapen. Hou er wel rekening mee dat je de volgende dag wat duf kan zijn. Het middel werkt dan nog even door. Vermijd intensief gebruik, je krijgt straks te maken met stevige ontwenningsverschijnselen.

18-09-2022 | Vrouw | 25
oxazepam (10mg)
Zelfs met een halve onwijs veel last van bijwerkingen. De hoofdpijn die ik er de volgende dag van krijg is niet te doen. Ook komen de paniekaanvallen 10 keer zo hard terug.

05-09-2022 | Man | 25
oxazepam (50mg)
Het is een goed middel zolang je niet afhankelijk word. Het werkt niet te lang . alleen de optie hebben om het te nemen geeft persoonlijk al verlichting van (angst) klachten. Samengevat bij zo nodig gebruik blijft het werkzaam(voor mij).

28-07-2022 | Man | 43
Gelijk bij lysanxia 10mg verhaal