Ervaringen met Diane-35

Diane-35

14-03-2013 | Vrouw | 41
cyproteron / ethinylestradiol
Darmproblemen - diarree
Ik wil iedereen waarschuwen voor langduring diane 35 gebruik!!!! ik zie dit als zeer nadelig voor het lichaam, het verwoest het lichaam!! ik heb het ongeveer 15 jaar ingenomen en was altijd heel moe en ging elk jaar achteruit!! ik versta nog altijd niet dat ik er niet vroeger mee gestopt ben,ik was precies in een roes...toen ik ermee stopte kreeg ik terug meer energie maar[lees meer...] ik kreeg een jaar mijn menstruatie niet meer. toen die terugkwamen ben ik heel ziek geweest en had allerlei afkickverschijnselen, hartkloppingen, draaierig, nerveus gevoel, down...heel ziek....maanden aan een stuk...ook heb ik nu serieuze darmproblemen en altijd veel lucht in buik (pil vertraagt de darmwerking daarom dat meeste vrouwen moe zijn en contipatie hebben)!! ik heb ENORM veel SPIJT dat ik ooit die Diane 35 ingenomen heb anders had ik een veel beter en gelukkiger leven gehad; ik was precies in een roes, de emoties werden afgevlakt...en met beseft dikwijls pas als men ergens meestopt hoe men zich puur natuur voelt..het medicijn is doeltreffend voor acne en ook tegen de buikpijn die men heeft bij de menstruatie...maar voor de rest is het heel nadelig voor het lichaam, ook de hersenfunctie gaat achteruit, mijn studies gingen achteruit omdat ik altijd moe was...ik werd oppervlakkig...ook je weerstand is veel minder....en ook veel minder gelukkig....mijn gezondheid is veel minder goed dan voor de inname van de Diane 35. Vrouwen STOP met innemen van dit hormoon!! Ik wil aan iedereen vertellen hoe negatief ik denk over de Diane 35, ze heeft een stuk van mijn leven en lichaam verwoest en ik kan spijitg genoeg de tijd niet meer terugdraaien!!

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum