Ervaringen met Spiriva

Bij  COPDX

Ademhalingsproblemen (4 meningen)

16-09-2018 | Man | 50
COPD
ik heb vaak lege capsules

26-08-2018 | Man | 54
COPD
Heb het gevoel dat het soms wel soms niet werkt. Erg veel last van oorsuizen. Probeer het nog een tijdje uit, daarna naar huisarts als suizen blijft. Daar wordt je namelijk knettergek van.

04-04-2018 | Man | 70
COPD
Ik gebruik al jaren symbicort tot grote tevredenheid en makkelijk in te nemen . Sinds enkele weken gebruik ik spiriva erbij omdat mijn copd verergerd is. De werking is goed. Het gebruik is meer dan vermoeiend en lastig. Ik begrijp niet dat het product in deze verpakking verkocht mag worden en de Handihaler is ronduit een miskleun. Het perforeren van de capsules is het eni[lees meer...]ge dat er goed in gaat. Hij is instabiel en ligt niet lekker in de hand. Een beetje een handige amateur zou dit enorm kunnen verbeteren. Ik wil geen anderen helpen hier mee maar de verkoper en producent bewegen hun product klantvriendelijke te verpakken en in te laten nemen. De verpakking van de capsules deugt voor geen meter. Je kunt de verpakking aan 2 kanten openen. Zowel de onder als bovenkant kun je lostrekken dit is dus niet meer van deze tijd. Verder kun je de goede kant er bijna niet recht vanaf krijgen en blijft aan een kant van de te verwijderen folie plakken gaat niet fijn open en dan moet je de capsule eruit peuteren. Geen gebruikersgemak kunnen vinden aan het hele artikel.

02-03-2018 | Man | 62
COPD
Als voorbereiding hart operatie longfunctie test gehad. hieruit bleek ik copd (69% longfunctie) te hebben. Ik heb heel lang gerookt en 1,5 jaar geleden gestopt. Saturatie voor de operatie was 95-96%. Nu is het 92-94%. Ik heb niet echt het idee dat Spiriva helpt en zeker niet nav de saturatie metingen.

28-11-2016 | Man | 57

06-09-2016 | Man | 59
COPD
merk geen verschil met of zonder gebruik.

01-09-2016 | Man | 68

12-04-2016 | Man | 42
COPD
Longemfyseem vastgesteld na letterlijk stoppen met ademen, deel long operatief verwijderd wegens bulee. Rond 12u30 stipt medicijn nemen en dagelijks aanvoelen dat het 12u30 is door benauwdheid. Ik voel me benauwd worden wanneer spiriva niet genomen is na 24u. Dikker ja, maar schrijf dit weg aan stoppen met roken... Ik lees redelijk veel negatieve revieuws, maar voor mij he[lees meer...]eft Spiriva respimat (damp) mijn leven met zeker 50% aangenamer gemaakt ogv gezondheid.