Ervaringen met Rivotril

Aangezichtspijn (1 mening)

30-07-2014 | Vrouw | 35
clonazepam (2,5mg/ml)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Begin er aub niet mee! Het is echt heel verslavend en je geraakt er bijna niet meer vanaf.ik heb het toen in de tijd gekregen voor onrustige benen s'nachts en neem het nu al een jaar of 16 en ben het gedurende 6 maand aan het afbouwen.Dit gaat echt met heel veel ontwenningsverschijnselen en het is echt niet gemakkelijk.Ik slaap amper,heb heel veel jeuk, hoofdpijn, concen[lees meer...]tratiestoornissen, oorsuizingen, gevoelige ogen, misselijk, en ga zo nog maar een paar bladzijden verder. Maar ik val nog liever dood dan toe te geven aan deze verslaving. Dus,begin er niet aan en er zal wel een ander alternatief zijn dan dit.

04-06-2013 | Man | 45
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
gebruik tegen rusteloze benen. effectief voor het slapen maar ben na 6 a 7 uur weer wakker en keert de pijn terug. heb geen zin in sex en kan geen erectie krijgen.sta minder positief in het leven wat zijn uitwerking op mijn gezin heeft. als het niet nodig is niet innemen op jongere leeftijd.

24-01-2013 | Vrouw | 66
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ben pas begonnen met dit medicijn (Rivotril) ik kon niet slapen, heel onrustig over mijn hele lichaam. voorheen een paar maanden Ropinirol 2 maal 2 mg gebruikt, hielp wel voor het slapen, maar voor de rustelozen benen waar het voor bedoeld was ,vooral in de avond niet, als ik de pillen eerder op de avond innam werd ik wel heel erg slaperig. Dus nu proberen met Rivotril, m[lees meer...]oet het opbouwen, maar tot nu geen succes.

01-01-2013 | Vrouw | 70
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik gebruik Rivotril al erg lang. In principe neem ik anderhalf tabletje dus totaal 3 mg. De laatste tijd heb ik erg veel last van krampen die in mijn tenen beginnen, dus van slapen komt niets. Als de krampen weg zijn neem ik vaak nog een tabletje van 2 mg en slaap dan bijna direct in. Moet 's nachts wel soms vaak naar het toilet om te plassen. Ik weet of dit hiermee te mak[lees meer...]en heeft, zou het wel willen weten. Ooit ben ik in één gestopt en diezelfde nacht hallucineerde ik, dus dat doe ik nooit meer. Ik ben een vrouw van 70 jaar. Ik zou wel eens van die rusteloze benen af willen. Heeft iemand een idee? Ik durf ook nooit een glaasje wijn o.id. 's avonds te nemen. Ik weet dat alle mediciijnen die op PAM eindigen, verslavende middelen zijn.