Wondroos (37 meningen)
Bacteriële infectie (22 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

31-03-2014 | Vrouw | 33
Infectie (wond)
Spontane geïnfecteerde wond op mijn scheenbeen. Ik ervaar vooral slaperigheid, diarree, darmkrampen en flinke maagzuur. Maar mijn maag/darmen zijn altijd al erg gevoelig geweest. Die infectie reageert er er wel erg snel op: binnen 36 was de harde onderhuidse schijf grotendeels verdwenen. Er is echter nog geen korstvorming op het open wondje, maar het is pas dag 3.

11-10-2021 | Man | 64
Infectie (wond)
Ik ben een 64-jarige man en hebt 10 dagen lang 4 x daags 500 mg Flucloxacilline moeten innemen (t/m zaterdag 2/10) i.v.m. een flinke ontsteking onder aan mijn voet. Geen enkele bijwerking gehad. Zelfs geen maag/darmklachten. De ontsteking was na 4 dagen geheel verdwenen en de 10-daagse kuur helemaal afgemaakt. Geweldig middel wat tevens bekend staat dag het vrijwel nooit [lees meer...](minder dan 1 op de 10000 mensen) geen enkele bijwerking geeft. Ook de inname van de capsules gaat (ondanks de grootte) prima als je maar een groot glas water neemt dan heb je totaal geen last. En je krijgt echt niet het gevoel dat de capsule in je keel blijft "hangen". Topmiddel in alle opzichten en kan het een ieder van harte aanbevelen.

25-03-2018 | Man | 77
Infectie (wond)
Plotseling hevige maagberoering gevolgd door diare 1 dag na start gebruik van het middel

31-03-2016 | Man | 50
Infectie (wond)
Bijwerkingen: buikpijn, diarree, vochtophoping, pijn aan de wond op mijn voet.

28-12-2014 | Man | 70
Infectie (wond)
Hardnekkig abces in de gehoorgang. Antibioticum in combinatie met pijnstiller (paracetamol). Geen resultaat. Zulke etterende abcessen zijn moeilijk te genezen en hebben de neiging zich te verdiepen. Inmiddels voor de 2e keer bij de oorarts, oorgang schoongemaakt etc. Nu nieuw antibioticum Ciproflexacine in combinatie met ontstekingsremmer Ibuprofen. Inmiddels meer dan 3 we[lees meer...]ken een zweer in mijn oor... het schijnt dat 'snijden' uiteindelijk de laatste oplossing is... Heb zelf bedacht om dagelijks het oor te reinigen met een wattenstaafje gedrenkt in ontsmettende vloeistof...

22-12-2014 | Man | 62
Infectie (wond)
Etterende puisten op neus en in gezicht. niets geholpen.

31-07-2013 | Man | 46
Infectie (wond)
Gebruik dit middel voor een huid infectie. Ook ik ervaar redelijk forse bijwerkingen zoals maagkrampen ( erg pijnlijk), diarree, geen eetlust ( voortdurend misselijk). Nu 1,5 dag bezig van de 10. Hoop dat het snel beter gaat.

29-01-2013 | Man | 17
Infectie (wond)
Ben door een hond van een vreemde in mijn hand gebeten. Er liep een rode lijn vanuit de plek richting mijn arm (bloedbaan) wat ik pas achteraf zag. Ben die avond gewoon bij vrienden geweest en wanneer ik thuis kwam werd ik toch aangeraden om langs de huisartsenpost te gaan en inderdaad had ik een infectie opgelopen. 4x per dag een capsule Flucloxacilline en nu al last van [lees meer...]een branderig gevoel in mijn keel en maag, diaree en uitslag op de huid. Wilde overwegen om toch even langs de arts te gaan, maar na het lezen van deze reacties schijnt het er gewoon bij te horen. Ik moet nog 6 dagen. Pff..

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum