Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

08-09-2021 | Man | 21
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Nou, zoals de meeste hier ben ook ik de verschrikkelijke (maar effectieve) kuur moeten onder gaan. Mijn eerste 2 ex vriendinnen waren maagd en ik ben zeer voorzichtig geweest. Mijn derde vrienden (overigens ook 3e bedpartner) had een iets wilder geschiedenis gehad. Omdat ik me niet op mijn gemak voelde met haar losbundigheid allebei maar een soa test gedaan. Gelukkig negat[lees meer...]ief. Maar dan begint de ellende. Het begon met bultjes. Ik dacht dat deze van het scheren kwamen. Hierdoor ging ik knippen ipv scheren. Vervolgens leek het alsof de bultjes in een week tijd verdriedubbeld waren en groter zijn geworden. Toen viel het kwartje. Mijn vriendin heeft zich nooit laten vaccineren voor HPV. En natuurlijk veel wisselende partners gehad zonder ook maar ergens de ernst van in te zien. Zij geen klachten ik wel. Kreeg van de huisarts Condyline voorgeschreven. De eerste dagen gebeurde er weinig. De 3e of vierde dag begon het heel heftig pijn te doen. De wratten werden bruin en zwart. Na ongeveer een week kon ik een grote hoeveelheid wratten eraf wijven. Maar, de bijwerkingen waren extreem. Mijn hele huid was rood en stond in de fik. Overal open wonden, witte afstervende huid, zweten, etterende wratten etc etc. De pijn was niet uit te houden. Ik kon niet meer van mijn dagen genieten door de constante pijn. Het was soms zo erg dat ik bijna moest huilen of overgeven van de pijn. Het verpest je hele huid. Ik ben dan ook met beschermen creme gaan smeren maar dit werkte matig. Mijn eindoordeel: dit middel is verschrikkelijk om te gebruiken, maar wel effectief. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Sterkte voor de mensen die dit ook moeten gebruiken. Het gaat zwaar worden maar over een tijdje is het weg.

02-08-2021 | Man | 28
Wratten
Tot mijn schrik voor het eerst een genitale wrat ontdekt. Gelukkig was ik er vrij snel bij en kon ik na 1,5 week na het constateren met Condyline beginnen. Eerste 2 dagen 2x aangestipt. De eerste dag heb ik aardig wat op de wrat gedaan, dit gaf een heel licht brandend gevoel, wat ik niet als storend heb ervaren en ook snel weg was. Op de tweede dag lag de wrat al op[lees meer...]en en na de ervaringen hier te hebben gelezen ben ik zinkzalf rondom gaan gebruiken. Op de 3e dag 1x de overgebleven randjes van de wrat aangestipt. 4e dag hele wrat is weg. Het is nu alleen nog een zweertje. (Zinkzalf op je eikel is niet ideaal. Het vervelendste was om de zalf weg te krijgen.)

01-07-2021 | Vrouw | 40
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Ook ik las behoorlijk wat verschrikkelijke verhalen vóór gebruik van dit middel. Maar het is me 100% meegevallen. Ik had last van genitale wratten, een aantal rondom de anus en enkele bij de schaamlippen. Ik ben begonnen met het smeren van vaseline rondom de wratjes om ze vervolgens aan te stippen. Echter merkte ik na 2/3 dagen gebruik nog vrijwel niets, waardoor ik ging [lees meer...]vermoeden dat de vaseline de werking tegenhield. Immers, het is vrij lastig om met de vaseline de wratjes zélf niet te raken. Ik ben toen met de vaseline gestopt en heb gewoon heel erg gelet op het alléén aanstippen van de wratjes. Bij mij werden de wratjes in de rustdagen eerst wit, waarna ze vervolgens gewoon verdwenen. Omdat er nog enkele aanwezig waren (ook eerder onontdekte) ben ik na 4 rustdagen opnieuw begonnen en nu zit ik in de rustdagen van de 2e 'kuur'. Ook nu worden de aangestipte wratjes weer wit. Ik zie nu op de plekken waar de wratjes weg zijn rode huid, en soms wat witte huid. Ik denk dat dit gewoon nog verder moet genezen. Ik heb alleen een licht brandend gevoel ervaren, en het afvegen was gevoelig. Maar voor mij valt dit te verwaarlozen, pijn kun je het niet noemen. Ik ben dus erg tevreden over dit product, had het verschrikkelijk gevonden om alleen 'tijd' z'n werk te laten doen en er maanden mee te moeten hebben gelopen. Ik ga nu door tot ik niets meer zie, uiteraard rekening houdend met de maximale behandeltijd van 5 weken.

01-06-2021 | Man | 28
Wratten
Dacht eerst heb een moedervlek/fibroom. Toen nog 1, en na scheren zag ik er nog paar in de schaamstreek. Had direct door dat dit GW zijn. Oei. Op naar de huisarts voor medicijnen. Op fora overal gelezen over dit medicijn, allemaal horrorverhalen over open wonden en bloedingen. Maar ook dat het heel effectief is. Ik heb het vervolgens precies zo aangewend als in de bijsl[lees meer...]uiter. Dag 1 zag ik niks, dag 2 ook niks, dag 3 ook helemaal geen verandering. Nada. Dus dacht doe ik nog halve dag erbij. Zit nu in de 3e rustdag, naast dat het beetje jeukt gebeurt er niks. Of ik ben letterlijk resistent voor dit medicijn, want ik heb dat halve potje inmiddels over me heen gegoten, of het komt doordat het bij mij niet op de slijmvliezen zit, maar daar waar schaamhaar zit en begin van de penis. In ieder geval ben ik helemaal verbaasd dat ik zo een andere ervaring heb, had liever dat het ff pijn deed en dat ze wel weg waren...

31-05-2021 | Vrouw | 19
podofyllotoxine (3,5mg/g)
Condyloma
Meest verschrikkelijke wat ik ooit heb gedaan. Eerste dag met de applicator maar voor mijn gevoel deed dat niks. Dan maar een kwastje gebruiken en over alle wratjes (aangezien ik er enorm veel had, bedankt ex!) ik ben op mijn 2e rustdag. Ik kan niet zitten, lopen, fietsen en slapen. Zoveel pijn dat ik misselijk wordt en bijna moet overgeven. Maar goed, ik zie dat het ook e[lees meer...]norm is door gedringt door mijn gezonde huid, dus meteen van plan om sudocreme te smeren! Doe aub voorzichtig want zelfs het opstaan uit me bed is niet te doen! Kwa verandering zie ik een klein beetje ze zijn nog enorm wit en heb er wel een stuk of 20 wat nu een dikke platte hoopje is

29-04-2021 | Man | 21
Condyloma
Wauw oke.. dus ik heb voor het eerst (en hopelijk het laatst) een SOA gekregen, genitale wratten. Direct langs de huisarts gegaan en hij schreef mij dit middel voor. Gebruik dit aub voorzichtig jongens, het is zeer effectief. Ik met mijn lompe kop stop heel t staafje een paar keer in de pot en begin het over heel mn eikel te smeren (daar zaten de genitale wratten). Na 3/4 [lees meer...]dagen heb ik hier onmens spijt van gehad, mijn hele eikel was letterlijk weggebrand. Probeer zo maar te werken of überhaupt te lopen als je een open bloedende eikel hebt die constant langs je onderbroek schuurt. Al met al is het dus wel zeer effectief, aangezien alle wratten weg zijn.

14-04-2021 | Man | 25
Wratten
Het middel gekregen voor wratten wat geen soa bleek te zijn maar van scheren. Flink wat vloeistof op het staafje gedaan 3dagen achter elkaar (moet 4 weken lang) en geen gehoor gegeven aan vasaline rond de wratten smeren “DOE DIT WEL!! “ Dag 1: geen probleem Dag 2: geen probleem Dag 3: open wonden en ernstige pijn op de plekken waar het is aangebracht met dunne h[lees meer...]uid. Het werkt heel goed het verschroeit letterlijk de bovenste laag van de huid en het lijkt op een soort zuur wat door de huid brandt. Dag 3/4/5 flink koelzalf op de open plekken gesmeerd en het is goed geheeld op rode huid na. Maar wel alle wratjes weg. Die vielen als soort schilvers met de “oude” huid weg. Ofwel zeer effectief middel maar doe zeer kleine hoeveelheid met het staafje echt alleen aanstippen op de wrat en niet over de huid smeren want dan krijg je wat ik had. Staafje dompelen en aan zijkant langs de rand van t flesje vegen om extra vloeistof weg te krijgen. Flink crème overal smeren om de plekken heen en ook over de wratten want wanneer je het aanstipt gaat het er wel doorheen. Een erg Lang verhaal kort: Het werkt zeer goed maar wees erg zorgvuldig met de hoeveelheid en verzorgd de huid goed. Indien wonden -> koelzalf smeren en het zal helen Nu 2e week doe ik het verstandigen met wat zeer kleine minuscule plekjes die ik heb gemist met aanstippen de eerste week waarvan ik aanneem dat dit nu met goed crème smeren en zorgvuldig aanstippen hopelijk zonder problemen zal verlopen.

11-04-2021 | Vrouw | 21
Wratten
Sterk spul, werkt enorm goed. Helaas werkte het iets te heftig bij mij en kwamen er wonden en bloedde het. Zo had ik dus ook standaard pijn bij het plassen, zitten en sporten de weken dat ik het smeerde. Condyline is erg effectief, maar pas wel op, want de huid kan er compleet stuk van gaan (vooral bij grotere wratjes).

02-02-2021 | Man | 32
Genitale wratten
Omdat ik hier afgeschrokken ben van de reacties, schrijf ik zelf nu een aantal weken na mijn behandeling een eerlijke ervaring. Ik heb dit product voorgeschreven gekregen en voor gebruik op dit forum horrorverhalen gelezen over het opengaan en zweren van de huid. Daarom ben ik extra voorzichtig te werk gegaan en heb ik de huid eromheen heel goed met zinkzalf ingesmeerd, vo[lees meer...]orzichtig aangestipt en alles goed laten drogen. Ik kan er een stuk of 8 en na 3 weken behandelen kon ik niet meer zien of het wondjes of wratjes waren, daarom nog even ter controle naar de huisarts geweest. Op zijn advies nog een weekje doorgegaan en de boel daarna laten helen. Dat ging vrij snel wel duurde nog ongeveer een weekje. Tijdens de behandeling heb ik pijn gehad maar echt maar een paar dagen dat het erg was. Verder heb ik wel gewoon sex kunnen hebben, maar om alles te beschermen wel een condoom gebruikt. Uiteindelijk is alles weggegaan en nu ook 4 weken helemaal weg. Ik raad vooral aan goed zalf te gebruiken voor de behandeling voor de gezonde huid, want zelfs met de voorzichtigheid waarmee ik te werk gegaan ben, heb ik nog last gehad. Zelf heb ik om de wrat met een wattenstaafje zinkzalf gesmeerd. Als je voorzichtig doet en je aan de voorschriften houdt, val het allemaal reuze mee.

09-01-2021 | Man | 18
Genitale wratten
Maanden terug eerste keer last gehad van genitale wratten. Heb een vaste vriendin en sindsdien kreeg ik na een paar maand last van wratten. Naar huisarts geweest en condyline mee gekregen. Rustig aanstippen en na aantal weken was het weg. Helaas kwam het na een maandje ongeveer weer terug. Nu is het echt verschrikkelijk erg veel en het doet niet normaal veel pijn. Hele hui[lees meer...]d blijft openscheuren als ik deze naar achtertrek.

10-11-2020 | Vrouw | 21
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Ik merkte dat ik een aantal bultjes had. Had er niet echt last van, maar ben voor de zekerheid toch even langs de huisarts geweest en het bleken genitale wratten te zijn. Ik ben meteen begonnen met condyline, maar ik ben er wat minder voorzichtig aan begonnen dan dat ik had moeten doen. Ik dacht dacht in eerste instantie dat ik het fout deed omdat ik niks voelde. Door wat [lees meer...]meer vloeistof aan te stippen begon het te branden. Hierna begon het ook al snel te bloeden en had ik enorm veel pijn. Ga voorzichtig om met het spul want je bent nog wel een aantal dagen zoet als je dit niet doet

03-11-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Effectief, zeker. Breng het niet te veel aan. Ik heb al geen voorhuid, en nu is de rest van mn huid ook weggebrand. Ik heb 1 terugkomende wrat, en na herhaaldelijk aanstippen, heb ik een schaafwond op mijn penis. Niet prettig. Werkt wel erg goed. Hier en daar komt er een enkel wratje/bultje bij rondom mijn schaamstreek, maar die zijn vaak snel wegz

31-10-2020 | Man | 23
Genitale wratten
Begin augustus merkte in een groepje kleine bultjes op. Hierna ben ik direct begonnen met een zalf genaamd Wartec, had ik van de huisarts op recept gekregen. Gebruik was naar mijn idee niet heel spannend. Heb wel een geïrriteerde huid gehad en wat korstjes op sommige plekken. De huid leek wat te vervellen, maar had verder geen intense pijn zoals een aantal verhalen. Na de [lees meer...]eerste week verdwenen de wratjes, maar had ik er verder niet meer op gelet. Na een aantal weken zag ik dat de wratjes weer terug kwamen (overigens niet zo groot als de eerste keer, wel wat meer verspreid) en begon in een beetje in paniek te raken. Toen ben ik weer met een kuur met het zalfje begonnen, overigens bleven de wratjes terugkomen, al waren ze erg klein. De zalf was op het gegeven moment op, maar de wratjes nog niet weg. Hierna heb ik de vloeistof gekregen (5mg/ml), hier ben ik vandaag mee begonnen. De wratjes zijn ondertussen na het zoveel gebruiken van de zalf al bijna weg, maar wil het helemaal wegkrijgen d.m.v. de vloeistof. Mijn tip aan de mensen die dit beginnen met gebruiken; accepteer even dat je hebt verloren en ga jezelf richten op het zo snel mogelijk afkomen van de wratjes. Dat betekent dus ook even geen masturbatie (voor de mannen) en zo min mogelijk seks (als je het doet doe het dan veilig). Ik heb het gevoel dat de kleine wratjes steeds weer terugkwamen, doordat ik af en toe masturbeerde tijdens de kuur en ik mezelf besmette op andere plekken. De kuurtjes begonnen pas echt goed te werken toen stopte met masturberen en ik ook extra op de hygiëne ben gaan letten. Dus het geslachtsdeel echt schoonhouden, handen wassen nadat je je geslachtsdeel hebt aangeraakt. En voor de tijd dat de wratjes nog niet weg zijn, alleen de wratjes aanraken als je de zalf/vloeistof erop smeert. Mocht je een keer seks hebben, was je geslachtsdeel daarna dan ook even goed na in de douche en daarna deppend de wratjes droogmaken. Succes mensen, wees niet beschaamd om je eventuele partner hierover te vertellen, aangezien het geen verdere lichamelijke gevolgen heeft. Het duurt even voor je er vanaf bent, maar er zijn ergere SOA's die je kunt oplopen. Het duurt even en het is erg vervelend, maar er komt een dag dat je er vanaf bent!

03-08-2020 | Man | 39
Genitale wratten
Dit is echt een wonder middel. Bij mij waren ze gelukkig nog van die kleine bultjes. Na drie dagen aanstippen zijn ze gelukkig wel weg. Helaas komen ze naar een paar weken op andere plekken weer terug. Ja, bij de rust dag merk ik wel dat mijn huis brand. Maar dat is hooguit maar 2-3 dagen. Stip echt op de plekken waar nodig is. Niet smeren! Heb geduld in de rust dagen zi[lees meer...]e ik heel duidelijk dat ze langzaam verdwijnen. Suc6 iedereen.

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

23-05-2020 | Man | 26
Genitale wratten
Vorige week dit meegekregen van de huisarts omdat de wratjes die ik had te klein waren om weg te halen. Na het drie dagen twee keer per dag aangebracht te hebben met de bijgeleverde wattenstaafjes zijn inmiddels 5 van de 6 wratjes bijna helemaal verdwenenen! Zoals iedereen al aangeeft ben voorzichtig want het is wel heftig spul. Ik heb geen vaseline gesmeerd en de huid ron[lees meer...]dom de wratjes is nu een klein beetje geïrriteerd en geeft een klein beetje een branderig gevoel maar daar merk ik bijna niks van. Ik heb ook rustig aan gedaan omdat ik had gelezen dat je er pas na de derde dag echt iets van merkt. Uiteindelijk ben ik hier zeer tevreden over en heb spijt dat ik dit niet eerder gebruikt heb!