Ervaringen met Foster

Bufoler (28 meningen)

21-04-2023 | Vrouw | 53
formoterol/beclometason
COPD
Op zich was ik zeer tevreden over Foster. Maar ik had dagelijks wel momenten dat ik vanuit het niets ineens benauwder werd. Hierom heeft de longarts me overgezet op Trimbow. Maar na 5 maanden dat gebruikt te hebben ben ik toch weer terug gegaan naar Foster. Sindsdien is de klacht wel vele malen minder dan in de 1ste periode dat ik Foster gebruikte.

20-02-2023 | Vrouw | 72
COPD
Slapenloopsheid krampen in de benen en voeten depressief na inhaleren nog een haf uur benauwd

28-01-2022 | Vrouw | 50
formoterol/beclometason (100)
COPD
Heeft iemand meer klachten met slapeloosheid met Foster

12-06-2021 | Man | 60
COPD
Maakt de longen goed vrij en beschermd ze. Na deze puf heb ik weer lucht en ben hier enorm blij mee.

04-05-2021 | Vrouw | 66
COPD
Met 1 inhalatie kan ik geen hele maand mee doen. Er zit minder in dan verwacht. Ik moet 2x daags 2x inhaleren.

11-07-2020 | Man | 71
COPD
Medicijn helpt wel,maar inhalator geeft problemen.Normaal zit er in de inhalator 120 dosis,maar voor de 3e keer al dat die hapert wanneer er nog 40 dosis in zit.Nu heb ik er 1 waarvan het telwerk weer hapert.

16-01-2020 | Vrouw | 68
COPD
hier zelfde ervaring. stopt voortijdig. is mij nu 3x gebeurt en heb 6 inhalators gebruikt in 2019. Is toch 50%!

22-11-2018 | Man | 66
COPD
Ik had op den duur meer last van de bijwerking dan effect van de werking

17-06-2017 | Vrouw | 61
COPD
Foster is wel degelijk anders dan Seretide. Foster is fijner dus het komt dieper in de longen. Ik heb er veel meer baad bij dan Seretide. Plus Seretide kan juist longontsteking veroorzaken.

06-02-2017 | Vrouw | 65
COPD
Ik heb zowel COPD als astma als bronchitis. Na 2x een prednison kuur en 2 antibiotica kuren ben ik doorgestuurd naar longarts. Deze heeft me Foster voorgeschreven in plaats van Seretide. Foster heeft mij ontzettend goed geholpen. Ben na 1,5 maand praktisch helemaal van mijn benauwdheid af. Dit medicijn helpt bij mij ook direct en ik heb gelukkig (nog) geen bijwerkingen [lees meer...]gehad. Ben heel blij met dit medicijn.

22-06-2016 | Man | 71
formoterol/beclometason (6)

11-03-2016 | Vrouw | 68
formoterol/beclometason (100)
COPD
Op de verpakking staat dat er 120 doses inzitten , dit klopt niet. Maximaal 100. Ik heb dit nu 5 maanden bijgehouden en na 100 inhalaties altijd sterk benauwd. Ik pak een nieuwe en alles werkt weer goed. Hebben meer mensen deze ervaring??.

03-12-2015 | Man | 74
formoterol/beclometason (180)
COPD
Ik gebruik tegen mijn COPD CBD olie 10m. en dit werkt fantastisch. Geen enkel probleem meer met hoesten al vanaf de eerste inname. Ik weet niet of mijn mening geplaatst wordt gezien de enorme invloed van de Farmamafia. Maar eens zal ook deze site moeten toegeven dat sommige aandoeningen beter te bestrijden zijn met dit natuurproduct. Vele kennissen gebruiken dit al en [lees meer...]zijn er zeer tevreden en gelukkig mee....so wat!

01-11-2015 | Vrouw | 61
formoterol/beclometason (100mg)

28-10-2015 | Man | 74
COPD
Zeer tevreden na jarenlang gebruik.

18-06-2015 | Vrouw | 56
formoterol/beclometason (125/5ug/do)
COPD
Wat begon met kuitkrampen resulteerde in zeer ernstige spierkrampen, vooral 's nachts. Gevolg: nu twee jaar lang elke nacht 3 á 4 x een krampaanval, ernstige ischias en voetprobleem. Allerlei artsen langs geweest tot een bezoek aan de neuroloog en een MRI. Er werd zelfs gesteld dat ik hypochondrisch was, maar ik was door de enorme pijn en trillerigheid en depressie ten [lees meer...]einde raad. Ik werd op het laatst niet meer serieus genomen totdat ik per ongeluk de verkeerde medicatie had mee genomen op vakantie en mijn klachten na drie weken veel minder werden. Nooit, echt nooit meer deze troep in mijn lijf, dan nog liever benauwd. Nu over op andere medicatie en ik voel mij al iets beter al zal het nog even tijd nodig hebben.