mening

Citalopram

citalopram

Postnatale depressie (11 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (7 meningen)
Psychische klachten (3 meningen)

Citalopram

Arjen Walstra (26-04-2013)

28-10-2016

Citalopram (citalopram)
Sociale fobie

Heb ADD, angststoornis, depressieve klachten, soc. fobie. Heb al heel veel medicatie gebruikt en alle medicatie geeft wel bijwerkingen. In het verleden heeft paroxetine (seroxat) mij goed geholpen. Heb het idee dat ik met citalopram in de goede richting zit. Heb nu nog behoorlijk last van bijwerkingen die vervelend zijn maar herkenbaar als bij paroxtine. Uiteindelijk hielp[lees meer...] dit medicijn mij en achteraf had ik toen niet moeten stoppen. Als het goed werkt is mijn advies om er goed over na te denken als je wilt stoppen. Ben 41 jaar en altijd geleefd boven mijn draagkracht. Als kind en als volwassene. Meerdere burn-outs waarbij de laatste dusdanig erg dat er na 4 jaar nog mee bezig ben. Blijven doorgaan en niet luisteren naar je eigen lichaam psyche of mensen om je heen kan je uiteindelijk lettterlijk de kop kosten. Heb hoop dat het medicijn mij weer een zetje in de goede richting gaat geven uiteindelijk. Maar daarvoor wordt wel geduld gevraagd. Tegen de bijwerkingen slik ik zonodig een hele of halve tablet valium 10 mg. Dit probeer ik bij max in per dag te houden. Veel sterkte allemaal.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum