Ervaringen met Claritromycine

Bijholteontsteking (12 meningen)
Keelontsteking (10 meningen)
Bronchitis (10 meningen)
Oorontsteking (8 meningen)
Infectie (wond) (8 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (7 meningen)
Tandvleesontsteking (3 meningen)
Krentenbaard (3 meningen)
Acne/puistjes (2 meningen)
Amandelontsteking (2 meningen)
Kaakontsteking (2 meningen)
Ontsteking in de borst (2 meningen)
Middenoorontsteking (0 meningen)

13-02-2015 | Vrouw | 44
Hoest
Vanwege pijn tussen de schouderbladen, koorts, verkouden en hoesten kreeg ik dit voorgeschreven van mijn huisarts. De grote van de tableten vond ik lastig innemen. Van de eerst 3 werd ik misselijk, later verdween dat. Na 2 dagen kreeg ik enorme honger, de hele door kon ik eten. Ook last van verstopping en een bittere smaak in mijn mond. De kwaal is na een 7 daagse kuur zo [lees meer...]goed als verdwenen maar de bijwerkingen vond ik behoorlijk.

19-02-2013 | Vrouw | 30
Hoest
Al 6 jaar krijg ik elk jaar opnieuw een opstoot van mycoplasma waardoor ik voortdurend moet hoesten en hier zelfs wakker van lig. Mycoplasma is bestand tegen vele antibiotica en kan maar door 1 soort verholpen worden, Chlaritromycine. Elke keer opnieuw krijg ik last van mijn maag, maar ik wil het elke keer proberen omdat voortdurend hoesten ook niet leuk is. Ik heb gist[lees meer...]eren 1 pil genomen en vandaag ook 1 en mijn maag ligt alweer helemaal overhoop. Ik ben misselijk en ik heb al moeten overgeven. Het is wel effectief want ik hoest al veel minder. Ik twijfel wat ik nu ga doen, want met misselijkheid kan je ook moeilijk functioneren..

30-01-2013 | Vrouw | 55
Hoest
erg vieze smaak in de mond. de eerste 2dagen veel buikkrampen, iets dunne ontlasting. sterk ruikende urine en ontlasting

09-12-2012 | Vrouw | 62
Hoest
de 2e en 3 e dag last van gewrichten van voeten en handen, ging na 1 dag weer weg de 4e dag doof gevoel pink, werd in de loop van de dag uitgebreider, alle vingertoppen van beide handen prikten, ander gevoel in vingers net of er overal kleine bobbeltjes zijn. De voetzolen en tenen gingen na een paar uur meedoen, net of je op engelenhaar loopt. Deze klachten kom ik niet t[lees meer...]egen in de bijsluiter, om nu 2 dagen van tevoren te stoppen met de kuur is ook zo wat, ook omdat de klachten nog niet verdwenen zijn. Heeft iemand soortgelijke klachten gehad? Vandaag probeer ik nog 2 x een pil, worden de klachten nog erger dan stop ik ermee.