ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
10-01-2019

Citalopram (citalopram)

Redelijk goed medicijn, weinig bijwerkingen en het helpt dempen van angst en paniek gevoelens, daarnaast afgelopen jaren veel veranderingen aangebracht in mijn leven zoals: veel sporten, uitdagend werk kunnen vinden, gestopt met roken en drinken. Alsnog ervaar ik veel spanning in mijn lichaam en slaap ik slecht, erg vervelend want het belemmerd mij onderhand wel aardig[lees meer...] in mijn dagelijkse levensbehoeften. daarom wil ik wel overstappen naar een ander medicijn(SNRI? TCA?) dit zal ik komende periode overleggen met een specialist.
28-12-2018

Citalopram (citalopram)

al jaren problematiek en naar allerlei oplossingen gezocht, uiteindelijk met deze medicatie gestart, gebruik het al jaren en merk zeker een positief verschil met deze medicatie ( 20mg. 1x per dag) Ik merk wel dat het puur de opname van serotonine remt. (angst en paniek gedachten) Ondanks dat ik dit medicijn neem, nog erg veel last van spanning en een zenuwachtig gevoel[lees meer...] in het lichaam. dit is erg vervelend, en stoort mij steeds meer. misschien moet ik eens overstappen naar een ander medicijn, denk zelf aan venlafaxine, ben bang dat mijn werk en sport dan hinder zullen ondervinden vanwege de bijwerkingen.
24-12-2018

Citalopram (citalopram)

Ik slik al tijdje 40 mg. Uit mn bloed waardes blijkt dat t mr mininaal in mn bloed werd opgenomen en daardoor had ik steeds terugvallen...Nu ben ik vanaf vandaag 10 mg vehoogd. Ik had al behoorlijke o rust overdag..geen idee wat je met jezelf aan moet of de dag moet doorkomen...Iemand tips?
19-12-2018

Citalopram (citalopram)

Beste Mensen... Al enige tijd slik ik citalopram 40 mg. Ik ben prima tevreden en ik kan best goed mn leven leiden. Echter, zo af en toe merk ik dat t medicijn zn werking verliest lijkt wel. ( spiegel in bloed is wel goed) Dan volgt een tijd van crisis. In alle gevallen komt t daarna langszaam weer goed. Nu vraag ik mij af of t kan komen door mn alcohol inname. Ik dron[lees meer...]k er altijd wel alcohol bij en koffie. Soms veel alcohol. Ik ben heel gevoelig voor stoffen. Is t zo dat alcohol de effecten van citalopram beïnvloedden? De laatste jaren steeds vaker de dagen erna...
06-12-2018

Citalopram (citalopram)

Na 18 jaar paroxetine te hebben geslikt over gegaan op een andere antidepressiva Dit omdat de werking niet veel meer deed Nu sinds een week begonnen met 10 Mg citalopran Vreselijke bijwerkingen in de vorm van angst en depressie.
29-10-2018

Citalopram (citalopram)

Heel blij dat ik hiermee gestart ben. Ik voel mezelf zoveel beter! Minder angstig en blijer. In het begin meer last van depressieve gevoelens en angsten maar ik heb doorgezet en na een tijdje ging dit veel beter.
24-10-2018

Citalopram (citalopram)

Ik gebruik tot heden nog steeds citalopram vanaf 2016 toen mijn paniekaanvallen begonnen heb ik deze voorgeschreven gekregen van mijn huisarts eerst durfde ik ze niet in te nemen omdat ik zo bang was juist aanvallen te krijgen uiteindelijk toch gedaan en merk als ik ze tijdje niet inneem ik weer zoveel onrust krijg ik ben zeeeer tevreden over de citalopram
19-10-2018

Citalopram (citalopram)

Ik zou starten met pil van 20mg .werdt hier zo ziek van dacht dat ik out zou gaan.heb je met opbouwenmet druppels minder last van ziek zijn.
Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!