Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Tandvleesontsteking (55 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

17-03-2023 | Man | 44
Tandvleesontsteking
Ik gebruik het nu bijna een week maar kan me totaal niet vinden wat andere gebruikers hier vertellen. Voor mij werkt het tot heden erg goed, ik vind de smaak ook lekker. Verder gebruik ik ook een schema van de tandarts, als volgt 10 dagen 3x per dag 15 ml 30 seconden spoelen, 3 weken rust daarna weer 10 dagen 2x per dag 15 ml 30 seconden spoelen, dan weer 3 weken rust, al[lees meer...]s laast nogmaals 10 dagen 2x per dag 15 ml 30 seconde. Dit werkt eigelijk perfect. Als je last van verkleuring krijgt verdwijnt dit vanzelf weer als je stopt met perio aid. Dus voor mij is dit een prima middel.

07-03-2023 | Man | 63
Tandvleesontsteking
Na jaren tandvleesontsteking te hebben op één specifieke plek, Perio aid op advies van de tandarts gaan gebruiken. Ik schrok wel een beetje van de reacties hier op dit forum. Maar voor mij werkt het prima zonder bijwerkingen.

21-01-2023 | Vrouw | 26
Trekken van tand of kies
Na verstandskiezen trekken advies gekregen om deze mondspoeling te gebruiken. Elke keer na gebruik vreselijke last van mijn mond. Ook super droge mond en als kers op de taart ook geen smaak meer. Wat een rotzooi is dit. Waarom wordt dit nog verkocht?

08-11-2022 | Man | 15
Trekken van tand of kies
Ik heb mijn wijsheidstanden laten trekken. Alles verloop vlot tot de perio-aid, hierdoor kan ik al 6 dagen alleen maar vloeibare dingen eten, omdat ik de pijn niet af kan omdat het mondwater blaasjes opwekt. Haal deze zooi van de markt af.

19-10-2022 | Vrouw | 63
mondverzorging (1,2mg/ml)
Bende. Zonde van het geld. Tong staat uren in de fik. Het spul bijt en brandt. Ik ga een andere kopen dit moeten ze echt uit de handel halen. Nu 2 dagen gebruikt maar kap ermee. Ik neem voortaan paro ex van Gum daar heb ik geen last van. En daar zit ook chloorhexedine in dus werkt net zo goed.

14-08-2022 | Man | 73
mondverzorging (0,12)
Tandvleesontsteking
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad waarbij door de specialist gezegd werd dat o.a . door grote pockets de behandeling slechts geringe tijd effect zou hebben. Bovendien wil mijn nieuwe tandarts de kiezen vervangen door implantaten. Echter de wortelkanaalbehandeling is inmiddels 6 jaar geleden en ik verzorg mijn gebit zo goed dat ik nog steeds geen last heb van enige [lees meer...]ontsteking. Ik gebruik met mate en met verstand 0,12 gel chloorhexidine. Breng het plaatselijk aan op mijn ragers. Ben ik de enige met zo n ervaring?

10-08-2022 | Vrouw | 70
Tandvleesontsteking
storende verkleuring van tanden , bruine aanslag, gestopt met gebruik.\\ Aanslag niet weg te poetsen. Gebruikt 3 - 4 weken, 1 keer per dag gespoeld en 2 keer per dag gepoetst

26-07-2022 | Vrouw | 29
Tandvleesontsteking
Heel heftige mond/tongbranden krijg ik ervan. Wat enorm lang duurt, eten en drinken smaakt niet. Tong voelt alsof hij verbrand is. Echt heel vervelend.

16-07-2022 | Vrouw | 49
Tandvleesontsteking
Mijn verstandskies is niet doorgebroken maar zorgt wel voor een ontsteking. Hij gaat er dus binnenkort uit. Maar om de ontsteking van het tandvlees te verminderen ben ik gaan spoelen met perio aid. Wat een heftige bijwerkingen! Eerst alleen een brandend gevoel in mijn hele mond en vooral mijn tong. Daarna een vieze smaak en het eten had geen normale smaak weer. Op dag 3 we[lees meer...]rd ik wakker met veel pijn onder mijn oor en opgezette klieren aan mijn rechterkant van de hals. Ook kreeg ik pijnscheuten onder mijn kaak. Ben gestopt en spoel met zout water.

20-03-2022 | Vrouw | 46
Trekken van tand of kies
Na 3 dagen gebruik: branderige tong, pijnlijk gehemelte, vieze smaak, verkleuring gehemelte en binnenkant wang. Tandarts zei, na het trekken v/e verstandskies : :zolang als de antibiotica gebruiken (5 dagen). Ik stop er toch mee na 3 dagen, ik spoel wel met zout water! (1 liter gekookt water mengen met 2 theelepels zout) 👍🏼

15-03-2022 | Man | 36
Trekken van tand of kies
wat een troep is dit maakt in plaats van beter erger klieren opgezet in de wang slijmvliesen wang aangetast tong verkleurd en opgezet had gehoopt na kaakchirurg verstandkies kan bijna niet eten alles doet zeer in mijn mond

24-12-2021 | Vrouw | 25
Amandelontsteking
Vreselijk product zeker geen aanrader!! Ontzettend veel jeuk gehad tintellende tong tijdens het spoelen ook heftig terwijl dat niet zo hoort.

14-12-2021 | Vrouw | 24
Tandverzorging
1 keer mee gespoeld en een hele heftige reactie gehad. Toon voelt helemaal verbrand, gevoelloos aan de randen en het tintelt helemaal. Een ongelooflijk nare lijn die niet te stillen is. Door het verdikken van de tong ook mogelijkheden met ademen.

08-12-2021 | Man | 62
Trekken van tand of kies
Je proeft de hele nacht dat spul ik voel me slecht ook maag is van streek. Ik ga Zoutwater gebruiken en tee tree olie voor dat ik bij de tandarts kom voor operatie, ik heb dat vaker gedaan en het was goed, maar nu kreeg ik dit spul. Gebruik lepeltje zout. Mond spoelen met kokos olie. Ik gebruik voor het trekken van kiezen spoel ik mijn mond voor de tandarts practijk m[lees meer...]et thee tree olie. Daar word ik tenminste niet slecht van. Groet van R..

28-11-2021 | Man | 30

21-11-2021 | Vrouw | 23
Tandvleesontsteking
Vorige week maandag moest ik ter controle naar de tandarts. Toen de mondhygienist me tandsteen kwam verwijderen, heeft ze behoorlijk in mijn bovenkant geport ( soortvan stokeren maar dan met dat ding waarvan ze tandsteen verwijderen) . Maar goed enorme heftige pijn de afgelopen week, niet te verdragen. Pijnstilling werkt niet goed ivm pijn erdoor heen komt. Dus diezelf[lees meer...]de mondhygiënist heeft mij dit aangeraden, nou ik denk oke prima. Maar ik had alleen last van me tandvlees? Ik savonds na t tanden poetsen dit gebruikt, gelijk daarna last van me tanden ( als ik ze op elkaar zet) terwijl ik dat eerst niet had. Tong is droog en als ik wat drink proeft het niet naar wat het is. De gebruiksaanwijzing en of bijsluiter vind ik enorm klein voor een soort medicijn! De reacties die ik zie , zie ik niet op zo’n bijsluiter staan , vind dit zo erg! Snap niet dat het nog word aanbevolen door die tandarts praktijken. Ik ga er gelijk mee stoppen en ga wel gewoon spoelen en pijnstilling gebruiken. Wat een hell dit