semaglutide

Jardiance (54 meningen)
Glimepiride (48 meningen)

11-01-2022 | Vrouw | 41
Afslanken - overgewicht
Hallo, Ik nam zaterdag de tweede spuit van ozempic 0,25mg. Tot nu heb ik nog steeds evenveel honger en zin in zoetigheid. Ik heb ook geen bijwerkingen. Herkent iemand dit? Gr, Kimmy

06-03-2022 | Vrouw | 42

06-03-2022 | Vrouw | 42
semaglutide (0,5mg)
Afslanken - overgewicht
Ik zit nu aan dag 3, net gestart met 0,5 mg. Heb geen hongergevoel en ook geen zin in snoepen! Ben echter wel bijna constant misselijk en heb constant hoofdpijn. In de auto meerijden lokt de misselijkheid nog harder uit. Ik hoop dat deze bijwerkingen snel verdwijnen want goed afslanken maar u constant miserabel voelen is het ook niet waard. Nog effe verder afwachten..

25-11-2021 | Vrouw | 42
semaglutide (5)
Afslanken - overgewicht
Vanaf ik teveel pasta eet of snoep word ik misselijk of moe. Ik moet wel mijn eten aanpassen of ik krijg ook de bijwerkingen. Niet te veel koolhydraten en een koekje vervang ik door een mandarijntje of yoghurtje ... . Ik lees veel over misselijkheid en andere bijwerkingen. Mijn ervaring is dat de bijwerkingen komen als ik mijn voeding niet aanpas.

27-02-2022 | Vrouw | 43
semaglutide (0,5)
Afslanken - overgewicht
Eerste week gestart met 0,25. Merkte er niks van. Nu 0,5 mg. Maar merk nog niks. Net zoveel trek en vreetbuien ‘s avonds. Kan eten wat ik wil helaas :( Is dit herkenbaar bij iemand? Hopelijk dat het middel straks wel z’n werk doet. Ik heb overigens lipoedeem en vraag me af of dat misschien de reden is. Saxenda deed ook niks bij mij. Behalve 2,4. Echter was dit weer zo h[lees meer...]eftig dat ik niks meer kon. Terwijl 1,8 saxenda niks deed…..

04-03-2022 | Man | 44
semaglutide
Afslanken - overgewicht
Ik ben gisteren week 4 gestart en deze ochtend - 5kg op de weegschaal. Een groot succes dus. In het begin had ik buikpijn, laar nu valt alles van bijwerkingen goed mee. Alleen zegt mijn maag stop wanneer het nodig is en dat voel ok duidelijk in mijn buik. Een tevreden gebruiker dus.

13-02-2022 | Vrouw | 44
Afslanken - overgewicht
Na langdurige corticosteroïdenkuur +8kg. Beperkt sporten mogelijk tijdens revalidatie. Even ondersteuning gevraagd

26-01-2022 | Vrouw | 44
2 de week 0,25 Geen bijwerkingen Nog steeds evenveel honger en trek

19-05-2022 | Vrouw | 45
Diabetes type 2
Sinds 28-02-2022 gebruik ik dit middel. De eerste 4 weken 0.25 daarna 0.50 voor 4 weken en nu 2 keer de 1 mg gespoten. Mijn ervaringen zijn dat ik dit middel zeer intens vind. Ben inmiddels 13,5 kilo afgevallen maar het valt me zwaar het misselijk zijn het overgeven het moe zijn. Het is afzien maar ik houdt vol al kost het me soms echt moeite.

