Citalopram

citalopram

Postnatale depressie (11 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (7 meningen)
Psychische klachten (3 meningen)

Citalopram

Arjen Walstra (26-04-2013)

02-11-2015

Citalopram (citalopram)

Ik heb dit middel als eens gebruikt in 2013 voor een burn-out. Dit middel heeft super gewerkt. Na 4 maanden langzaam afgebouwd. Nu 9 maanden later slaapproblemen. Opnieuw met citalopram begonnen. 1e week 10 mg. daarna door naar 20mg. Daar zit ik nu bijna 1 week op. Bijwerkingen eerste week vervelend. Nu lijken de ergste bijwerkingen verdwenen op de duizeligheid na. Volgend[lees meer...]e week weer aan het werk.
13-06-2013

Citalopram (citalopram)

Sinds een aantal dagen ben ik erg prikkelbaar, hetzelfde heb ik gehad toen ik was overgestapt naar een andere fabrikant. Heeft nog iemand last van een soort ontwenningsverschijnselen bij citalopram van centrafarm?
12-03-2013

Citalopram (citalopram)

Hallo ik merk er weinig van weet eigenlijk niet eens waarom mijn dokter het aan mij heeft gegeven. Ik kwam met een klacht van dat ik weinig slaap en opvliegerig ben soms van die dagen heb dat ik niet eens slaap. Nu dat ik dit gebruik ben ik meer dan 5 kilo afgevallen last van me buik maar geen pijn veel hoofdpijn en dagen dat ik niets wil doen zo moe me rug doet pijn ben z[lees meer...]o zwak geworden zit nu al 4 dagen thuis. Eet ook weinig
06-09-2012

Citalopram (citalopram)

Hallo, ik gebruik Sipralexa sinds 3 weken, nu de 4 de week, na een burn out en angstproblemen. Deze werden veroorzaakt door slaapproblemen, ik lijd aan chronische insomnia sinds jaren. Heel vervelend want door de vermoeidheid en de angst iedere dag om niet te kunnen slapen, krijg je tenslotte een depressie ! Eerste 3 weken waren een hel, angsten en depressie werden vers[lees meer...]terkt en ik voelde me soms ronduit slecht, misselijk, knoop in mijn maag, zenuwen die gieren in je lijf... Nu, vanaf week 4 voel ik me beter worden MAAR ik kamp nog steeds met heel veel in- en doorslaapproblemen en heb gelezen dat dit door de Sipralexa (SSRI AD) kan komen. Heeft iemand dit ook gehad en na hoeveel tijd was er beterschap met het slapen ?? Graag een berichtje. Bedankt!
14-04-2012

Citalopram (citalopram)

Ik ben van citalopram naar valoxan gegaan omdat dit voor mij voordelen zou hebben.....beter slapen ,stabiele stemmingen,geen effect op het gewicht......tot nu toe werkt het zoals ik gehoopt heb.Alleen heb ik de zeldzame bijwerking jeuk en rodehuid/galbulten.
08-04-2012

Citalopram (citalopram)

ik heb heel veel last van stress, en heel veel nachtmerries in me hoofd. heb dit best wel heel lang, maar ja het helpt niet. heb 3 soorten geprobeerd maar het helpt voor geen meter bij mij. weet iemand hoe ik het anders moet doen?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum