Clindamycine

clindamycine

Kaakontsteking (15 meningen)
Kiespijn (8 meningen)
Bacteriële infectie (8 meningen)
Tandvleesontsteking (5 meningen)
Infectie (wond) (5 meningen)
Wondroos (5 meningen)
Longontsteking (1 mening)
Vaginale schimmelinfectie (1 mening)
Peesontsteking been (1 mening)
Bacteriële parotitis (1 mening)
Keelontsteking (0 meningen)
Blaasontsteking (0 meningen)
Bijholteontsteking (0 meningen)
Antibiotica profylaxe (0 meningen)

Azitromycine (166 meningen)
Claritromycine (144 meningen)
Klacid (14 meningen)
Erythrocine-ES (8 meningen)
Erytromycine (6 meningen)

01-12-2016

Bacteriële infectie

Mijn zoon van 14 krijgt dit medicijn nu een half jaar, in combinatie met dezelfde dagelijkse doses aan Rifampicine. Reden: ernstig gecompliceerde bacteriële infectie (Staf Aureus PVL) die Osteomyelitis (botontsteking) veroorzaakte. Eerst heeft hij dit medicijn circa 4 weken via het infuus gekregen. Daarna in capsules (4x 300mg per dag). De pillen slikken was lastig bij [lees meer...]de start, ze bleven vaak hangen omdat hij ook nog een sonde door zijn keel had. Na verwijdering sonde slikt hij ze met melk of water en dat gaat prima. Geen last meer van bij inname. Aanvankelijk veel last gehad van misselijkheid en darmen, obstipatie, echter we weten niet of dat van deze medicijnen komt of van de andere (hij slikte toen ook al Rifampicine en kreeg ook nog Labetalol, morfine en andere medicijnen toegediend). Nu al vijf maanden klachtenvrij van bijwerkingen met deze medicijnen.
29-03-2014

Clindamycine (clindamycine)

Dit middel voorgeschreven gekregen van de kaakchirurg na het plaatsen van implantaten. Ben al gevoelig voor andere penicilline en wederom voor deze ook. Kreeg een heel benauwd gevoel alsof iemand mijn keel dichtkneep..drukkend gevoel op mijn borst en kramp in mijn maag. Werd er erg naar en angstig van. Ben na 3 dagen gestopt maar bijwerkingen zijn niet meteen weg.
10-10-2013

Kaakontsteking

Van Clindamycine voelde ik me erg beroerd. Het was zelfs zo dat ik niet van mijn werk naar huis durfde te rijden in de auto. Ik kreeg last van oorsuizen, duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, koorts, last van mijn blaas en overgeven. Snachts had ik nachtmerries die nergens over gingen. Dit medicijn werkte zo heftig voor mij!
29-02-2016

Amandelontsteking

Clindamycine voorgeschreven gekregen van mijn KNO-arts, omdat ik allergisch ben voor penicilline. Als dit niet werkt moeten mijn amandelen eruit gehaald worden. 4x per dag 300 mg. Probleem 1: de pillen op de juiste tijden innemen. Er moet 6 uur tussen iedere pil zitten, dit red ik al niet. Probleem 2: vanaf dag 1 bij het innemen het gevoel alsof ik een fles wijn achter[lees meer...] mijn kiezen heb zitten. Het lijkt alsof mijn zicht vertraagd, reactievermogen is niet zoals het hoort. Ik durf hiermee ook geen auto te rijden. Daarnaast ben ik erg wazig, heb ik geen energie en wil ik alleen maar op de bank liggen. Probleem 3: ik heb al de hele week erg dunne ontlasting. Ik moet zo vaak en zoveel naar het toilet, dat ik zelfs eens de bus naar school gemist heb... Hierdoor ga ik niet graag onnodig de deur uit. Probleem 4: Last van mijn slokdarm en maag. Ik probeer veel te drinken bij het innemen van de pil, omdat ik de eerste dagen een metaalsmaak in mijn mond had. Maar dit verhelpt de last in mijn slokdarm niet. Probleem 5: na het innemen van de capsule en voor het dronken gevoel begint, heb ik een druk op mijn borst en het gevoel minder lucht te krijgen. dit duurt niet heel lang, maar is erg vervelend en in het begin zelfs beangstigend. De bedoeling was met deze kuur mijn chronische keel- en amandelontsteking voorgoed uit te roeien. Het leek te helpen, mijn amandelen oogden wat kleiner dan normaal. Echter kwam na 3-4 dagen mijn keelpijn weer opzetten en zit er nu een kleine bloeduitstorting op mijn rechter amandel... Mijn keel voelt nog precies hetzelfde, alleen heb ik er nu allemaal klachten bij die niet erg bevorderend zijn voor mijn energielevel, die door de keelontstekingen toch al niet zo hoog was. Ik ben zeker niet tevreden over deze kuur. Daarnaast vind ik dat de bijsluiter geen goed beeld geeft van alle bijwerkingen. Ook heb ik het idee dat ik in combinatie met deze kuur opeens heel snel verbrand in het februari zonnetje, heeft iemand hier ervaring mee?
19-07-2012

Clindamycine (clindamycine)

Prima middel. Wel na innemen wat druk op m'n borst, maar verder prima. Vraag me alleen af of ik in de zon mag met dit soort antibiotica?
05-11-2019

Clindamycine (clindamycine)

Ik had vreemde witte vlekken op mijn penis en balzak. De huisarts schreef dit middel voor ik moest er 3 maal 4 keer daags van slikken. Ik kreeg jeuk, dat was nog te doen, ik deed in mijn broek, ik kon minder makkelijk ademen, ik begon hevig te zweten en mijn haar viel met grote pakken uit en ik hallucineerde. Ik heb het maar een dag kunnen nemen en werd naar de spoeddiens[lees meer...]ten gebracht. Daar bleek dat ik dit middel helemaal niet nodig had want het was psoriasis. Na het nemen van het middel had ik ook erectieproblemen en dat heeft een week geduurd.
28-06-2016

Ontsteking in de borst

Ik heb o.a chronische borstonstekingen. Na maanden aan klooien met allerlei penicillines die geen effect hadden, hebben ze me tijdens de ziekenhuis opname over gezet op Clindamycine. De onsteking werd minder en sinds dien ( jan 2016) krijg ik dit middel bij de eerste symptomen voorgeschreven. Ik heb het toen in totaal zeven weken geslikt. De eerste dagen last gehad v[lees meer...]an diarree. Daarna geen klachten meer. Sinds gister zit ik weer aan een kuur Clindamycine. Vandaag moest ik noodgedwongen overstappen op de drankvorm omdat ik de capsules niet meer binnen kan houden. Tot nu toe gaat het goed ( 2de dosis op) en ben ik niet meer misselijk geweest, al is het middel vreselijk vies van smaak. Al bij al ben ik erg blij met dit middel! Het voorkomt voor mij pijn, opnames en operaties. Ik lees hier dat mensen zeggen ja ik ben lusteloos, moe etc. Dan vraag ik me af, komt dat nou echt van de medicatie? Je slikt het toch niet voor niks? Ik ben ook moe en opgebrand maar dat is door de onsteking.
01-04-2019

Kaakontsteking

Door een complicatie na een wortelkanaalbehandelig was de ontsteking doorgetrokken naar mijn kaak. Ik had erg veel last van drukkende pijn. De pijn was op de 2e dag aanzienlijk minder. Na dag 5 is de ontsteking zo goed als verdwenen. In tegenstelling tot de meesten heb ik geen bijwerkingen gehad.
03-05-2015

Clindamycine (clindamycine)

Dit antibioticum deed zijn werk na een kaakoperatie prima en had op lichte huiduitslag na gelukkig vrijwel geen bijwerkingen. Het 4 keer per dag innemen van de medicatie vereist echter wel een goede timing.
28-04-2013