18-10-2021 | Vrouw | 45
semaglutide (0.25)
Afslanken - overgewicht
Wat een verademing! Ik gebruik nu 4 weken 0,25 Mg/week. Geen enkele nevenwerking, tenzij de eerste week hoofdpijn, maar dat kwam eerder door geen suikers meer te eten. Ik had vanaf het eerste moment weinig eetlust, dus eet dagelijks 2x 1 volkoren boterham met beleg waar ik zin in heb, plus de helft van mijn warme maaltijd. Zelfs de aardappelen laat ik makkelijk staan omdat[lees meer...] ik meer zin heb in groenten. OH ja, ik eet wel 's avonds 1 klein stukje chocola, een blokje van 1cm2. Op 4 weken tijd van 102kg naar 96kg gegaan, zonder enige moeite. Ik weet niet of ik nu mijn dosis best verhoog, of beter gewoon deze dosis blijf aanhouden.

05-02-2022 | Vrouw | 46
semaglutide (0,50mg)
Afslanken - overgewicht
Neem het nu 5 maand eerste maand 0,25 Tweede maand 0,50 3 maand 1mg ,maar is te zwaar dus blijf ik bij 0,50 . Maar neem niet wekelijks soms om de 14 dagen . Ben zeer blij . Ben 14 kg 300 al kwiijt . Nu blijft het zo wat hetzelfde . Want kan moeilijk naar toilet.

22-01-2022 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
Op 3 jaar tijd van 65 kg naar 75 kg, gewoon door Bourgondisch te leven en naar bijna nix meer gekeken.. Op eigen houtje, met shakes etc kreeg ik er gewoon nix meer af.. leeftijd waarschijnlijk🙈.. BMI net boven 25, nie ernstig ma wel nooit gehad in mn leven.. maar vooral ongelukkig als ik mezelf id spiegel zag.. sinds 8/12/21 bezig met de 0,25 en ondertussen, op n dikke 5[lees meer...] weken 5,5 kg kwijt. Zalig! De 1e week wel kotsmisselijk alsof er eten hoog in mn keel zat.. lust in zoetigheid & vreetbuien compleet weg.. was een echt snoep/koekie/koolhydratenmonster ma sinds ik begonnen ben gewoon nix meer en mis t ook nie.. ik denk nu zelfs na over hoe gezond iets is voor ik t opeet😅.. mijn alcoholgebruik is nagenoeg tzelfde gebleven dwz door de week zelden ma ih weekend ontzeg ik mij nix.. ma ik eet&drink sowieso minder want het vol gevoel is gewoon sneller daar.. ik zit dus ondertussen aan maand 2 en ben wel nog steeds 0,25 ah spuiten omdat ik dat voor mij zeer effectief vind en ook geen zin heb in mogelijke kotsmisselijkheid bij verhoging vd dosis.. dus, ik vind t n aanrader want word weer blij van mn spiegelbeeld..

06-01-2022 | Vrouw | 46
Diabetes type 2
In aug 2020 gestart. Drie maanden behoorlijk misselijk en winderig. Nu na anderhalf jaar alleen aan de diarree bij vet eten. Inmiddels 23 kilo kwijt (start 96). Ben zo blij! Van maat 48 naar 42. Zelfs in de maanden dat ik vaak snoepte ivm scheiding, kwam ik niet aan.

08-12-2021 | Vrouw | 46
semaglutide (0,25mg)
Afslanken - overgewicht
Vanavond m’n eerste spuit gehad van 0,25mg. Voel er nog niks van. Maar dat is misschien wat snel? Ben benieuwd naar de volgende weken. Wanneer begonnen jullie de eerste “bijwerkingen” te voelen?

14-02-2022 | Vrouw | 47
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik Ozempic 0,25mg nu voor de 2de week. Ik heb geen last van bijwerkingen. Als ik eet voel ik gewoon heel duidelijk wanneer ik moet stoppen. Anders heb ik de hele dag "honger", nu totaal niet. Ook geen zijn in zoet of hartig. Ben in 1week 3kg af gevallen. Ik hoop op een gemiddelde van 1kg per week. Voor mij is het momenteel een wondermiddel. Na 4weken zal ik de dosi[lees meer...]s verhogen naar 0,50mg en dan wordt het zoeken naar een goed gemiddelde.

08-11-2021 | Vrouw | 47
semaglutide (0.25)