Hartklachten (14 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

25-11-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van

31-10-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb nog steeds last met slapen ben vanaf 1 à 2 uur wakker omdat ze niet meer werken, heb weer de marathon gelopen en sta als een wrak met zware hoofdpijnen op en moet weer overdag slapen, omdat ik niet meer kan, waarom werken ze niet 24 uur lang, als ik straks weer moet werken hou ik dat geen dag vol .

08-02-2020 | Vrouw | 60
Boezemfibrilleren
Voordat ik wist dat ik boezemfibrilleren had, had ik nergens last van. Nu ik medicijnen hiervoor moet slikken ben ik een wrak en voel me wel 80 jaar Het liefste zou ik met alle medicijnen stoppen. Dan leef ik maar war korter maar ik heb dan wel plezier in het leven.

01-09-2015 | Vrouw | 60
bisoprolol (10mg)
Hartfalen
Moest overgaan van selokeen naar bisoprolol in sept. 2014. Kreeg veel bijwerkingen en met mijn cardioloog overlegd halvering van tablet ivm koude voeten en handen.. Bleef erg moe en depressief, heb het ziekenhuis gebeld en kon bij een andere cardioloog terecht, niet dat mijn cardioloog slecht is, maar hij was er gewoon niet. Heb mijn klachten doorgenomen, en kon gelijk st[lees meer...]oppen met de bisoprolol. Nu na 2 mnd. niet zo moe en depressief meer en ook geen koude handen en voeten. Heb nog wel last van bijwerkingen van andere medicijnen, maar dit had ik echt niet verwacht dat dit middel zoveel bijwerkingen gaf. Ben wel doorgestuurd naar longarts en heb een puffer gehad en heb een goed vertrouwen in de longarts.

14-08-2013 | Vrouw | 60
Hartritmestoornissen
Sinds 1994 heb ik last van " hartkloppingen"kreeg er verschillende medijnen voor,maar hielpen niet goed. ben er dan dan even mee gestopt, tot in 2002 werd er Voorkamerfirbillatie vastgesteld. Ik ben gestart met Emconcor 2,5 mg, dit was te licht, sinds die dag, heb ik verschillende pillen geprobeerd. Er waren er bij die VKF in de hand werkten. Nu op heden sinds 2 jaar neem [lees meer...]ik Bisoprolol Mylan 5 mg, daarvan gebruik ik 1/4 per dag bij het ontbijt. Ook dit is niet zo efficiënt, maar heb geen andere keuze, ik verdraag heel weinig medicatie(s), ablatie is niet aan de dagorde, reeds besproken met cardioloog! om VKF aanvallen in te dijken, neem ik ook nog een homeopatisch middel in Lachesis Muta M, met dit, gaan de aanvallen wel over. Ik vind het spijtig dat ik geen andere medicijnen verdraag, het zou mijn leven stukken aangenamer maken, want door deze ziekte ben ik beperkt in mijn doen en laten, en krijg steeds weinig begrip van anderen die gezond zijn.. groetjes

28-07-2014 | Vrouw | 61
Hartritmestoornissen
bisoprolol 5 mg nam ik ook verdeeld over 3x 1/2 tablet, bij of voor de maaltijden. als er stress aan te pas kwam, werkte de tablet niet ! de ritmestoornissen, duurden uren, voor ze overgingen ! daarom zijn we terug overgegaan naar een " oud" product, Prpranolol 40 mg. in het begin werkt dit heel goed, na één week, sta ik terug bij AF, en komen de hartritmestoornissen terug[lees meer...] veelvuldig door, ook met inname vd tabletjes...als ik bvb 1/2 co. neem bij het ontbijt, en ik krijg een VKF aanval, duurt het zeker twee uur en meer, alvorens dat product werkt ! dan stelde de cardioloog me Seloken 100 mg voor...omdat het direct zou werken, doch ik lees nu dat het net als propranolol pas binnen het uur begint te werken...veel beter is dit dan niet, nog maar te zwijgen over al die nare bijwerkingen, waarvan ik er zeker heel veel heb, door overgevoeligheid vd medicatie(s)

02-03-2015 | Vrouw | 62
Hartritmestoornis

09-02-2015 | Vrouw | 63
bisoprolol (1,25mg)
Hartritmestoornissen
De verzekeraar prefereert een ander middel, bijwerkingen, hoofdpijn, watten in hoofd, slaapstoornissen, dromen, pijn op de borst.

19-06-2014 | Vrouw | 63
bisoprolol
Na tien jaar dit middel te hebben gebruikt kreeg ik last van psoriasis, dat overgegaan is tot zeer ernstige psoriasis over mijn hele lichaam. Ik moest gelijk met dit middel stoppen. Het heeft lang geduurd dat ik was genezen van de psoriasis.

04-04-2013 | Vrouw | 63
Hartritmestoornissen
heb geen conditie meer, ben heel snel moe.Ik denk dat ik ga afbouwen! Hoop dat ik niet te onrustig wordt daarbij, heb n.l. met dit middel wel een goede bloeddruk, zelfs wat laag. Iemand een tip?

09-10-2021 | Man | 64
bisoprolol (5mg)
Ronde rode plekken witte randen op enkels en beide onderbenen eerst een been en klein daarna uitbreidend en jeukend. Tegelijk met vochtophoping rond enkels. Dunner worden en verkleuren hoofdhaar.

19-10-2019 | Man | 64
Hartritmestoornissen
Van metropolol 50mg naar 2,5 mg bisoprolol. Volgens cardioloog werkt dit medicijn meer op het hart en minder op de rest van het systeem (lichaam). Na een paar dagen kreeg ik last van kortademigheid en pijn midden op de borst welke naar beide zijden van mijn lichaam uitstraalt. Ik ben hier nu heel onzeker van geworden. Met mijn hart is niets mis zoals de laatste har[lees meer...]techo heeft uitgewezen. Ik overweeg nu te stoppen met de bisoprolol en ga dat overleggen met mijn huisarts.

01-04-2019 | Man | 64
Hartfalen
Krijgt U ook net als mij benauwdheid aanval halveer de medicijn door eerste week halve tablet nemen daar proberen hele lukt het neem weer contact met U specialist ik had 2,5 mg kan ook met 1,5 mg of U moet een sterker medicijn je heb ook 5 mg of 7,5 max 10 mg bij zeer slechte hartfslen zeer slechte hartpomp

01-06-2018 | Vrouw | 64
bisoprolol (1,25mg)
Hartklachten
Al na een paar dagen, gestart met 2,5 mg per dag, kreeg ik depressieve klachten. Zin om in een boom te gaan hangen. Na overleg de dosis gehalveerd. Tussendoor zowel met huisarts als cardioloog overlegd. Bleef een depri gevoel houden en vond deze medicatie niet bij mij passen. Bij controle aangegeven te willen stoppen en ander medicijn gevraagd. Al na 4 dagen een veel beter[lees meer...] gevoel. De rare ideeen in mijn hoofd zijn weg en ik ben weer energieker. Goede keuze geweest voor mij om met deze pillen te stoppen. Luister naar je lichaam heet dat.

03-05-2018 | Man | 64

08-01-2018 | Vrouw | 64