eletriptan

Migraine en de impact van DNA

05-12-2009 | Vrouw

25-11-2009 | Vrouw
eletriptan
Relpax wordt gebruikt bij een migraine-aanval. Afhankelijk van hoe snel ik heb deze heb ingenomen gaat dit binnen een kwartier tot een uur werken. Ik word heel moe en ga letterlijk knock-out. Om die reden ga ik niet te ver van huis. Ik moet binnen het uur bij huis kunnen zijn. Verder gaat alles aan de buitenkant zeer doen (niet zo zeer als de pijn van migraine). En het gee[lees meer...]ft een gevoel alsof je een hartaanval hebt. Relpax schijnt geen hartaanval te kunnen oproepen. Dit is uitvoerig getest. Vermoeidheid van Relpax houdt 16 tot 24 uur aan. Werking is wel goed. De pijn van de aanval is zodra de Relpax gaat werken wel snel weg. Tot nu toe het enige middel dat mijn aanvallen echt stopt. Wel gebeurt het regelmatig dat 2 dagen later de aanval terug komt, hoewel het vaak dan wel lichter en draaglijker is.

14-09-2009 | Vrouw
eletriptan
Relpax werkt goed zolang tijdig ingenomen. Binnen 1,5 -4 uur ben ik van de migraine af. Nadeel: ongeveer 2 uur na inname heb ik wat last van krampen op de borst. Hier wordt ik wat angstig van aangezien hartproblemen in de familie zitten en ik ook last heb van te hoge bloeddruk.

20-01-2009 | Vrouw
eletriptan
ik gebruik nu 2 tot 3 keer per week relpax om een aanval te stoppen (naast 200 mg, topamax) en dat gaat goed zo lang ik het op tijd neem. Ben ik te laat dan komt de hoofdpijn er doorheen. De bijwerkingen zijn sufheid en vermoeidheid. Concentratieproblemen, slaperigheid. Dat is een probleem tijdens mijn werk. Maar verder is het fantastisch want ik heb een leven. Anders zou [lees meer...]ik de helft van mijn leven in mijn bed doorbrengen wensend dat ik dood was zo erg is een aanval.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum