Overspannen/burn-out (16 meningen)

Bromazepam (62 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

09-06-2014 | Man | 21
oxazepam (50mg)
hallo mijn naam is brandon, ik zoek naar mensen met dezelfde problemen als mij en iemand die ongeveer weet hoelang mijn ontwenningsverschijnselen aan zullen houden. ik ben rond 2 en halve maand geleden begonnen met oxazepam, omdat ik niet sliep en onrustig was. ik heb 2 weken moeten slikken en de dokter zei dat ik dan moest stoppen, ik zou geen ontwenningsverschijnselen[lees meer...] volgens hem kunnen krijgen. vervolgens 1 dag later gebeurt er hetgene wat ik niet had durfe denken, ik kreeg ontwenningsverschijnselen. ik ben er mee naar de dokter geweest en die zei dat is onmogelijk, je stelt je aan. ik ben weg gestuurd en aan mijn lot overgelaten, de eerste 2 maanden waren nog wel te doen met ontwenning, maar na deze 2 maanden gaat het helemaal mis. ik slaap niet meer en ben behoorlijk angstig, zit de hele dag te piekeren en heb af en toe depressieve gedachten, mijn maag slaat op hol en heb krampen, mijn ogen doen pijn en zijn droog en kunnen totaal niet tegen licht, mijn benen zijn slap en kan niets ondernemen, ik ben misselijk en heb een behoorlijke onrealistische kijk op de wereld nu, ik kan niet tegen geluiden en heb ook hoofdpijn. ik snap zelf niet hoe dit na 2 weken gebruik zo snel kan, ik zal nu een paar maanden van me leven kwijt zijn en dat is behoorlijk naar, vooral in deze zomer. ik wil iedereen waarschuwen voor deze medicijn/drugs, want zo zie ik het nu. heeft iemand hier ervaring mee en zou die aub kunnen reageren, iemand die het heeft gehad, hoelang duurt het? ik las bij verschillende ervaring dat de klachten wel 6 a 8 maanden kan vasthouden, dan heb ik nog 4 of 6 maanden te gaan en zou eigenlijk een soort medicijn willen die alles een beetje draagbaar maakt. heeft iemand tips dan hoor ik het graag. met vriendelijke groet brandon

20-09-2012 | Man | 52
oxazepam
Dit medicijn mocht ik 2 á 3 keer per week slikken bij angst en paniek of slapeloosheid. Het middel werkt uitstekend. Van bijwerkingen heb ik niets gemerkt. De enige reden dat ik het niet meer gebruik is omdat je er na verloop van tijd aan gaat wennen en dan steeds meer moet gaan slikken. Met 2 á 3 keer per week voorkom je dat effect. De dagen dat ik niet slikte lag ik verv[lees meer...]olgens wel weer de hele nacht wakker.

19-08-2012 | Vrouw | 35
oxazepam
eerst een benzo die niet hielp. daarnaa een aanverwante benzp

12-05-2012 | Man | 25
oxazepam
Ik had last van slapeloosheid, hier werd mij oxazepam voorgeschreven. Inname hielp goed om in slaap te vallen. Ik werd er via www.oxazepam.info wel op gewezen om het niet te vaak te gebruiken, omdat je anders niet meer zonder oxazepam in slaap kan vallen. Dat lijkt me een goede tip! Geen bijwerkingen voor mij

19-04-2012 | Man | 65
oxazepam
Ernstig last van restless leggs. Daarvoor gebruik ik pramipexol 0.088 mg. 4 jaar geleden begonnen met twee tabletten. In de loop van de tijd heb ik dat op moeten voeren naar 6 tabletten dit in verband met de vermindering van de werking. 6 tabletten is de maximale hoeveelheid. Daarna moet je een paar weken stoppen met het gebruik. Dat leek een moeilijke periode te worden. D[lees meer...]e eerste twee nachten zonder dit medicijn helemaal niet geslapen. Overdag was het niet mogelijk te zitten. De armen en benen waren te onrustig. In overleg met de huisarts en de neuroloog een tablet OXAZEPAM pch 50 mg. genomen. De nacht werd een absolute hel. Mijn lijf was volledig uit controle Een huilbui van 1 12 uur. Mijn vrouw heeft de deur van de slaapkamer op slot gedaan omdat ze bang was dat ik rare dingen zou doen of van de trap zou vallen. Ze heeft me zoveel mogelijk gesteund en vast gehouden. Maar het was vreselijk. Ze heeft me mijn oude medecijn toe gediend en hoopt dat dat zou helpen. Na ruim 4 uur trok de hel weer open en werd ik rustig. Het was vreselijk.

17-12-2011 | Man | 83
oxazepam
Mijn vader 83 jaar oud, slikt al negen jaar 40 mg Oxazepam p.d. Dit kreeg hij bij het onverwachte overlijden van mijn moeder voorgeschreven. Hij is er geen dag mee gestopt. Inmiddels is hij erg nerveus, slaapt slecht, labiel. Dit neemt de laatste tijd weer toe. Wanneer ik bij zijn huisarts informeer, zegt deze altijd dat de dosis te laag is om last van bijverschijnselen te[lees meer...] krijgen. Is dat zo? Heeft hier iemand ervaring mee?