Ervaringen met Rivotril

Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

30-07-2014 | Vrouw | 35
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Begin er aub niet mee! Het is echt heel verslavend en je geraakt er bijna niet meer vanaf.ik heb het toen in de tijd gekregen voor onrustige benen s'nachts en neem het nu al een jaar of 16 en ben het gedurende 6 maand aan het afbouwen.Dit gaat echt met heel veel ontwenningsverschijnselen en het is echt niet gemakkelijk.Ik slaap amper,heb heel veel jeuk, hoofdpijn, concen[lees meer...]tratiestoornissen, oorsuizingen, gevoelige ogen, misselijk, en ga zo nog maar een paar bladzijden verder. Maar ik val nog liever dood dan toe te geven aan deze verslaving. Dus,begin er niet aan en er zal wel een ander alternatief zijn dan dit.

15-04-2020 | Man | 25
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik gebruik dit medicijn al meer als 10 jaar en werkt perfect. Alleen het zwakt langzaam af en merk ook dat ik meer ga in nemen dan voorgeschreven. Om te zorgen dat het weer effect heeft om mijn aanvallen ga ik kijken voor een alternatief om de werking van rivotril weer volledig te krijgen alleen dit zal ik met me dokter moeten over leggen. Het is niet meteen verslavend [lees meer...]maar daardoor sluipt het er in helaas. En ja balen dat rivotril ineens besloot een irritante blauwe kleurstof toe toevoegen, dit was ooit transparant en zorgde voor geen kleding vlekken. Verder wel een top medicijn ik heb adhd en maak geen melatonine aan dus die medicijnen slik ik ook maar desondanks heb ik geen bijwerkingen.

15-04-2020 | Man | 25
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Het werkt top en ik gebruik dit al denk iets meer dan 10jaar ben in middels 25 alleen maak me langzaam wel zorgen. Ondanks dat het perfect werkt knaagt er een vraag... Hoe verslavend is dit? Ik vond het eerst boelshit maar nu ik meer druppels pak dan voorgeschreven merk ik dat het lastig is om weer me voor geschreven hoeveelheid te slikken. En ik merk dat anders de[lees meer...] werking gewoon minder wordt. Als ik een lange tijd minder pak dan gaat het opgevemoment goed maar niet gemakkelijk. Ik ga kijken of de dokter een alternatief heeft die mij tijdelijk iets anders kan geven zodat dit medicijn later weer optimaal kan werken met de voor geschreven hoeveelheid.

27-03-2015 | Vrouw | 25
clonazepam (0,5mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik gebruik deze medicatie tegen mijn rusteloze benen 's nachts. Het helpt me erg goed, heb door dit medicijn er bijna geen last meer van en kan redelijk goed door slapen. Eerst gebruikte ik 0,5 mg. 's ochtends en 0.5 mg 's avonds. maar daar word je overdag meer slaperig van. Nu gebruik ik het alleen voor de nacht. Ik ben er erg blij mee. Al wel geprobeerd af te bouwen ma[lees meer...]ar dat gaat totaal niet. dan doe ik geen oog meer dicht!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (623) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum