semaglutide

Jardiance (57 meningen)
Glimepiride (48 meningen)

22-01-2022 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
Op 3 jaar tijd van 65 kg naar 75 kg, gewoon door Bourgondisch te leven en naar bijna nix meer gekeken.. Op eigen houtje, met shakes etc kreeg ik er gewoon nix meer af.. leeftijd waarschijnlijkšŸ™ˆ.. BMI net boven 25, nie ernstig ma wel nooit gehad in mn leven.. maar vooral ongelukkig als ik mezelf id spiegel zag.. sinds 8/12/21 bezig met de 0,25 en ondertussen, op n dikke 5[lees meer...] weken 5,5 kg kwijt. Zalig! De 1e week wel kotsmisselijk alsof er eten hoog in mn keel zat.. lust in zoetigheid & vreetbuien compleet weg.. was een echt snoep/koekie/koolhydratenmonster ma sinds ik begonnen ben gewoon nix meer en mis t ook nie.. ik denk nu zelfs na over hoe gezond iets is voor ik t opeetšŸ˜….. mijn alcoholgebruik is nagenoeg tzelfde gebleven dwz door de week zelden ma ih weekend ontzeg ik mij nix.. ma ik eet&drink sowieso minder want het vol gevoel is gewoon sneller daar.. ik zit dus ondertussen aan maand 2 en ben wel nog steeds 0,25 ah spuiten omdat ik dat voor mij zeer effectief vind en ook geen zin heb in mogelijke kotsmisselijkheid bij verhoging vd dosis.. dus, ik vind t n aanrader want word weer blij van mn spiegelbeeld..

06-01-2022 | Vrouw | 46
semaglutide (1mg)
Diabetes type 2
In aug 2020 gestart. Drie maanden behoorlijk misselijk en winderig. Nu na anderhalf jaar alleen aan de diarree bij vet eten. Inmiddels 23 kilo kwijt (start 96). Ben zo blij! Van maat 48 naar 42. Zelfs in de maanden dat ik vaak snoepte ivm scheiding, kwam ik niet aan.

08-12-2021 | Vrouw | 46
semaglutide (0,25mg)
Afslanken - overgewicht
Vanavond mā€™n eerste spuit gehad van 0,25mg. Voel er nog niks van. Maar dat is misschien wat snel? Ben benieuwd naar de volgende weken. Wanneer begonnen jullie de eerste ā€œbijwerkingenā€ te voelen?

14-02-2022 | Vrouw | 47
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik Ozempic 0,25mg nu voor de 2de week. Ik heb geen last van bijwerkingen. Als ik eet voel ik gewoon heel duidelijk wanneer ik moet stoppen. Anders heb ik de hele dag "honger", nu totaal niet. Ook geen zijn in zoet of hartig. Ben in 1week 3kg af gevallen. Ik hoop op een gemiddelde van 1kg per week. Voor mij is het momenteel een wondermiddel. Na 4weken zal ik de dosi[lees meer...]s verhogen naar 0,50mg en dan wordt het zoeken naar een goed gemiddelde.

08-11-2021 | Vrouw | 47
semaglutide (0.25)

31-01-2022 | Man | 48
semaglutide (25mg)
n.v.t.

25-08-2021 | Vrouw | 48
semaglutide (0.25ml)
Afslanken - overgewicht
Ik ben 22/4/2021 gestart met Ozempic 0.25ml en dit voor 4 weken. Nadien 4 weken 0,50ml en dan naar 1 ml. Momenteel gebruik ik nog steeds 1ml ( 25/08/2021)Ondertussen ben ik bijna 20 kg kwijt. Volgende maand begin ik af te bouwen want ik het het resultaat wat ik wenste. Van 84,3kg naar 64,6 kg. Ik voel me super en ik zou het opnieuw doen.

28-07-2021 | Vrouw | 48
semaglutide (0.5)
Suikerziekte (type 2)
Met 0.25 weinig last ban bijwerkingen, diarree en 1 keer misselijk en moeten spugen. Na 4 weken over op 0.5 nu veel meer last van; vannacht daardoor ook erg slecht geslapen. Ik hoop toch dat dat weggaat.... Inmiddels ruim 3 kilo afgevallen maar dat is ook niet zo raar denk met die diarree.... Suiker nuchter na 3 weken flink gezakt van 12.3 naar 8.7

03-01-2022 | Vrouw | 49
semaglutide (2.4)
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik het nu pas 1 dag, moest volgens de ha meteen met 2.4 beginnen, was al na een halfuur erg misselijk. Hebben jullie de dosis opgebouwd? En hoe zie je dan de dosis? Mijn pen geeft alleen 1mg aan, verder alleen streepjes.

17-11-2021 | Vrouw | 49
semaglutide (0.5)
Diabetes type 2
Ik spuit nu 3 maanden ozempic, eerste 2 maanden 0.25 en nu 0.5 Het helpt om de suikerwaarden te verminderen, dat is zeker. Echter zijn er veel bijwerkingen. Eerste 2 dagen na het spuiten ben ik duizelig en misselijk. Daarnaast heb ik veel last van buikkrampen en diaree. Egaal wat ik eet. Telkens van te voren bedenken als je ergens naar toe gaat: is daar wel een wc? En als[lees meer...] je een buikkramp krijgt meteen moeten rennen naar de wc. Ja ik ben afgevallen maar das ook niet gek op deze manier ga ik overwegen om hiermee te stoppen.

09-01-2022 | Vrouw | 51
Afslanken - overgewicht
Ik ben 4 kg kwijt in 6 weken , ook misselijk maar ik kan niet meer op groot wc gaan neem van alles om te gaan maar komt maar stilletjes op gang over een paar dagen dan kan ik pas naar wc maar met laxerende middel

24-06-2022 | Vrouw | 52
Diabetes type 2
Derde week bezig met ozempic 0,25 in combinatie met 2 x 850 mg metformine en 1 x lantus 14E (voorheen 22E). Suikerwaarden zijn al beter. Bijwerkingen zijn al bij al nog te verdragen. ik had erger verwacht na wat ik hier allemaal las.... ik ervaar wel dat je pas last krijgt als je teveel blijft eten ook al ben je voldaan.... ben benieuwd naar de effecten op mijn gewicht[lees meer...] op termijn ..

26-04-2022 | Vrouw | 53
semaglutide (1ml)
Afslanken - overgewicht
Goedemiddag Ik gebruik Ozempic nu 10 weken en ben gestart met 0.25 dan na 4 weken 0.50 en nu sinds 2 weken 1.0. Ik ben reeds 10kg afgevallen maar de bijwerkingen zijn toch wel lastig. Vooral de vermoeidheid speelt enorm parten. Ook het maagzuur is steeds aanwezig. Ga nu terug naar de dokter om advies te vragen dat ik niet beter een tijdje 0.50 of 0.25 kan inspuiten. [lees meer...] Het afvallen gaat me iets te snel wat me niet oke lijkt.

19-01-2022 | Vrouw | 53
semaglutide (0,5mg)
Diabetes type 2
Je valt effectief af omdat je dusdanig misselijk bent dat je amper kan eten... verder heb ik ook veel last van oprispingen en blijft het beetje dat ik eet uren op mijn maag liggen. Suiker was ook wel gedaald.

21-10-2021 | Vrouw | 53
semaglutide (1mg)
Diabetes type 2
Gebruik dit nu 4 maanden afvallen gaat goed 1 kg per week. Blijf vaak misselijk dag en nacht op verschillende tijden, om het weg te krijgen drink ik veel water, nuchtere suikerwaarden gaat langzaam omlaag, maar gemiddelde waardes van 3 maanden is goed, het beste geen koolhydraten eten of smoothies maken als je geen eetlust heb dan heb je toch calorieƫn binnen.

26-11-2020 | Man | 53
semaglutide (0.5mg)
Diabetes type 2
Ondanks de goede resultaten op mijn bloedsuikerwaarde ben ik na 4 maanden gestopt. De bijwerkingen waren zeer vervelend waarbij vooral de winderigheid en het boeren voor mijn werksituatie niet meer te doen waren. Helaas....