Keelontsteking (187 meningen)
Amandelontsteking (23 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)
Bronchitis (1 mening)

04-06-2014 | Vrouw | 58
Keelontsteking
Ben sinds de eerste capsule alleen maar misselijk geweest. Heb twee dagen geen eten binnen kunnen houden, alles er net zo snel weer uitgekotst. Ook erge diarree en buikkrampen en zo sloom als de oude kat van de buren. Heb het weggegooid.

03-06-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Ik heb broxil voorgeschreven gekregen bij een acute keelontsteking die al enige tijd er zat. Na dag of 2 kreeg ik last van diarree, vervolgens duizeligheid en tot slot een vaginale infectie.. heel vervelend! heb de kuur niet af hoeven maken. Niet voor herhaling vatbaar! TIP: neem de capsules met appelmoes en veel water, daarmee kun je misselijkheid en oprispingen voorkome[lees meer...]n!!

10-04-2014 | Vrouw | 23
Keelontsteking
Laatste keer dat ik zo'n erge keelontsteking had was toen ik 6 jaar terug erachter kwam dat ik Pfeiffer had. Naar de dokter gegaan, omdat ik de bui al zag hangen en er heel veel last van had. Antibioticakuur gekregen en dat werkte goed. Na vier dagen was mijn keelontsteking zo goed als over. Helaas wel veel misselijk geweest de eerste paar dagen van de kuur en ook een gevo[lees meer...]elige maag de gehele kuur.

22-03-2014 | Vrouw | 24
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Ik had een fixe keelonsteking. De arts wou het eerst proberen met naproxen. Dit werkte helaas niet en de 3e dag contact gezocht met arts. Deze heeft toen broxil voorgeschreven. Vandaag de 3e gebruik dag en Geen bijwerkingen en klachten vrij!

15-03-2014 | Vrouw | 46
feneticilline (500mg)
Na 1,5 week met koorts, 3 dagen flink verkouden, oorpijn en keelpijn te hebben moeten doorstaan toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft me broxil gegeven. Soms een beetje misselijk maar gaat snel over, mijn tong wordt nu wel erg gevoelig aan de achterkant. Slik het nu 5 dagen maar het slikken gaat nog steeds erg moeilijk en is pijnlijk. Verder zuig ik de hele dag op [lees meer...]snoepjes, drink tijmthee vers uit de tuin, slik tijmsiroop, zit te stomen vanwege droge luchtwegen, maar alles brengt weinig verlichting. Eerst de kuur maar eens afmaken, nhoop dat het nog iets gaat doen, ps ik krijg nu wel puistjes, en dat op mijn leeftijd.

28-01-2014 | Man | 61
Keelontsteking
Ik ben nu 3 en halve dag aan de broxil. elke keer anderhalf uur voor het eten een capsule met een beetje innemen. Ze zijn wel groot, maar ja je moet wat. Maar tot dusverre verneem ik geen effect. Ik heb wel een overmatige slijmproduktie, maar of dit een bijwerking is, weet ik niet. Ik gaf altijd al wel slijm op uit de luchtpijp. Moe,dat wel. Voel me ontzettend moe, maar da[lees meer...]t kan ook komen van de keelpijn. Geen koorts. Als ik woensdag er nog niks van merk, ga ik maar weer eens naar de huisarts, want mijn kwaal wordt niet minder, en het is toch de bedoeling dat je dmv Broxil weer gezond moet worden.

04-01-2014 | Man | 15
Keelontsteking
Ik heb vandaag voor de 2e dag broxil geslikt, ik heb een zware keelontsteking. De effectiviteit is wel goed, maar de bijwerkingen zijn heeel slecht voor mij, ik ben deze 2 dagen grieperig en heb koorts en kan 's nachts geen oog dicht doen. Best wel vervelend.

03-01-2014 | Vrouw | 38
Keelontsteking
pil werkt wel krijg wel hoofdpijn er van missleijk en wordt zo ontzettend moe terwijl ik normaal zo niet ben heel actief typje dus maar keel pijn is wel minder vraag me alleen af of je pijnstilling kan in nemen samen met dit middel ?

19-12-2013 | Vrouw | 27
Keelontsteking
Na aantal dagen zeer hevige keelpijn, overgeven en hoge koorts (39+) kreeg ik deze pillen voorgeschreven. De eerst pil ging nog, maar vanaf de tweede pil ging mijn maag opspelen. Eerst alleen misselijk na inname en boeren, maar vanaf de vierde pil hield ik ze niet meer binnen. Binnen een kwartier braken en braken tot alles uit mijn systeem was. Op advies van de apotheker[lees meer...] neem ik ze nu in met een klein beetje appelmoes. Dat is de oplossing! Nog steeds een beetje boeren, maar ze blijven binnen en helpen goed!

02-10-2013 | Vrouw | 46
Keelontsteking
Ik ben al vanaf het begin constant misselijk, tot aan spugen toe. Ook aan de diarree, draaierig.

13-09-2013 | Man | 36
feneticilline
Ik had een keel ontsteking die mijn luchtpijp dicht drukte. Kreeg van de huisartsenpost Broxil 500 3x per dag. pas na 4 dagen kreeg ik klachten. Misselijk na in nemen, kokhalzen tot zwaar bagger en loom voelen. de eerste kleine pukkels in mijn gezicht. tot na de kuur, alleen maar erger geworden. Ik zie er uit als een popcorn-hoofd met pus ontstekingen rode vlekken en word[lees meer...] knetter gek van de jeuk. de puistjes zitten diep onder de huid en voelen aan als harde bulten zonde kop. ! Nee,..hier was ik ook echt mee geholpen !!! Ik heb nu een ontgiftings kuur, in de hoop er sneller vanaf te zijn, maar ben bang dat deze niet echt werkt. Ik geloof dat de bijwerkingen erger zijn dan de kwaal ! Dan maar een dichte keel de volgende keer !!! deze troep neem ik NOOIT meer !

06-09-2013 | Vrouw | 32
Keelontsteking
Effectief, maar wel erg misselijk na innamen.

03-09-2013 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Na constatering van een bacteriele keelontsteking Broxil 500mg voorgeschreven gekregen. Dit middel had ik enkele jaren eerder een paar keer voorgeschreven gekregen in verband met dezelfde aandoening (maar toen had ik mijn keelamandelen nog) en werkte toen perfect zonder enige bijwerking. Het middel doet wat het moet doen: de keelontsteking bestrijden. Waar de eerste ker[lees meer...]en geen bijwerkingen aan te pas kwamen, merkte ik nu dat vanaf de tweede dag een steeds ergere maagpijn - vooral in de middag - op kwam zetten. Na telefonisch contact met de huisartsassistente toch besloten de kuur af te maken en af te wachten of de maagpijn verdwijnt.

29-08-2013 | Vrouw | 24
Keelontsteking
Ik kreeg broxil 500 maandag van mijn dokter maar bijwerkingen zijn vreselijk misselijk tot kokhalzen toe en ontzettende buikpijn en krampen en duizelig moest hier mee stoppen van huisartsepost omdat ik er niet tegen kan .

03-08-2013 | Vrouw | 49
Infectie (wond)
Broxil gekregen na heftige reactie van insecten beet in buitenland, na dikke week was been warm en been deed pijn, bezoek aan huisarts, constatering wondroos met infectie in been, ben erg moe, misselijk en duizelig v an het medicijn, geen eetlust...maar roodheid en pijn gaan weg moet nog 5 dagen slikken, hopen dat ht niet terug komt. Verder goed tevreden, een nadeel op nu[lees meer...]chtere maag s ochtends de eerste innemen her wordt ik erg misselijk van a ong. Kwartier na inname.

23-07-2013 | Vrouw | 50
feneticilline
Omdat ik bij de wondroos ook koortsig was moest ik deze antibiotica gebruiken,de genezing verliep prima,de bijwerkingen van het medicijn,suf en misselijkheid was met een pepermuntje goed te dragen,ik zou weer voor deze behandeling kiezen.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum