Ervaringen met Broxil

Keelontsteking (203 meningen)
Amandelontsteking (27 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

02-11-2015 | Vrouw | 65
Amandelontsteking
Na 3 dagen begon de uitslag, de vierde dag werd steeds erger, met medicijn gestopt. Naar de dokter geweest, kon zijn ogen niet geloven hoe ik er uitzag, mijn hele lijf vol rode bultjes met allemaal witte puntjes erop, jeukt wel maar valt mee. lk voel mij niet erg fit.

01-11-2015 | Vrouw | 39
Keelontsteking
Deze kuur gekregen bij een erge keelontsteking met opgezette klieren. Vanaf eerste capsule vieze smaak en droge mond. Na twee dagen (6 capsules) slonken de klieren iets. Wat erg vervelend was is de onpasselijkheid en het gevoel dat je over moet geven. Dit is niet mijn middel!

03-09-2015 | Man | 23
Keelontsteking
Broxil is niet aan te raden... Na 1 dag Broxil te hebben geslikt (3 pillen) werd ik de volgende dag wakker met huiduitslag over mijn hele romp en vol in mijn gezicht. Je kan je voorstellen dat dit niet lekker wakker worden is als je ten eerste al baalt van een keelontsteking. Ik ben direct gestopt met dit medicijn. Ik vind het al verschrikkelijk dat ik een keelontsteking h[lees meer...]eb en heb hier in mijn priveleven zeer veel last van, nu is mijn uiterlijk ook nog eens aangetast. (Ook niet handig voor mijn werk) Nu zit ik een weekje in de ziektewet..

24-07-2015 | Vrouw | 21
feneticilline (25mg/ml)
Keelontsteking
Ik had erge keelonsteking. Praten ging niet, slikken ging niet. Ben toch maar naar de huisarts gegaan na een hele nacht niet slapen en die schreef broxil voor. Dit werkte super en na twee dagen was ik al verlost van de vreselijke pijn. Werd wel erg misselijk ervan en het drankje was erg vies.

25-06-2015 | Man | 60
Alvleesklierkanker
Ik moet 2 jaar broxil slikken ivm miltverwijdering. Geen last van bijwerkingen

19-06-2015 | Man | 31
Keelontsteking
Dit spul maakt u juist zieker. Bijwerkingen die ik mijn leven nooit heb meegemaakt. Elke uur leek het of ik in brand stond, slapen onmogelijk. Volgende dag op advies v/d arts gestopt. Nu nog steeds last van de ergste bijwerking; uitslag op de huis gepaard met jeuk. Volgende keer gewoon maar weer pijnstillers tegen de keelpijn, zal nooit meer ervoor naar de huisarts [lees meer...]gaan.

13-05-2015 | Man | 80
Wondroos
ik heb 1 maand broxil 250mg. gebruikt in verband met wondroos, het werd snel minder, maar nu een week na einde kuur begint de wondroos weer opnieuw. dus maar weer een nieuwe kuur, dus dat zal wel levenslang worden. wel een advies van de apotheeker neem wel regelmatig een flesje yakult, omdat niet alleen de slechte bacterien woden gedood, maar ook de goede.

18-04-2015 | Vrouw | 41
Keelontsteking
De eerste kuur weinig bijwerkingen, wat last van brandend gevoel in de maag, vaag misselijk, de kuur heeft geen effect gehad, een tweede kuur gaf weer de zelfde klachten, maar dan iets erger, het effect kwam pas nadat de kuur op was.

26-03-2015 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Tweede keer broxil kuur gehad. Vreselijk last van bijwerkingen. Boer de hele dag de vieze smaak op van de kuur. Word misselijk en heb diarree ervan. Heb veel Keelontstekingen gehad en verschillende kuren maar dit is de meest verschrikkelijke.

19-03-2015 | Man | 45
Keelontsteking
Zeer goed geneesmiddel, werkt super, bijwerkingen bijna niet, je voet de klachten per etmaal afnemen...

17-02-2015 | Vrouw | 32
Amandelontsteking
Door ontsteking in huig en amandelen heb ik deze kuur 4 x per dag 1 tablet. Beetje misselijk en voor de rest geen klachten hierover. Kreeg wat huiduitslag. En duurde me te lang voordat huig kleiner werd.

06-02-2015 | Vrouw | 18
Amandelontsteking
Ik kreeg dit medicijn voorgeschreven (500 mg tablet, 3 keer per dag, zeven dagen lang) voor ontstoken keelamandelen en griepklachten. Het is erg lastig om de griepklachten te onderscheiden van de bijwerkingen van Broxil. Ik zal daarom aangeven wat volgens mij pas tijdens de kuur is ontstaan of erger is geworden. Tijdens de kuur kreeg ik last van een veranderde eetlust: som[lees meer...]mige dingen die ik normaal graag lust, kon ik nu absoluut niet hebben. Soms totaal geen honger en als ik dan wel honger kreeg werd ik misselijk als ik niet snel wat at. Het zweten leek s'nachts nog erger te worden en dat vond ik echt verschrikkelijk. Rillend werd ik wakker in natte kleding en een vochtig bed.. zeven dagen lang. Ik ben het gewent om pillen in te nemen maar deze leken elke keer steeds smeriger te smaken in het korte moment voor het slikken. De hoofdpijn en spierpijn nam wel af en de koorts zakte aan het einde van de kuur ook. Mijn amandel is echter nog erger ontstoken, er is maagpijn bijgekomen en mijn lymfeklieren zijn nog steeds enorm. De kuur heeft dus niet echt geholpen: sommige klachten werden zelfs erger. Ik betwijfel achteraf gezien of dit te wijten valt aan de Broxil. Er bestaat namelijk nu het vermoeden dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Tegen de ziekte van Pfeiffer is geen medicijn. Het lijkt mij wel logisch als de ontstoken amandelen zouden genezen of in ieder geval niet zouden verergeren. Dat laatste was dus wel het geval.

14-01-2015 | Vrouw | 28
Keelontsteking
Ik heb vanwege een ernstige keelontsteking broxil gekregen. Omdat mijn maag al van streek was van alle ibuprofens..strepfen en diclofenac was dit echt de druppel en had ik ontzettend last van maagzuur en maagpijn. IK was lichtelijk vermoeid in het begin van gebruik en de eerste paar keer dat ik eht innam misselijk. na een paar dagen geen bijwerkingen meer. en na 3 capsule[lees meer...]s (die eigenlijk te groot zijn om in te nemen met een dikke keel..maargoed het moet toch;)) werd de pijn al minder en na een paar dagen pijnvrij. Helaas leek het alleen alsof de ontsteking weg was..dit was hij niet met als gevolg dat ik nu weer een andere kuur heb en heel mijn lichaam gesloopt is.. dag weerstand!

29-10-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Ik heb van de huisarts broxil gehad ivm een zeer hevige keelinfectie. Hoewel t middel zeker effectief is en de zwelling van mijn keel en huig al een stuk minder is ben ik niet tevreden over dit middel. Na inname wordt ik namelijk erg misselijk en krijg ik buikkrampen die soms omslaan in diarree. Ook ben ik constant aan het opboeren, wat ontzettend smerig is (ik hoef niet[lees meer...] de lunch van de dag ervoor te proeven namelijk) . Vind de bijwerkingen dermate vervelend dat ik bijna zou overwegen om te stoppen met de kuur.

15-09-2014 | Man | 42
Keelontsteking
Ieder jaar terug kerende ontsteking. Werkt als een tierelier. Geen bijwerkingen. Ik las dat mensen last hadden de capusule door te slikken. Er is ook een oplos vorm hiervan .

21-08-2014 | Man | 27
Amandelontsteking
De meeste 'bijwerkingen' die ik hierboven lees zijn gewoon symptomen van de amandelontsteking. Ik word er alleen een beetje misselijk van. Grootste probleem dat ik met de capsules heb is dat ik ze niet weg krijg, die dingen blijven in de keel plakken. Had liever vaste pillen gehad ofzo. Om het op te lossen breek ik ze open en werk ze zsm naar binnen want de smaak is afschu[lees meer...]welijk.