Clindamycine (clindamycine)

Heb Clindamycine voorgeschreven gekregen vanwege een tandpuntontsteking ,maar ben er niet echt te spreken over . De bijwerkingen zijn misschien nog wel het erger als de kwaal . Heb er stevige darmkrampen en diarree van gekregen. Ben blij als ik er klaar mee ben . (Moet nog 3 van de 5 dagen)
14-06-2014

Clindamycine (clindamycine)

Er zijn voor mijn huidaandoening weinig effectieve behandelmethoden. Clindamycine in combinatie met Rifampicine, is er een van. Beide moeten 2-4 maanden geslikt worden met regelmatige onderzoeken van het bloed. Clindamycine ook weleens alleen gebruikt. Ik neem de bijwerkingen voor lief. Het zijn of de bijwerkingen, of een progressieve huidziekte die zo ver kan gaan dat ik[lees meer...] niet meer kan lopen, staan of zitten en uiteindelijk zelfs mijn baan kwijt kan raken. De combinatie van beide antibiotica's geven een klachtvrij periode van 1-4 jaar en daar teken ik voor! Eerste week altijd diarree, opgeblazen gevoel, duizelig en maagklachten. Diarree gaat vaak weg door probiotica in te nemen tussen de slikmomenten van de antibiotica door. Probiotica heeft aangetoond in enkele onderzoeken dag het de kans op darmontstekingen kan verminderen of doet verdwijnen. Neem probiotica in 2 uur na de antibiotica en neem een probiotica met per capsule 1 tot 1,5 miljard goede bacteriën. Mij helpt het om de kuren af te kunnen maken. Hoofdpijnklachten duren langer, 2,5 week inmiddels. Maar ik weet van 3'5 jaar geleden dat het ook weer weggaat. Zonder deze kuren zou de behandeling van mijn aandoening er heel anders uitzien. Het geeft me, als de ziekte opvlamt, mijn leven terug.
15-02-2013

Clindamycine (clindamycine)

Kreeg dit middel voor tien dagen voorgeschreven ter bestrijding van een beenholte onsteking. Volstrekt geen bijwerkingen ervaren en voelde me beduidend opknappen totdat dag zes aanbrak. De reactie begon met een hevige jeuk op mijn rug en hals en binnen zo'n 12 uur zat ik volledig onder een fel rode uitslag. De uitslag verspreidde zich over mijn hele lichaam en de jeuk was [lees meer...]ondragelijk. Ook mijn gezicht, oren en hals waren ernstig gezwollen. Door arts direct op een andere AB overgezet en de reactie nam na ongeveer een week af. Nu bijna twee weken later is alleen de uitslag nog te zien.
25-07-2019

Tandvleesontsteking

Net je verhaal gelezen omdat ik op zoek was naar info over de inname van deze antibiotica. Ik ervaar exact hetzelfde. Ik neem de tabletten in, na een maaltijd en nog geen 10min later hevige brandende pijn thv slokdarm. Net zoals maagzuur maar veel erger. Heb al een Rennie genomen maar lijkt weinig te helpen. Is een heel onaangenaam gevoel. Ik zit nog maar aan dag 1, dus d[lees meer...]at beloofd voor de komende dagen. Laat me weten wat er lijkt te helpen bij jou.
07-02-2017

Clindamycine (clindamycine)

Een opluchting na de amoxicilline/clavulaanzuur, die me standaard misselijkheid gaf. Hoeft ook niet de hele tijd met eten te worden ingenomen. Wel de hele dag door een bittere smaak in mijn mond of ik er nu wat na eet of niet.
03-01-2014

Infectie (wond)

In de eerste plaats weet ik nog steeds niet wat mij mankeert. Ik heb deze antibiotica van mijn huisarts gekregen, omdat ik rode/gezwollen/zeer pijnlijke enkels en voeten had. En vanwege het feit dat m'n hoofd weer "vol" zat met groen/geel (sorry niet echt smakelijk) snot/slijm zat. Deze algehele malaise is al de 2e keer in ongeveer 1,5 maand tijd. De vorige keer heb ik Bro[lees meer...]xil 500mg gekregen. Ik vertel al deze informatie, omdat ik een vreselijke allergie heb voor ALLE penicilline's!! Dus kreeg ik nu deze van mijn huisarts. Het eerste tabletje: moest nog geen 5 minuten erna kokhalzen!! Heb gelijk erna diaree gehad. (Ik dacht nee he!! Daar gaan we weer!! Want zo was mijn reactie op alle andere peniciline's ook!! Ik houdt dan dus NIKS meer binnen!! Wat ik ook probeer!!) Maar tot m'n stomme verbazing bleef het "goed" gaan. dwz: niet spugen en diaree. Mijn verdere klachten waren: Uurenlange bittere smaak in mond na inname. Bloed uit anus na het rectaal meten van de temperatuur. Het rectaal meten was zoooo pijnlijk!! Kon wel gillen!! Daarna zat er bloed van anus in m'n maandverbandje. Vervolgens op de zesde dag van de kuur had ik zwarte ontlasting en veegde ik oud kleffig bloed af. Mijn klachten waar ik die kuur voor heb gekregen werden erger en ERGER!! Ook nogeens kreeg ik op de 3e dag rode/gezwollen/vreselijk pijnlijke/ gescheurde knokkels van de vingers van beide handen. Ze staan gewoon krom. Smeren met creme en ontstekingsremmende creme hebben geen effect. Tig keer tijdens de kuur bij huisarts geweest en gebeld. Moest "gewoon" afmaken en niet zo zeuren. Sterker nog!! Toen mijn zwelling ineens binnen 24 uur tot een bal bij m'n kuit zat, ik 4 kilo aan was gekomen. Nu m'n heeeele benen/enkels/voeten knalrood/glimmend waren/zijn. M'n pijn niet te houden was/is (uhm Ik gebruik fentanyl pleisters van 50 microgram p/u en oxycodon 5mg 2x daags (is morfine!!) en daar nogeens 6 brufen of advilcapsules.) Was het niet meer de bedoeling dat ik voor de VIERDE keer in een week m'n huisarts "lastig" zou vallen. Intussen kon ik allang geen schoenen meer aan, maar had ik alleen wat slofjes met gaten erin, waar ik op kon lopen. Helaas heb ik geen kaboutertjes, of een werkster, dus MOET ik zelf m'n boodschappies doen. Dat deed ik, met vreselijke pijnen, 39,2 graden koorts (had ik gister ook nog trouwens) En op m'n sloffen met plastic zakjes erom, want het regende en stormde die dag voor kerst. Ik was boos/verdrietig en fietste eerst langs de huisarts om te laten zien dat ik me echt niet "aanstelde" dat ik m'n schoenen echt NIET paste. Maar kijken wilden ze niet. En daar ging ik weeer.... Op eerste kerstdag was ik in totaal 10 kilo aangekomen in vocht aan m'n benen en voeten. Zoals ik al zei, werd ik zieker en zieker. Ik bleef gewoon koorts houden al die tijd!! Nog steeds!! Ik kan de keren niet tellen dat ik met de staart tussen de benen, me weg heb laten sturen... Maar op eerste kerstdag was ik het zat. Ik heb wat gegourmet... alleen... En toen heb ik de huisartsenpost gebeld. Nou ik "mocht" komen hoor. Ik "eiste" dat ze nu maar eens naar MIJ kwamen!! Ik kon niet meer zitten/liggen/lopen NIKS!! Nou daar kwam de huisarts met een ambulance medewerkster. Ik "mocht" naar SEH. Toen ik over de zwarte ontlasting en bloedafvegen begon (die lagen in een zakje in de gang) praatte hij er gewoon overheen. Hij keek alleen naar de benen/voeten. Met die handen, dat moest maar een andere keer (??!!) Hij had op het verwijsbriefje voor de ambulance (goh wat aardig....) geschreven dat ik geen koorts had (??!!) Ze hebben geen enkele controles bij mij uitgevoerd!! Dus geen bloeddruk/saturatie (zuurstof)/temperatuur/naar longen geluisterd of naar de ontlasting gekeken. Lang verhaal kort (sorry hij is al errug lang...) Er is in de 6 uur tijd dat ik daar ALLEEN op een brancard heb gelegen, alleen bloed afgenomen en een infuusje met paracetamol. Dat ik weeres een "aanval" kreeg (die voelde ik aankomen, dus pakte ik dat belletje zelf wel van de muur...) en de zuster doodleuk zei: nou dan ga je toch lekker even slapen... Want het is erg druk, dus het duurd nog wel even... Daar lag ik ALLEEN met de "aanval" eerst shaken/schokken/knikkenbollen met m'n hoofd/het zicht wordt heeel troebel/ ik krijg een band om m'n keel waardoor ik "raar" ga praten, met een schorre piepstemmetje. Dan vecht ik tegen dat m'n ogen dichtvallen (omdat ik bang ben dat ik dan niet meer "wakker" wordt)... Maar goed... "weg" was ik..... (toen dat shaken begon keek ik naar de monitor, waar je de harslag kon zien. Wow!! Dat was byzar!! die ging van (zeg het niet 100 procent correct, maar zit er misschien hooguit 1 of 3 hartslagen naast)57 naar 105-67-99-57 en daarna was ik "weg". Tussen die grote verschillen zat echt maar 1 seconde!! Maar na 6 uur daar ALLEEN gecrepeerd te hebben, kwam dan het verlossende woord: U heeft gelukkig geen verhoogde infectie waarden, dus U mag naar huis(!??) Ik zei naar huis?! Ik dacht het niet!! Heeft U m'n benen/voeten gezien?!! Om over de rest maar niet te spreken!! Zit op de zesde dag van de kuur en ik word zieker en zieker!! Dat hoord toch niet?!! Koorts!! Ondanks 6 brufen!! Advil?? En dan die ONDRAGELIJKE pijnen!??? Ik eet niks. Drink niks!! Wordt maar magerder en magerder!! Nou ja op die rot benen na dan!! Dokter!! TIEN KILO AAN VOCHT AANGEKOMEN IN 3 DAGEN!! Nou ik liet haar namelijk niet uitpraten.... Ik kreeg namelijk een nieuwe kuur: Augmentin. Toen ze dat zei dacht ik dat ik HELEMAAL zou ontploffen!! Ik bleef rustig en zei: uhm sorry ik ben allergisch voor ALLE penicilline's!! En VOORAL die!! U bent niet wijs!! Dat doe ik niet!! Hoe luidt Uw allergie dan?? Uhm nou ik kots en poep mezelf HE-LE-MAAL leeg dokter!! Ik houd niks meer binnen!! NIKS!! Zelfs m'n speeksel niet!! Leest U mijn patienten dossier niet dan?!! Dat staat er heeeel duidelijk in namelijk!! Nee zag niks staan.... Nou dames en heren... Ik stond/sta paf.... Mijn kerstkadootje was dat ik om 7;15 'smorgens op 2e kerstdag doodziek m'n huis weer binnenstrompeldemet een infuusnaaldje in m'n arm rijker... Nog steeds is er geen arts die naar me WIL kijken. M'n eigen huisarts gebeld, had vanmorgen een afspraak met een andere arts uit die praktijk. Wekker op m'n telefoon gezet. Maar ik zat weer de hele nacht achter mijn PC om maar uit te zoeken WAT ik heb, WAAR alles vandaan komt. En doordat ik al weken achter mekaar niets slaap, door de VRESELIJKE PIJNEN/die druk op m'n enkels/benen/ nu ook nogeens die rare knokkels, die nu gewoon krom staan. Ik niet meer weet welke dag het is, of besef heb van tijd. het is licht of donker. verder heb ik geen idee. Oud en nieuw?? Geprobeerd "leuk" te zijn/doen. Me lekker opgetut, haren in de krul, dressed too impressed (voor zover dat ging met die MEGA OLIFANTEN POTEN!! gewapend met 2 kussens en m'n nieuwe handschoenen aan, ging ik op pad. nou ik eindigde voor 12 uur ALLEEN doodziek in bed. De kuur was dus al afgelopen, maar ik ben zelfs nog zieker!! Je wilt niet weten wat er uit m'n neus en strot af en toe komt, knalgeel/oranje!! Pijn in m'n kop heb ik niet. Totaal niet!! Maar ik ruik en proef al 5 weken niks!! Dus eten IS ook niet meer zo leuk nee!! heb ondanks pijn en koorts nog 2x voor mezelf gekookt van de week (2 uur in de keuken gestaan!!) en wat eet ik?! 5 kleine stukjes varkenshaas, komkommertjes a la Lenny and that's it!! Vandaag er de brui maar aangegeven. De moed opgegeven. Volgens m'n huisarts moest ik zelfs na 6 dagen!! De werking van de kuur nog de tijd geven!! Ontzettend boos/verdrietig/depressief ga ik maar weer dr. Google raadplegen en toen kwam ik op deze site terecht na heeeel wat omwegen. En toen las ik bijna alle verhalen. Ik herken heeeel veel. Vooral ook 1 dame die allergisch is voor peniciline's . Ik herkende dus heel veel van wat ieder schrijft. Maar sorry voor dit vreselijk lange dramatische verhaal, maar is er ook maar 1 iemand hier, die dit herkend ofwel "normaal" vindt??!! Ik ben geen hypogonder: thermometer (gister nog 39,2 vanmorgen nog 38,7) De weegschaal (opbouwend van 70 kilo naar binnen ongeveer 10 dagen 81,5 kilo!!! Ik zat vanmiddag op 80,5 kg) De centimeter die liegt ook niet!! Ik heb een paar keer per dag zelf (dat zag ik met m'n ogen ook wel hoor!! En op de weegschaal!!) op 4 "vaste" plekken, de maten opgenomen, vanaf m'n bovenbeen, net boven de knie en zo naar beneden tot aan de wreef van de voeten. Uhm in 24 uur!! Viel ik centimeters in m'n bovenlijf af en kwamen ze bij de benen/enkels en voeten er zeker weer bij?? en ik werd maar zwaarder en zwaarder. Ik weeg 80 kilo, maar ik heb broekmaat 38!! BH's waren al te groot , maar nu?!! Ik heb 2x een borstVERKLEINING gehad. Nou ik ken nu wel aan een borstvergroting!! het lijken wel een stel theezakjes!! Beste mensen. Ik ben zooo ontzettend bang dat ik het leven laat.... Er kijkt echt NIEMAND naar mij om... M'n energie is zoooo laag. Ik eet en drink al tijden amper/niks. maar dat is weer een ander verhaal...Ik wil zoooo graag m'n sociaale leven weer terug!! M'n schoenen weer aan. Niet meer aangekeken worden, alsof ik KNETTERGEK ben. Want die mensen hebben geen idee HOE hard ik voor m'n leven vecht!! NIEMAND die het voor mij opneemt. Die een boodschapje doet... NIKS!! moet alles zelf doen. En de artsen lachen hard verder. Zitten nu thuis aan hun maaltijd (niet dat ik ze dat niet gun hoor!! Tis hard genoeg werken, maar het enige wat ik hun vraag: STUUR ME NU EENS EEN KEERTJE DOOR!!!!! Ik heb al een half jaar deze pijnen/problemen. (20 kilo in 1 maand afgevallen!!) Vitamine B12 en D en kalium en folium tekort "ERNSTIG"!! Dat heeft me afgelopen vorig jaar bijna het leven gekost!! M'n kalium (die per toeval was geprikt) bleek op 2.3 te zitten!! DODELIJK DUS!! Tja ook niet zo raar dat ik dacht dat ik doodging!! Pfeiffer precies een jaar geleden gehad. Ik ben altijd maar MOE MOE en nogeens MOE. Maar jullie dachten toch niet dat ik dan veel slaap?? Een kwartier tot een uur per nacht is voor mij LANG. je hebt al insomnia als je minder dan 3 uur per nacht slaapt!! DRIE UUR?! dat zou "HEAVEN" zijn voor mij!! Slaap m'n hele leven hooguit 2,5 uur per nacht. ALS ik dus al slaap.... de laatste maanden slaap ik hooguit een kwartier per nacht!! Ben 2 periodes 1 van 3 weken en 1 van 5 weken: 24/7 wakker geweest, Dat betekend echt UIT bed dus. Gewoon zitten en staren/ niks doen. Dat allemaal omdat ik dus al 6 maanden met VRESELIJKE pijnen in m'n hele lichaam zit, met name in benen/voeten/armen/handen/vingers. En alles wordt erger en erger!! Ik word zieker en zieker. Ik ben TOTALLY DESPARATE!! Is er iemand die mij kan/wil helpen/adviseren?? Iedereen herkend dit wel wat ik nu ga zeggen: "er gaan allerlei alarmbellen in m'n hoofd af, m'n lichaam geeft aan dat dit goed "foute boel" is. Nou beste mensen, dat doet die van mij al zeker VIJF MAANDEN!! En m'n van m'n huisarts krijg ik een potje "begrip". Heb al tig keer voor een verwijzing naar neuroloog gevraagd (heb ernstige CTS klachten etc) Een internist (voor alle tekorten en "eetprobleem/darmprobleem") Nu kan ik hopelijk (dat heb ik na zes maanden "zeuren" dan eindelijk wel voormekaar gekregen) binnen 2 weken bij de reumatoloog in het UMC in Utrecht terecht. Maar ik ben heeeeel bang dat ik dat niet redt.... Niet/slecht eten en drinken in mijn situatie (maar intussen wel die pijnstillers etc op een omeprazol) Al 2 maanden wegens omstandigheden geen B12 injecties meer gekregen te hebben. En niet slapen. Ik ben inderdaad OP!! GESLOOPT!! DEPRESSIEF!! ZIE HET NIET MEER ZITTEN. Is er iemand die mij kan/wil adviseren?? Zich in mijn verhaal heeeeel toevallig herkend?? en mij dat wil laten weten via email ... Dat zou veel voor mij betekenen... Want ik ben zo langzamerhand een beetje "uitgedokterd" en "uitgeput". Bedankt voor het lezen. En iedereen veel sterkte en beterschap. Groetjes Lenny (Dit verhaal klinkt vast IDIOOT&BYZAR, maar wat artsen niet weten is dat ik ALLE vernederingen heb opgenomen!! ALLES!! Bij deze zeg ik ook alvast: een advocaat gaat ook niet helpen, want die doen alleen aan strafrecht (heb er in de afgelopen maanden nog maar zo'n stuk of 6 gebeld) Juridisch loket kan niks. Die adviseerde letselschade (die zeiden er is nog geen letsel....). Dit is puur uitzichtloos als je er helemaal in je uppie voorstaat.....
18-09-2011

Ontsteking in de kaak

Belangrijk om in te nemen met een zeer groot glas water (liefst ook nog wat eten daarna) en daarna nog minstens 30 min rechtop blijven. 's Nachts tussendoor even nemen (ik zette de wekker om echt elke 6 uur eentje te nemen) is dus een crime. Je bent gewoon een uur op. Direct na inname treedt misselijkheid op en irritatie van de slokdarm. Ik kreeg direct na mijn kuur een va[lees meer...]ginale schimmelinfectie. Mijn arts koos dit middel omdat ik allergisch ben voor penicilline.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (539) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum