codeine

Codeïne bij hoest

Bojan Nikolik (13-05-2015)

24-02-2018 | Vrouw | 34
Hoest
Na 4 weken hoesten huisarts bezocht. Klein bloedtestje weer uit dat het om een virus zou moeten gaan. Deze tabletten gehad tegen het hoesten. Direct na gebruik enorm suf en beduidend veel zieker. Het hoesten ging gewoon door. Tevens kreeg ik na het uitwerken van de pil heel veel slijmvorming en hoest nu nog meer dan ooit. Mijn eetlust is weg en bij alles braak ik. Ook na[lees meer...] de hevige hartaanvallen volgt braken. Hoofdpijn is erbij gekomen. Nooit maar dan nooit meer deze tabletten. Vandaag gaan we verder op paracetamol en iets wat het slijm los gaat maken in plaats van onderdrukken. Zal meteen maandag de huisarts informeren. Zeker als na mijn stop nu het weer beter gaat. Wat ik van harte hoop. Echt rotzooi, niet aan beginnen.

08-03-2018 | Man | 30
Hoest
Na een flinke verkoudheid hoest overgehouden. Al snel had ik het gevoel dat deze hoest hardnekkig kon worden dus bij de huisarts om codeine gevraagd. In het verleden al vaker gebruikt. In het verleden mijn ribben gekneusd door een aanhoudende hoest, sindsdien ben ik op mijn hoede en probeer ik dit te voorkomen. Pillen werken bij mij vooral s nachts, ik neem een pil (20mg)[lees meer...] voor het slapen gaan en slaap de nacht zo door. Op heftige momenten neem ik er om 3-4 uur s nachts nog 1. Bijwerkingen: constipatie en suffigheid, maar niks ergs. Ik kan het medicijn aanraden

11-02-2018 | Vrouw | 28
Hoest
Codeine verergerd de hoestprikkel. Het is ook een rot pijnlijk iets en je stikt er in met de kriebelhoest en ligt hele nacht wakker en wordt als middel gebruikt voor bewuste slaap gebrek om je wakker te houden juist compleet waardeloos. Dit is placebo effect gewoon artsen bedriegen je nu waar je zelf bij staat helaas

25-02-2020 | Man | 27
Hoest
ik heb een ontsteking in de kleine bronchiën in de longen, daarnaast nog 40 graden koorst en griep, omdat ik zo gek van het hoesten werd en uitendelijk bloed op hoestte vroeg ik aan de huisarts iets om van die hoest af te komen, na dagen niet geslapen te hebben en 1 pilletje van 10mg heerlijk weer even 3 uurtjes slaap zonder hoest! nu gebruik ik het ook overdag omdat som[lees meer...]s de hoest te erg blijft, de enige bijwerking is: ik word er een beetje warm van en suffies maar dat vind ik helemaal niet erg! top product

26-11-2021 | Vrouw | 24

03-05-2019 | Vrouw | 22
Hoest
Het medicijn helpt mij niks. Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik al twee weken niet kon slapen door mijn hoest. Deze pil helpt mij niet. Ik voel me beroerd, heb hoofdpijn en ben bijwerkingen en kan alsnog niet slapen. Enkel de lasten.

13-05-2018 | Vrouw | 18
codeine (15mg)
Hoest
Helpt bij mij altijd binnen een uur na innemen als ik niet van mijn hoest afkom. Een medicijn waarmee ik bekend ben en altijd helpt. De bijwerkingen vind ik niet te heftig dus voor mij een wondermiddel tegen hoest!

01-03-2018 | Vrouw | 16
Hoest
Ik had last van kriebel hoest dus nam een pilletje. Kriebelhoest nam af. Nadat de pil een uurtje later was uit gewerkt kwam de kriebelhoest erger terug, dus nam ik er nog een. Nu ben ik constant aan het hoesten en is het momenteel 5 uur ‘s nachts en slaap ik nog steeds niet. Ik denk dat als ik er nog eentje neem de hoest alleen maar erger word. Ik ga informeren bij de huis[lees meer...]arts morgen wat nu.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum