Clusterhoofdpijn (17 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)

Migraine en de impact van DNA

20-05-2012 | Vrouw | 50
sumatriptan
lastig om jezelf een injectie te geven, en het hielp meestal niet.

09-05-2012 | Vrouw | 19

11-04-2012 | Vrouw | 31
sumatriptan
ben het gaan slikken ipv zomig, omdat van zomig weinig bekend is tijdens de borstvoeding. Ik vond de 100mg teveel bijwerkingen hebben (druk op de borst, gespannen spieren in keel) en ben naar 50mg gegaan. Dat beviel beter.Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Zomig. Deze verdraag ik beter.

27-02-2012 | Vrouw | 27
sumatriptan
Heb vanaf mijn 7de een strijd gevochten tegen Migraine aanvallen. Pas rond mijn 21ste werden mijn gebeden verhoord en was er EINDELIJK een arts die mij serieus heeft genomen. Gebruik sindsdien Imigran sinds dit jaar soms in combi Fromirex helaas zijn hier de bijwerkingen bijna niet te dragen. En ben er mee gestopt. MAAR Thank GOD voor Imigran..

17-02-2012 | Vrouw | 40
Hoofdpijn
Al sind de puberteit last van migraine, na lange tijd ontdekt dat het migraine is. eerst veel andere dingen en medicijnen geprobeerd maar dit werkt!!!!! moet wel het eerste uur gaan liggen en slaap dan ook altijd ,na die tijd is de migraine eigenlijk altijd weg en blijft weg.als ik niet ga liggen werkt het minder en heb ik last van bijwerkingen: misselijk,draaierig en erg[lees meer...] moe.

17-02-2012 | Vrouw | 44
sumatriptan
Veel migraine, met niets te behandelen. Sumatriptan helpt, maar het eerste uur nà de inname ben ik altijd heel misselijk : stijf gevoel in de nek, ijl gevoel in het hoofd, en ontzettend misselijk gevoel in de maag. Wanneer het middel ten volle werkt, verminderen deze symptomen, maar dan voel ik me wel ontzettend moe en krachtloos. Maar... voor mij is het het enige mid[lees meer...]del dat mij van mijn migraine verlost.

13-02-2012 | Vrouw | 52
sumatriptan
Vaak hoofdpijn, geen aanwijsbare oorzaak volgns huisarts en vond het ook niet nodig door te verwijzen naar een neuroloog. Zelf gevraagd om medicatie en ook gekregen. Ben begonnen met Immigran, hier echter weinig tot geen baat bij. Ik heb toen eens een andere huisarts gehad, omdat mijn eigen huisarts vakantie had, en deze schreef sumatriptan 100 mg voor. Er ging een wereld[lees meer...] voor me open. Ik voel een migraine-aanval aankomen, zie rare zwarte sterretjes en kan me niet meer zo goed concentreren en de pijn komt langzaam opzetten. Als ik dan een sumatriptan neem en even een poosje rustig ga zitten, voel ik het afzakken. Ik vind het een geweldig middel.

11-02-2012 | Vrouw | 45
sumatriptan
Imigran een super medicatie en net zo als iedereen schrijft de sumatriptan daar wordt je nog zieker van dan dat je al bent, tenminste ik wel. Heb hevige aanvallen met aura's , overgeven enz. en met imigran wordt de pijn en de andere verschijnselen een stuk minder. Mijn apotheek wil het dus niet leveren. In welk land kun je het wel kopen? Ik las dat er iemand in het buitenl[lees meer...]and imigran kocht.

28-01-2012 | Vrouw | 40
sumatriptan
Al 20 jaar migraine, van alles geslikt. Diazepam, Migrafin, Maxalt enz. Vandaag voor het eerst Imigran gebruikt. HALELUJAH het eerste middel dat werkt. Na half uurtje voelde ik me weer fit genoeg om uit mijn bed te kruipen, terwijl ik er normaal 48 in lig. Overgeven, overgevoelig voor licht geur en geluid. Ik vind de prik pijnlijk en het is lastig om het zelf te doen als i[lees meer...]k me zo voel. Gelukkig was mijn man thuis. Jammer dat ik dit nu pas ontdek!

08-01-2012 | Man | 42
Clusterhoofdpijn
ik heb sinds jaren knetterende koppijn die vooral s'nachts opkomen zetten , en sinds 2 jaar gebruik ik imigran pppfff wat een opluchting is dat zeg !!! Eerst was ik gewoonweg bang voor de hoofdpijn want ik begon echt gekke dingen te denken want het was niet te harden en ook al eerder gezegd ''die hoofdpijn gun je je ergste vijand niet eens'' nou das echt zo , ik had er du[lees meer...]s een nieuwe vijand bij genaamd cluster-hoofdpijn . wie imigran heeft uitgevonden moeten ze de Nobelprijs toekennen ! groetjes Peter

27-12-2011 | Vrouw | 45
sumatriptan
Sinds mijn 15e heel veel last van migraine. Alles geprobeerd. Enige dat helpt is Imigran 100FTAB. Moet ieder jaar op nieuw in discussie met Apotheek omdat zij ervan overtuigd zijn dat merknaam Sumaptriptan precies hetzelfde is. Mijn insziens zeker niet het geval. Middel doet niet veel terwijl Imigran over het algemeen binnen een uur verlichting geeft. Heb nu al minstens [lees meer...]3 x verklaring van de huisarts afgegeven met medische oorzaak. Geef niet op, gewoon gaan voor Imigran!

12-12-2011 | Vrouw | 65
sumatriptan
hele droge mond, vaak plassen. vochtafdrijven. werkte op 't laatst niet goed meer.

09-12-2011 | Man | 63
sumatriptan
spuiten vond ik zeer belastend werking was ok

06-12-2011 | Vrouw | 50
sumatriptan
Heb sinds mijn 19e last van migraine. Na de geboorte van mijn 1e kind werd dat heviger en na de 2e nog meer. Soms 9 dagen achter elkaar en dat elke maand. Sinds twee jaar eindelijk een middel dat het leven met migraine enigzins draagbaar maakt. Bij beginnende klachten neem ik een neusspray en vaak ga ik ook even liggen. Meestal trekt het na 1 à 2 uur weg. Heel soms werkt h[lees meer...]et echter helemaal niet en ben ik toch nog twee dagen van de wereld. Het enige nadeel van de spray is de vieze bittere smaak in de mond.

04-12-2011 | Vrouw | 47
sumatriptan
Ik heb dit medicijn zeer lange tijd naar volle tevredenheid gebruikt,Toen de zorg goed koper moest, kreeg ik een goedkopere.sumatriptan, maar die helpt niet zo goed tot niet, ik lees hier en daar dat je toch Imigran kan krijgen en dus ga ik die weer vragen.

28-11-2011 | Vrouw | 65
sumatriptan
alleen de echte imigran werkt bij mij.