Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

28-10-2014 | Vrouw | 19
Wratten
Ik ben voor het eerst begonnen met het aanstippen van condyline, het is nu mijn 1e rust dag Maar het brandt verschrikkelijk, ook als ik het aanraakt doet het pijn Zitten en lopen dat doet zeer Dat het brandt en wit wordt betekent het dat het werkt? 1 genitale wrat is wel weg en nu nog hopen dat de andere zachtjes verdwijnen Heb hier geen ervaring mee. Voor het ee[lees meer...]rst maak ik dit mee Groetjes

21-10-2014 | Vrouw | 46
podofyllotoxine
Ik had zeker 40/50 wratten, verspreid over schaamlippen en richting anus. Het aanstippen viel dus niet mee omdat het er zoveel waren, vooral richting anus. Ik heb er dus een wattenstaafje voor gebruikt, en niet de aanstip staafjes die erbij zaten. Echt vreselijke last gehad, ik kon amper nog zitten, en lopen voelde ook niet erg prettig. Op de schaamlippen zaten grote w[lees meer...]itte stinkende plakkaten, hier heb ik de apotheek voor gebeld, ze vertelde me dat dit normaal is omdat de huid als het ware afsterft. In de 4 rustdagen sudocreme gesmeerd om de boel een beetje te verzachten. Vandaag met aanstip sessie 2 begonnen (3 dagen aanstippen, 4 dagen rust) en wonder boven wonder zag ik in de spiegel dat bijna alle wratten al weg zijn! :) Alleen bij mijn anus nog wat kleintjes die al verschrompeld zijn. Kortom, het is even door de zure appel heen bijten, maar deze vloeistof werkt voor mij super!

11-05-2014 | Vrouw | 20
Wratten
Al een tijd last gehad van vervelende bultjes op mijn vagina, dacht dat het littekenweefsel was van een eerdere behandeling. Op naar de huisarts, bleken het wratjes te zijn. Schaam,schaam,schaam. Heb 3 dagen Condyline gebruikt en heb nu de tweede rust dag. Plassen en zitten doet zeer. Het bloed, en er zitten een soort zweertjes, erg vervelend. Nu maar hopen dat het snel o[lees meer...]ver gaat. Anders maar weer met de "billen bloot". Wel veel informatie kunnen vinden, dank hiervoor. Dit bespreek je niet zo met alle vriendinnen...

07-01-2014 | Vrouw | 27
podofyllotoxine
Hallo.. Ook ik heb GW. Het waren er eerst 3. Gelijk naar huisarts gegaan. Wartec gekregen. Dat heeft twee van de drie wratjes weggehaald. met de laatste weer lanbgs huisarts gegaan. Toen het normale aanstip W-formule gekregen, Dit heeft niet geholpen. Had er inmiddels al weer 6!! Dussss weer naar de huisarts. Ben nu bezig met een 5 daagse kuur van tabletten. en met Condyl[lees meer...]ine. Ik heb de condyline nu drie dagen twee keer per dag gebruikt. zit nu op me eerste rustdag. sommige wratten zijn verdwenen. en anderen zijn "ingezakt". Er zitten nu wel gigantische "blaren"op me schaamlippen!! Dit doet echt heel erg veel pijn! Dus nouja hopen dat ik er snel van af ben!

16-06-2013 | Vrouw | 19
podofyllotoxine
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Ik gebruik het nu drie dagen en ik moet zeggen dat ik er wel last van heb. Als ik het net heb aangestipt brand het enorm de eerste paar seconden. Sowieso moet je het goed laten opdrogen en dan brand het wel wat minder. Verder heb ik er wat last van bij het zitten. Maar dat het brand betekend wel dat de condyline zijn werk goed doet, aangezien het een erg bijtend middel is.[lees meer...] Ik heb er dus wel het vertrouwen in dat m'n wratjes binnen een paar weken helemaal weg zijn!

12-06-2013 | Man | 19
podofyllotoxine
Ik gebruik al een jaar Humira ( immun suppressiva ) wegens een zeldzame reuma aandoening. Mijn weerstand is daardoor drastisch verlaagd. Hierdoor konden vele virussen en bacteriën verschijnen die mijn afweer normaal gesproken kon doden. Een voorbeeld was dat ik plotseling binnen 1 week verschrikkelijk veel ( 50-100 ) genitale wratten rondom de anus kreeg! Ik schrok me te p[lees meer...]letter en ging naar de soa centrum. Deze verwees me naar een dermatoloog en kreeg condyline. De dermatoloog was niet echt optimistisch dat de wratten zouden verdwijnen, maar ik moest toch proberen om 2 maande lang condyline te gebruiken, en als ze niet verdwijnen zou ik voor een middag op de operatie tafel moeten liggen om alles weg te snijden :S Nou dames en heren... 95% van de wratten verdwenen na 3 dagen!!!! 2 maanden was helemaal niet nodig! Het doet nu wel heel erg zeer, en gebruik lidocaine ter verdoving , maar mijn huid ziet er gwn tamelijk normaal uit! Geen littekens niets! Ik sta gewoon verstelt... ik had gewoon echt misschien wel 100 wratten (met een paar echt mega groot :S ) en ze verdwenen gewoon allemaal! Ik was zo bang dat conyline niet zou helpen... ik kreeg een soort wattestaafje bij om de wratten "aantestippen", maar als je rond de honderd wratten hebt is dat nogal moeilijk... Ik maakte mijn vinger top met wat condyiline nat en wreef gewoon op alle gebieden met wratten. het prikt wel even, maar liever even prikken en pijn voelen dan als een freak lopen! Dit was heeeeel effectief. Pff ik kan mijn vreugde gewoon niet verworden nu haha

02-06-2013 | Man | 44
podofyllotoxine
Nooit ergens last van gehad tot... genitale wratten. Wacht niet af en ga naar arts. Via GGD recept gekregen en overig advies. Gebruik goede handhygiene en washandjes ed alleen voor deze toepassing. Eerst zuiver maken, insmeren met vaseline (muv wratten) dan aanstippen, goed laten drogen. Op ochtend 3e dag kwamen wratjes los en is eigenlijk ook het velletje weg. Last van ma[lees meer...]tige zwelling en licht schrijnend gevoel, maar dit is na week over. Zeker 2 weken helemaal geen sex hebben en voorzichtig zijn ivm verspreiding op eigen lichaam en om herstel te bevorderen. Even vaseline blijven gebruiken voor bescherming, dit middel (condyline) is meestal 1e keus voor dit soort gevallen. Bij normale gezondheid grote kans dat het wegblijft.

06-04-2013 | Vrouw | 31
podofyllotoxine
Condyline is bij mij is erg effectief. Meestal zijn wratjes na drie dagen (6x) aanstippen verdwenen. Mijn tip is wel om niet direct alle wratjes aan te stippen, maar te beginnen met twee in de eerste drie dagen. Als die weg zijn, kun je gedurende de volgende drie dagen twee nieuwe wratjes aanstippen, en zo verder. Het spul is namelijk vrij agressief (roodheid, zwelling, je[lees meer...]uk, wondjes) en door niet direct alles aan te stippen zijn de bijwerkingen veel beter te verdragen.

17-10-2012 | Man | 28
podofyllotoxine
Goed medicijn waarvan de werking prima is. De aandoening is lastig, je wilt er snel vanaf. Dit betekent niet dat je rijkelijk moet gaan smeren met de vloeistof! Ik heb geluisterd naar mijn eigen lichaam. toen de huid schraal begon te worden ben ik gelijk gestopt. De wratjes zijn nu ook weg,

28-12-2011 | Vrouw | 23
podofyllotoxine
Ik gebruik nu een week condyline. De wratjes zijn voor zover ik nu kan zien al bijna weg (waren er ook niet veel). De pijn is bijna ondragelijk. De huid waar de wratjes zaten is open. Ook heb ik grote soort van blaren. Plassen, zitten etc doet erg zeer. Laten we hopen dat het de pijn waard is en het wegblijft. Als ik de behandeling moet herhalen zal ik het bij 1 ipv 2 x pe[lees meer...]r dag houden. Waarschijnlijk omdat ze zo klein waren is het spul veel te agressief bezig geweest en heeft mijn gezonde huid, ondanks de vaseline, volledig aangetast.

31-05-2011 | Vrouw | 22
HPV virus
Eerst het ik twee keer Wartec gebruikt, dat hielp voor geen meter. Later condyline gekregen en het werkte al tijdens de eerste week! ze waren supersnel verdwenen, helaas wel veel last gehad van zweren en wondjes dus smeer eromheen zoveel mogelijk met vaseline, en laat de stof goed opdrogen.Probeer de wratjes ook heel nauwkeurig aan te stippen.

17-05-2011 | Vrouw | 19
Genitale wratten
Ik heb condyline 2 weken gebruikt en de wratten zijn tot nu toe niet meer terug gekomen. Het is wel heel erg pijnlijk. Als je het nauwkeurig doet dan ben je er snel vanaf. Het liefst kun je er beter hulp bij gebruiken. Alleen is het haast niet te doen!!! Groetjes en succes allemaal

25-02-2011 | Vrouw | 20
Wratten
Heb nu 3 dagen aangestipt met Condyline en zit nu in mijn tweede rustdag. Mijn huid is knalrood geworden met kleine wondjes en zweertjes. De wratjes zijn wel allemaal weg maar mijn huid is verschrikkelijk aangetast. Het doet pijn, het prikt, het steekt, het jeukt, alleen maar vervelende gevoelens. Zitten kan maar op 1 manier en fietsen is ook lastig. De wratjes zijn allema[lees meer...]al weg maar ik vraag me af of mijn bijwerkingen niet te extreem zijn. Heb vaseline gebruikt en zorgvuldig de wratjes aangestipt, maar nog steeds is mijn huid helemaal stuk. Ik denk dat ze te klein waren en ik ze misschien beter 1 x per dag had aan kunnen stippen?

13-10-2010 | Vrouw
Genitale wratten
Ik gebruik momenteel ook condyline. 3 weken lang nu. En ik vraag me af of het wel helpt. Ik stip het gewoon 2x per dag 3 dagen achter elkaar aan met zon plastic staafje dat erbij zit. Echter merk ik geen verschil, krijg er steeds meer wratjes bij. Zo is het bijna niet meer bij te houden. En van branderig gevoel ofzo heb ik ook geen last. Ik gerbuikte aanvankelijk nog vas[lees meer...]eline, maar dat is helemaal niet nodig, het brandt totaal niet bij mij. Dus daarom vraag ik me ook af of het wel werkt. Als het na volgende week nog niet over is dan vraag ik toch maar aan de huisarts of dit normaal is.

29-09-2010 | Man
Genitale wratten
de huisarts gaf direct aan dat je het het beste met een wattestaafje kan aanbrengen. dit werkt prima. laat het daarna wel goed drogen voordat je ondergoed aantrekt anders kan je je op andere plekken weer besmetten. de bijwerkingen die ik op internet last vielen bij mij reuze mee. heb zeker geen pijn gehad. na de 3 dagen kuur is de huid wel rood en schraal en komt e[lees meer...]r op de wrat een korst. enkele dagen daarna is de wrat weg. vervelende van deze soa is wel dat als je denk dat alles weg is en je voelt daarna nog is erg nauwkeurig je er zo weer 1 of 2 kan ontdekken. je bent dus wel aardig wat weken zoet voordat je er hopelijk voorgoed vanaf bent.

21-05-2010 | Man
podofyllotoxine
Aanvankelijk werd de wrat wel kleiner, maar kwam na verloop van tijd terug en verspreidde zich over een nog groter gebied. De onderliggende en omringende huid wordt na verloop van tijd steeds sneller dunner (ik gebruik het nu al langer dan een jaar in een cyclus van 3 dagen op en 4 dagen af). Ik krijg vrij grote en diepe open wonden in het omringende gebied van ondanks dat[lees meer...] ik deze bescherm met vaseline. De wonden zijn zeer pijnlijk. Ik ga nu Aldara proberen ...