Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

23-11-2021 | Vrouw | 20
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)

20-11-2019 | Man | 20
Genitale wratten
Voor het eerst last van wratjes, had één grote bloemkool wrat deze heb ik laten aanstippen bij de huisarts. Na dit gedaan te hebben kreeg ik er heel veel kleintjes bij, uiteindelijk dit middel voorgeschreven. 1e dag aanstippen helemaal geen last 2e dag licht branderig gevoel 3e dag iets meer branderig gevoel maar niet vervelend. 1e rustdag begon redelijk pijn te doen met [lees meer...]zitten en lopen. 2e rustdag kreeg ik overal witte huid schilfers. Ik neem aan dat dit een reactie is omdat ik misschien iets te fanatiek was met smeren. Ik merk dat na de 2e rustdag de wratjes wat donkerder werden (afsterven) ik hoop dat ik na deze hele behandeling af ben van de wratjes.

26-05-2018 | Vrouw | 20
Genitale wratten
Deze crème werd me voorgeschreven door de huisarts. 1e dag 2x gesmeerd, nergens last van en zag geen veranderingen. Vanaf de 2e dag tot een aantal dagen daarna ook toen ik gestopt was met de crème ontzettend veel pijn gehad. Het prikte enorm en het zag er uit als brand/schaafwonden. Ik kon niet meer normaal lopen en snachts wakker gelegen van de pijn. Je hebt het gevoel[lees meer...] dat je idd de hele dag naakt wilt rondlopen en zelfs naar de wc gaan doet pijn. Het voordeel ervan is dat je wel weet dat het effect heeft. Je ziet snel verandering. De week erna nogmaals gebruikt, maar heb toen nergens last van gehad. Het is nu naar 2 weken zo goed als weg. De pijn is het waard, maar onderschat het niet.

23-05-2018 | Vrouw | 20
Genitale wratten
Ik kreeg bultjes rond de opening van mijn vagina, en ik dacht eerst dat het door het scheren kwam. Ik dacht er niet bij na dat het misschien wel een SOA kon zijn. Want ik? Een Soa? No way. Ik doe het trouwens onveilig en ik zit al 5 maanden aan de pil. Mijn vriend en ik hadden seks en hij zei dat hij ze nog steeds voelde en de vorige keer ook al. Beetje raar dat het er n[lees meer...]og steeds zit.. Het waren er ook wat meer. Daar schrok ik een beetje van. Ik belde de volgende dag gelijk de dokter en een paar dagen later had ik de afspraak. Even ongemakkelijk met mn benen wijdt voor de dokter en ja hoor... genitale wratten. Ik kreeg gelijk wartec voorgeschreven en de volgende dag begon ik met aanstippen. Ik deed het niet met mijn vinger maar met een wattenstaafje. Zo kon ik goed de wrat aanstippen inplaats van de huid eromheen. 3 dagen elke ochtend en avond. De pijn viel reuze mee. Je voelt het wel maar al die horrorverhalen moet je niet geloven haha. Na die 3 dagen 4 dagen rust dus niet meer aanstippen. Bij de 2e ‘rustdag’ merkte ik al dat er al een paar weg waren! En 2 dagen later was zeker 95 procent weg .

11-05-2014 | Vrouw | 20
Wratten
Al een tijd last gehad van vervelende bultjes op mijn vagina, dacht dat het littekenweefsel was van een eerdere behandeling. Op naar de huisarts, bleken het wratjes te zijn. Schaam,schaam,schaam. Heb 3 dagen Condyline gebruikt en heb nu de tweede rust dag. Plassen en zitten doet zeer. Het bloed, en er zitten een soort zweertjes, erg vervelend. Nu maar hopen dat het snel o[lees meer...]ver gaat. Anders maar weer met de "billen bloot". Wel veel informatie kunnen vinden, dank hiervoor. Dit bespreek je niet zo met alle vriendinnen...

25-02-2011 | Vrouw | 20
Wratten
Heb nu 3 dagen aangestipt met Condyline en zit nu in mijn tweede rustdag. Mijn huid is knalrood geworden met kleine wondjes en zweertjes. De wratjes zijn wel allemaal weg maar mijn huid is verschrikkelijk aangetast. Het doet pijn, het prikt, het steekt, het jeukt, alleen maar vervelende gevoelens. Zitten kan maar op 1 manier en fietsen is ook lastig. De wratjes zijn allema[lees meer...]al weg maar ik vraag me af of mijn bijwerkingen niet te extreem zijn. Heb vaseline gebruikt en zorgvuldig de wratjes aangestipt, maar nog steeds is mijn huid helemaal stuk. Ik denk dat ze te klein waren en ik ze misschien beter 1 x per dag had aan kunnen stippen?

29-03-2024 | Man | 21

branderig gevoel

Heb dus echt heel erg hier gekeken voor steun dus schrijf nu ook mijn eigen ervaring (normaal zou ik dit niet doen). Bij mij werkte het pas op dag vijf eerst 3 dagen gebruiken en daarna dus 2 dagen wachten. Had eerst ook sudocreme gebruikt veel te veel gehaald maarja. Niet nodig. Gewoon een keer in het flesje en 5-8x aantippen met het staafje. Wees voorzichtig en raak alle[lees meer...]en je wrat aan. Heb geduld want het werkt echt pas voor mij na de tweede rust dag. Nu helemaal weg dus top. Volg mijn advies want het werkt. Ik heb persoonlijk 5-8 minutes gewacht elke x na het aantippen.

29-02-2024 | Man | 21

gebied van rode huid

Ik gebruik nu 2 dagen condyline en voor mij gevoel kan ik de wrat niet goed aanstippen met het staafje . Als ik met het staafje in het potje ga pakt voor mij gevoel het staafje geen vloeistof . Ook als ik hem aanstip voel of zie ik geen vloeistof.

04-04-2022 | Man | 21
Wratten
5 maanden geleden merkte ik een wit plekje op mijn eikel, ben hierdoor naar de huisarts gegaan en mij werd verteld dat dit herpes was en dat dit na 3 weken weg zou gaan.. Niet dus, het plekje werd steeds groter en voelde me hier erg naar bij. Na 5 maanden eindelijk (opnieuw) naar de huisarts gegaan en hier kreeg ik dit middel voorgeschreven, toen ik thuiskwam ben ik gelijk[lees meer...] online gaan zoeken. Maar tering, wat werd ik bang, zoveel horrorverhalen. Ik ben met veel vaseline te werk gegaan en de in totaal 4 plekjes aangestipt (degene op mn eikel was behoorlijk groot geworden). Na het aanstippen zo’n 20/30 minuten laten drogen en dit 3 dagen lang 2x per dag. Deze dagen geen last gehad en ik bereidde me voor op de rustdagen (ik was bang joh). Eerste rustdag voorbij, totaal geen last en het grote plekje op mn eikel valt er zojuist vanaf, geweldig!! Bij goed gebruik echt geweldig spul, spijt dat ik dit niet eerder heb gebruikt

08-09-2021 | Man | 21
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Nou, zoals de meeste hier ben ook ik de verschrikkelijke (maar effectieve) kuur moeten onder gaan. Mijn eerste 2 ex vriendinnen waren maagd en ik ben zeer voorzichtig geweest. Mijn derde vrienden (overigens ook 3e bedpartner) had een iets wilder geschiedenis gehad. Omdat ik me niet op mijn gemak voelde met haar losbundigheid allebei maar een soa test gedaan. Gelukkig negat[lees meer...]ief. Maar dan begint de ellende. Het begon met bultjes. Ik dacht dat deze van het scheren kwamen. Hierdoor ging ik knippen ipv scheren. Vervolgens leek het alsof de bultjes in een week tijd verdriedubbeld waren en groter zijn geworden. Toen viel het kwartje. Mijn vriendin heeft zich nooit laten vaccineren voor HPV. En natuurlijk veel wisselende partners gehad zonder ook maar ergens de ernst van in te zien. Zij geen klachten ik wel. Kreeg van de huisarts Condyline voorgeschreven. De eerste dagen gebeurde er weinig. De 3e of vierde dag begon het heel heftig pijn te doen. De wratten werden bruin en zwart. Na ongeveer een week kon ik een grote hoeveelheid wratten eraf wijven. Maar, de bijwerkingen waren extreem. Mijn hele huid was rood en stond in de fik. Overal open wonden, witte afstervende huid, zweten, etterende wratten etc etc. De pijn was niet uit te houden. Ik kon niet meer van mijn dagen genieten door de constante pijn. Het was soms zo erg dat ik bijna moest huilen of overgeven van de pijn. Het verpest je hele huid. Ik ben dan ook met beschermen creme gaan smeren maar dit werkte matig. Mijn eindoordeel: dit middel is verschrikkelijk om te gebruiken, maar wel effectief. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Sterkte voor de mensen die dit ook moeten gebruiken. Het gaat zwaar worden maar over een tijdje is het weg.

29-04-2021 | Man | 21
Condyloma
Wauw oke.. dus ik heb voor het eerst (en hopelijk het laatst) een SOA gekregen, genitale wratten. Direct langs de huisarts gegaan en hij schreef mij dit middel voor. Gebruik dit aub voorzichtig jongens, het is zeer effectief. Ik met mijn lompe kop stop heel t staafje een paar keer in de pot en begin het over heel mn eikel te smeren (daar zaten de genitale wratten). Na 3/4 [lees meer...]dagen heb ik hier onmens spijt van gehad, mijn hele eikel was letterlijk weggebrand. Probeer zo maar te werken of überhaupt te lopen als je een open bloedende eikel hebt die constant langs je onderbroek schuurt. Al met al is het dus wel zeer effectief, aangezien alle wratten weg zijn.

11-04-2021 | Vrouw | 21
Wratten
Sterk spul, werkt enorm goed. Helaas werkte het iets te heftig bij mij en kwamen er wonden en bloedde het. Zo had ik dus ook standaard pijn bij het plassen, zitten en sporten de weken dat ik het smeerde. Condyline is erg effectief, maar pas wel op, want de huid kan er compleet stuk van gaan (vooral bij grotere wratjes).

10-11-2020 | Vrouw | 21
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Ik merkte dat ik een aantal bultjes had. Had er niet echt last van, maar ben voor de zekerheid toch even langs de huisarts geweest en het bleken genitale wratten te zijn. Ik ben meteen begonnen met condyline, maar ik ben er wat minder voorzichtig aan begonnen dan dat ik had moeten doen. Ik dacht dacht in eerste instantie dat ik het fout deed omdat ik niks voelde. Door wat [lees meer...]meer vloeistof aan te stippen begon het te branden. Hierna begon het ook al snel te bloeden en had ik enorm veel pijn. Ga voorzichtig om met het spul want je bent nog wel een aantal dagen zoet als je dit niet doet

11-05-2020 | Man | 21
Genitale wratten
Condyline is enorm effectief, maar ook serieus spul. Het is een zuur dat zich door weefsel heen bijt, dus gebruik het ook zo. Stip de condyline zacht aan op de plekjes waar je het wil gebruiken, en smeer het niet over grote oppervlakken. Als je niet meteen resultaat ziet, ga dan niet meer gebruiken - heb geduld. Zelf heb ik het maar 3 dagen hoeven gebruiken, en in de[lees meer...] rustdagen gebeurde de rest van het werk. Ik heb nooit pijn ervaren en na het vervellen waren de plekjes zo goed als weg.

17-12-2019 | Man | 21
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Wat een gevaarlijke medicijn .... ik begon hier vorige week donderdag mee en het is inmiddels dinsdag. Ik zit dus in mijn 3e rust dag. Maar ik ga dit nooit meer gebruiken.... ik kan al 2 dagen ; niet lopen, niet staan, niet liggen, niet eten, niet slapen kortom ik kan niks ( en dan druk ik het nog zacht uit ) 2x bij de spoedpost geweest 1x bij de huisarts en er word nik[lees meer...]s gedaan... MIj is niet verteld dat ik voor het aanbrengen van dit spul, de rest van mn lichaam eromheen met vaseline moet insmeren. Dus ik heb mn wratjes ingesmeerd 1 voor 1. Dag 3 rust dag : Mn hele huid op paar plekken is helemaal weggebrand en het is helemaal grijs / verbrande plekken ... kortom NIET AAN DIT BEGINNEN . Ik denk dat de dood beter zou voelen

01-09-2019 | Man | 21
podofyllotoxine (5mg/ml)
Ik heb ongeveer sinds een anderhalf jaar last van genitale wratten. Bij de huisarts had ik eerst wartec voorgeschreven gekregen (2x per dag 3 dagen achter elkaar aanbrengen). De eerste 2 a 3 weken had ik zoals sommige mensen heel veel last van pijn, jeuk en een kapotte huid. Het deed zelfs zo veel pijn dat ik niet comfortabel meer kon zitten, lopen, slapen exct. Maar dat[lees meer...] kwam ook omdat ik het middel een beetje roekeloos gebruikt had om er snel vanaf te komen. Na 5 weken gebruikt te hebben was er nog niks veranderd. Toen het medicijn op was had ik weer een nieuwe dosis gekregen en toen was na de tweede week 2 vd 8 wratten weg. En dat ging vreemd genoeg geheel pijnloos. En weer 2 weken verder gingen de overige wratjes niet weg waardoor ik geirriteert werd en de zalf elke dag ongeveer 5 keer aanbracht en vreemd genoeg weer pijnloos maar het werkte nogsteeds niet. Na 2 maanden heb ik condyline voorgeschreven gekregen ( een middel dat sterker dan wartec zou zijn). Dit middel heb ik voledig volgens de bijsluiter gebruikt. Ik zit nu in de 2e rustdag van de eerste week en 5 van de 6 wratten zijn al weg! Het ene wratje dat er nog zit was een stuk groter dan de andere maar die zal na volgende week wel weg zijn. Bij dit middeltje heb ik ook wat bijwerkingen gehad zoals kapotte huid (lijkt inderdaad beetje op brand/schaafwondjes). De wratjes en de huid eromheen werden een beetje korsterig waardaar de wratjes er zo van af kwamen en de pijn valt hartstikke mee. Wat ik nog even kwijt wil is dat de horror verhalen van andere die je hier ook leest zijn helemaal waar, want dat is wat ik de eerste 2 weken ook heb meegemaakt, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Lees vooral goed de bijsluiter en bescherm de huid rondom de wratjes. Veel succes allemaal,

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum