Ervaringen met Azitromycine

haaruitval diarree

Chlamydia (28 meningen)
Keelontsteking (23 meningen)
Longontsteking (22 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (15 meningen)
Bijholteontsteking (9 meningen)
Bacteriële infectie (6 meningen)
Luchtweginfectie (6 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (5 meningen)
Middenoorontsteking (5 meningen)
Bronchitis (5 meningen)
Ziekte van Lyme (3 meningen)
Oorontsteking (1 mening)

30-03-2023 | Man | 27
azitromycine (500mg)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
2 dagen na het innemen een allergische reactie rond mn halsstreek, heel opvallende rode spots die lichtjes jeuken.. is momenteel al een week zichtbaar! Heb nu een anti schimmel medicatie extra voorgeschreven gekregen. Hopelijk helpt dit Snel

06-02-2023 | Man | 22
Blaasontsteking
nu 5 maanden geleden dat ik deze kuur heb gekregen bij een blaasontsteking door een urineweginfectie die ik had opgelopen in het buitenland. de antibiotica sloeg gelijk aan en kon hierdoor weer normaal naar het toilet. Wel kreeg ik 3 dagen lang last van heftige buikkrampen samengaand met winderigheid. nu is het 5 maanden later en heb ik nog steeds veel last van opboeren en[lees meer...] dezelfde winderigheid. Nooit meer voor mij. iemand die deze klachten herkent en weet hoe ik hier van af kan komen??

13-04-2021 | Man | 25
Chlamydia
Gisteren voor de 2e keer dit medicijn gebruikt. Altijd bang voor bijwerkingen en dus niet slim om op deze site te kijken. De eerste keer was er niks aan de hand qua bijwerkingen. Gisteren alleen wat last gehad van diarree en hoofdpijn. Ik heb de medicatie na het avondeten ingenomen. Laat je niet gek maken. Iedereen reageert anders op het medicijn!

21-10-2020 | Man | 25
azitromycine (1000mg)
Chlamydia
Ik kreeg eenmalig 1000mg azitromycine voorgeschreven tegen een Chlamydia-infectie. Daarbij geen bijwerkingen ervaren en binnen twee dagen was de klacht nagenoeg weg. Verder is mijn ontlastingpatroon juist verbeterd, maar dat kan met iets anders te maken hebben. Zeer goede ervaring met dit medicijn bij eenmalig gebruik.

12-08-2020 | Man | 20
Keelpijn
Gepakt voor keelpijn, slijm en keelontsteking nadat ik getest werd voor COVID-19 (dat uiteindelijk een negatieve uitslag gaf). Het heeft me goed geholpen, de vele slijm, pijn en moeite met ademen is genezen na de 3 pillen van 500mg. Ben tevreden over het product, het is zwaar maar het doet z’n werk.

08-04-2020 | Man | 24
Amandelontsteking
De kuur is nu klaar de 3e dag bijna achter de rug veel makkelijker slikken nu! Koorts van 40,4 is inmiddels gezakt naar 37, dit is echt een aanrader voor de mensen die twijfelen om deze pil te nemen. Bedankt !

22-03-2020 | Man | 46
Urineweginfectie
Ik wil toch even mijn ervaring met dit medicijn laten weten omdat ik het zelf bijna niet durfde te slikken na alle horror verhalen hier. Ik kreeg deze antibiotica omdat ik een vermoedelijke urineweginfectie, dan wel ontsteking had. Dit werd hetzelfde behandeld als een soa, met grof geschut als het ware, om het weekend te kunnen overbruggen. Na inname zat ik eigenlijk ner[lees meer...]veus te wachten op wat er ging gebeuren maar het viel me allemaal erg mee moet ik zeggen, zeker na het lezen vd ervaringen hier. Ik zat bij wijze van spreken al klaar op de wc wachtend op de diarree aanval maar die is nooit gekomen :). Ja ik had wel een lichte kramp af en toe, beetje droge mond en ik heb me wel 's fitter gevoeld maar al met al viel het mij allemaal hartstikke mee! Ik heb wel voor en na het innemen wat gegeten en de pillen ingenomen met melk en ik heb een extra probiotica pil genomen. Verder heb ik ook regelmatig wat gegeten. Over de effectiviteit van het medicijn kan ik nog niet veel zeggen omdat ik het eergisteren pas heb ingenomen, kom ik later wel op terug.

27-09-2019 | Man | 47
azitromycine (500mg)
Na een beet van besmette teek met dit product begonnen. Eerste inname was 's avonds en zo drie dagen achter elkaar. Dan een week pauze en opnieuw een kuur van 3 dagen. Telkens 1 pil (500mg) per dag. De eerste uren na de inname voelde ik nog geen verschil. Rond 1:00 's nachts wakker geworden van de bijwerkingen. Tintelingen op de huid, rusteloosheid, kortom een hele slecht[lees meer...]e nacht met vaak wakker worden. 's morgens totaal uitgeput en vervolgens de dag doorgesparteld. Tegen de avond werd het stilaan wat beter maar dan moest ik al de volgende pil nemen. Zelfde verhaal alleen nog ergere symptomen met zelfs hartkloppingen. De ochtend na de laatste inname (dag 3) werd ik plots onwel en kreeg een verschrikkelijke opvlieger (hitteaanval) met vervelende hartkloppingen. Ik raakte wat in paniek en ben een half uur op de zetel gaan liggen.

11-07-2019 | Man | 21
Chlamydia
Kreeg dus te horen van een vriend van me dat hij ook sex heeft gehad met een oude scharrel van me. Nu heeft ze hem verteld dat ze chlamydia van mij heeft gekregen. Die kans lijkt me sterk aangezien ik me jaarlijks laat testen, just to be sure altijd. Dus ik de huisarts maar weer opgebeld dat ik me toch 2 maanden na mijn laatste test weer wil laten testen. Kreeg ik de vraag[lees meer...] waarom dus ik het uitgelegd. Test gehaald maar kreeg zonder uitslag al de pillen voor geschreven. Dus ik ze maar genomen, uur naderhand begin ik me een partij buikpijn te krijgen net voor etenstijd. Ik dus een hap kip op meer kreeg ik niet weg. Half uurtje later stevige hoofdpijn alleen het rare was dat deze met vlagen kwamen steeds van 5 min ongeveer. Hopelijk test ik negatief maarja als t positief is hoop ik dat dit meteen werkt.

29-03-2019 | Man | 47
Gonorroe
Lijkt alsof je een zombie word na inname.

15-10-2018 | Man | 29
Chlamydia
Ik jaagde die pillen derin en begon daarna uit belangstelling eens deze website te raadplegen. Wat ervaren mensen, hoe snel werkt dit eigenlijk, vroeg ik me af, want had nogal last van ontstoken plasbuis door die chlamydia. Afijn, het enthousiasmeerde niet om hier over de gemiddelde ervaringen te lezen. Ik bereidde me voor diarree en hartkloppingen en hellevuur maar er geb[lees meer...]eurde niks. Ik merkte letterlijk niks van deze pillen. De symptomen werden 6 dagen na inname minder en na 8 dagen was het voorbij. Goed spul! Oja, die date van mij wist zeker dat ze niks had want ze 'was getest'. Ik trap er nooit meer in, zorg gewoon dat je je beide laat testen, papieren, aantonen! Succes lotgenoten.

02-10-2018 | Man | 22
Bijholteontsteking
Ik heb dit voorgeschreven gekregen tegen een bijhoteontsteking die niet weg ging, zelfs niet na maanden. Achteraf bleek het dat ik hoogstwaarschijnlijk geen bijholte ontsteking had maar een of ander virus. Ik had eerst een andere antibiotica voorgeschreven gekregen, hier kreeg ik uitslag van, vandaag dat ik gelijk ben overgestapt naar deze antibiotica. 4uur na innemen kree[lees meer...]g ik hele heftige buikkrampen en diarree. Na ongeveer 1.5 maand heb ik nogsteeds last van buikkrampen gedurende de hele dag en elke dag. Wordt vooral erger na het poepen. Verder ziet mijn ontlasting er wel goed uit. Als iemand een idee heeft waar dit vandaan kan komen graag hier reageren

01-10-2018 | Man | 57
Longontsteking
3x wekelijks een onderhoudsdosis voor bronchiectasien. Goed ingesteld na jarenlang problemen met longontstekingen. Met koud of warm weer extra hulp van prednisolon noodzakelijk. Geen goede combinatie met antidepressiva. Jammer. Dan maar zonder pillen. Goede instelling zoals nu wil ik niet weggeven.

28-07-2018 | Man | 61
Keelontsteking
Vlak voor mijn vakantie een medicijn gehaald voor een onschuldige keel ontsteking .kreeg 3 grote pillen voorgeschreven per dag te gebruiken. Komt 22.7 aan op de vakantie bestemming en kon mij knie gewrichten niet meer gebruiken.ook de handgewrichten raakte overgevoelig.4 dagen helse vakantie dagen volgde totdat ik besloot mijn vakantie afgebroken en terug toegaan. In Ned[lees meer...]erland hebben ze me prednisolon voor geschreven om van ernstige bijwerkingen af te komen,welke direct aansloeg.ook mijn keelontsteking heeft het middel niet opgelost Mij heeft het middel alleen maar negatievereacties en horror vakantie opgeleverd

22-06-2018 | Man | 26
Chlamydia
Azitromycine voorgeschreven gekregen ivm met Chlamydia. Veel gelezen over bijwerkingen, maar eigenlijk totaal geen last gehad van bijwerkingen alleen een beetje moe en suf voor de rest nergens last van gehad!

20-02-2018 | Man | 66
Longontsteking
ik gebruik dagelijks Symbicor 400 maar toen ik ziek was, tegen longontsteking aan, gaf de Huisarts mij dit medicijn. De volgende dag voelde ik mij 80 % opgeknapt omdat ik meer lucht kon inademen. Dat maakt dat ik de bijverschijnselen maar voor lief neem.