Paroxetine

paroxetine

Obsessieve-compulsieve stoornis (9 meningen)
Postnatale depressie (8 meningen)

03-02-2016

Psychische klachten

Ik gebruik daarnaast nog 2 tabletten Tavor, werkzame stof lorazepam 1,0 mg. Met deze medicijnen kan ik redelijk functioneren, maar ik heb al 15 jaar geen contact met mensen en ik kom zelden of nooit buiten mijn (grote) tuin. Maar zonder die medicijnen zou ik absoluut niet kunnen functioneren.
29-06-2014

Psychische klachten

Bij mij heeft het een goed effect en heb nauwelijks bijwerkingen. Er wordt soms heel negatief over geschreven (één tablet per dag) maar wees eerlijk als je het aan je hart gehad hebt slik je ook levenslang medicijnen, en wij doen dit ook , maar dan voor ons hoofd.Ik slik dit middel nu ruim 10 jaar en ben heel tevreden. Toch had ik een halfjaar terug zoiets van ik ga het [lees meer...]halveren naar 10 mg per dag! Dat ging 2 maanden goed maar toen ging het toch mis. Alle ellende begon weer opnieuw, in winkels begon ik te zweten en brak de paniek weer uit! Geloof mij nou maar het is geen pretje! Als je het nog nooit meegemaakt hebt kun je makkelijk oordelen over dit medicijn! Ik ben toen weer naar 20 mg gegaan, maar dat duurt zeker 2 maanden voor je weer de oude bent! Stoppen/minderen doe ik voorlopig niet meer. Als je dit meegemaakt hebt wil je dit nooit meer! Er is een medicijn voor! en dan denk ik... gewoon gebruiken! groetjes marian
06-02-2013

Psychische klachten

hallo ik gebruik paroxetine nu een dikke maand, ik ben begonne met 10 mg en die is nu verhoogd naar 20 mg waar ik nu veel last van heb is veel gapen en dan trekken al mijn spieren samen heeft iemand hier ook ervaring mee het samen trekken van mijn spieren duurt maar een paar sec en dan is het weg. ik lijd aan ptss en ik moet zegge dat de medicijnen mij veel helpen. zelf l[lees meer...]ust ik wel eens een paar biertjes mag ik dat nog drinken? ik hoor graag iemand zijn ervaring over dit medicijn..
04-12-2012

Psychische klachten

Paroxetine in combinatie met coginitieve therapie heeft mij van mijn angststoornis (dwanggedachten, zonder dwanghandelingen) afgeholpen. Ik ben ook vrolijker dan ik vroeger was en minder onzeker. Ik slik het nu tien jaar. Begonnen met 40 mg (langzaam opgebouw uiteraard) en nu zit ik al vele jaren op 30 mg. Ik wil het niet meer missen, ik wil me nooit meer voelen zoals i[lees meer...]k me vroeger voelde. Ik heb het gevoel dat ik veel meer mezelf kan zijn dan vroeger, dankzij het medicijn. Maar ik durf het nog steeds niet goed te vertellen aan mensen, dat ik het slik en waarom. Heel soms heb ik de klachten nog, maar door de cognitieve therapie kan ik er beter meer omgaan en zakt het nare gevoel na een paar dagen weer weg.

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum