Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

02-02-2023 | Vrouw | 72
clonazepam (2,5mg/ml)
Rivotril is niet meer te krijgen helaas. Ik heb nu clonazepam 0,5 mg tabletten maar die werken veel minder goed. Ik heb veel meer pijn en slaap slecht.

18-01-2023 | Vrouw | 70
clonazepam (2mg)
Ik ben al 6 keer in mijn rug geopereerd .nu is mijn rug volledig vastgezet.ik heb nog veel pijn.voor ik ga slapen neem ik 1 rivotril in van 2mg.ik voel na ongeveer 15 min.dat ik meer ontspannen ben.dus ik slaap redelijk snel in.

29-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Ik heb ook rivotril gebruikt,dit was niet meer te krijgen. Kreeg daarvoor inlaatspruitstuk clonazepam. Na drie dagen gebruik hiervan ging het licht uit en kwam ik in een hel terecht,een enorme angst spanning nerveus trillen overspoelde me. Ik dacht echt dat ik knetter gek werd. Ben in allerijl naar de huisarts gegaan deze schreef me diazepam voor. Doodziek ben ik gewe[lees meer...]est. Nu is het allemaal wat rustiger geworden,maar zit nu wel aan de diazepam. 16 januari moet ik terug naar de huisarts. En wat dan. Ik wil nooit meer doormaken waar ik doorgegaan ben. Een hel is het.

26-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Rivotril niet meer te krijgen,clonazepam gekregen. Dacht dat ik gek werd,hevige angst en paniek,zweten niet meer slapen doodnerveus. Wist me geen raad meer,naar de huisarts gegaan. Hij heeft de rivotril vervangen voor 2x5mgr diazepam. Na een maand werdt alles een beetje rustiger. Dacht echt dat ik gek werd,het was een hel.

23-12-2022 | Man | 75
Misselijkheid
Na een uur niet meer misselijk. De misselijkheid ontstond na een CVA. Een jaar in het ziekenhuis.

10-11-2022 | Vrouw | 66
clonazepam (2mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Kreeg eerst rivotril, toen clonazepam. Rivotril werkte prima, clonazepam niet. Krijg nu weer rivotril en ben erg blij. Nu is het helaas niet verkrijgbaar en moet er gezocht worden naar vervanging, maar geen clonazepam want dat doet niets.

01-10-2022 | Man | 42
Epilepsie
Mensen die de 0,5 mg tabletten nemen en in huis hebben. Als je ze nodig hebt. Hou ze en lever anders in voor epilepsie patiënten zoals. ik er is niet aan te komen Voor als je het ik werkt beter dan de druppels. Verschrikkelijk zijn die maar er is niks anders.

26-06-2022 | Man | 65
clonazepam (1mg/ml)
Werkt prima om in slaap te geraken. Nog geen verslaving gemerkt.

23-02-2022 | Vrouw | 47
clonazepam (2mg)
Ik neem rivotril nu 3 maanden elke dag. Ik ben heel tevreden ermee. In het begin was ik wat duizelig, maar na een week was dit voorbij. En heb al 10 tallen andere benzo,s genomen die niet hielpen. Die werk eindelijk, na jaren zoeken.

04-11-2021 | Vrouw | 56
clonazepam (0,5mg)
Heb een bewegingsstoornis van de nek met tremor van het hoofd en linkerarm. Rivotril voorgeschreven door neuroloog in combinatie met 3 maandelijkse botulineinspuitingen in nek en linkerarm

15-02-2021 | Vrouw | 30

07-02-2021 | Vrouw | 44
Spierpijn
Ik heb heel veel last van spierpijn. Ik laat ook regelmatig de 'knopen' losmaken bij de kinesist door middel van een soort 'prikken' (ken de wetenschappelijke naam niet). Dit is pijnlijk maar zeer effectief. Ik gebruik rivotril hierbij om het binnen de perken te houden en dit werkt

20-10-2020 | Man | 57
clonazepam (0,5mg)
had rond 2000 een trillend oog ,wat iedereen weleens heeft ,ff wrijven en over ,bij mij dus niet kwam in vicieuze terecht ,kreeg rivotril : 1x daags 2 pilletjes ,was net zo high ? heb gereduceerd naar 0,5 pil nu 20 jaar !!!! later 2 pilletjes a 0,5 mg ,gaat nergens om ,maar wanneer ik het niet gebruik krijg ik dus onrwenningsverschijnselen ,onrustig trillen super adrem irr[lees meer...]itatie enz ,wat ik wel gemert heb dat bij mij ik had geen adhd en heb het ook niet ,maar ik ben veel rustiger geworden ,niet meer zoals vroeger dat ik letterlijk en figuurlijk overal boven op zat ,ben natuurlijk ook 20 jaar verder ,maar dat had ik ook direkt na een paar weken al ,ik vraag me weleensaf wat was er met mij gebeurt wanneer ik rivotril had afgebouwd ?,ik lees dat iedereen positief is ,maar hebben andere aandoeningen ,sinds ik gebruik vind ik alles wel goed ambities heb ik allang niet meer ,maak me bijna over niets nog druk ,alleen de vraag wie was ik of zou zijn wezen zonder rivotril? heb geprobeerd om het te laten staan ,dat gaat niet ,heb in stress periodes weleens 5 op een dag gehad ,maar wat is 0,5 mg?,maar ik heb het nodig [ bijsluiter geeft aan; niet langer dan 3mnd gebruiken] ?ik dus iets meer dan 20 jaar van halve 0,5 mg naar 2 stuks 0,5 mg per dag.

29-08-2019 | Vrouw | 22
clonazepam (1mg/ml)
Door mijn paniek en angststoornis kon ik niet meer goed mijn leven leiden zoals het hoort. Ik was een gelukkig meisje maar na alles wat er gebeurd is heeft Rivotril me enorm geholpen. Ik werd er heel rustig van, sliep goed, rustig zonder angst of paniek wakker geworden. Enige nadeel is dat ik heel de dag door suf bleef.Voor de rest top medicijn mijn leven gered.

13-08-2019 | Vrouw | 66
clonazepam (0,5mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Rivotril is bij mij een wondermiddel...om een of andere reden krijg ik 1 maal per jaar af te rekenen met nerveuze benen..vreselijk....mijn vriendin raadde me dit product aan dus bij een docter in Frankrijk kreeg ik rivotril...telkens ik een aanval van nerveuze benen heb....gebruik ik dit medicijn....tot ik niks meer voel!!!!!top medicijn voor mij....velen weten niet datriv[lees meer...]otril dient voor nerveuze benen...ik ben er super blij mee....een ander leven heb ik nu..mevr D

07-08-2019 | Vrouw | 60
clonazepam (0,5mg)
Door heftig schudden van het hoofd in ontspanning dus voor het slapengaan Rivotril gekregen om rustig in slaap te komen. 1/2 tablet werkt heel erg goed. Duurt even voor het werkt maar ik slaap elke nacht heel goed en ben uitgerust. Ik bemerk geen bijwerkingen.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum