Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Tandvleesontsteking (26 meningen)
Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

05-11-2018

Ontsteking (mond)

Ik kreeg perio aid tandgel voorgeschreven. Lokaal gebruikt tegen tandvleesontsteking. Na een dag kreeg ik door mijn hele mond door problemen met tandvlees. Ik besloot ook te gaan spoelen met perio aid en al mijn tanden te poetsen met perio aid gel. Het gaf direct een zeer branderig gevoel in mijn hele mond. Ik kreeg problemen met mijn smaak. Ik besloot vol te houden, omd[lees meer...]at de tandvleesproblemen niet wilden oplossen. Na een paar dagen kreeg ik een zwelling onder mijn oor en onder kaak. Als ik wat eet wordt de zwelling erger door de kauwbewegingen. Na een aantal uren wordt het iets minder. Maar de zwelling straalt uit naar mijn nek en mijn hoofd. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig las ik net dat iemand anders er ook last van had. Ik ben er nu een dag mee gestopt, maar de zwelling blijft. Ik gebruik het niet meer.
23-10-2018

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)

Ik ben het gaan gebruiken na meerdere malen een tandvlees ontsteking te hebben gehad... Ik spoel minimaal 2 x per dag plus dat ik ook met de perio-aid tandpasta poets... Ikzelf heb er heel veel baat bij...geen last meer van tandvlees ontstekingen en niet zoals andere gebruikers schrijven last van branderigheid in mijn mond. Wel als ik spoel dan merk ik even dat het werkt ([lees meer...]misschien is dat de branderigheid ) maar verder geen last en geheel tevreden
21-10-2018

Tandvleesontsteking

Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer
20-09-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit voorgeschreven door mijn tandhygieniste. Dit omdat mijn tandvlees ontstoken was. Na een dag of drie kreeg ik last van mijn tong. Schraal, droog en een dood gevoel aan met name mijn smaakpapillen. Wees heel voorzichtig met gebruik. Verbaast mij dat je dit zomaar kan kopen.
21-08-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit middel door mijn tandarts voorgeschreven wegens tandvleesontsteking. Daarbij moest ik ook de bijbehorende tandpasta gebruiken maar daar ben ik maar niet eens aan begonnen. Moest ermee spoelen en meteen de eerste keer al stonden mijn mond en tong in brand. Je mag erna niet met water spoelen want dat zou de werking ongedaan maken dus ik heb het maar even volgehoud[lees meer...]en en steeds na ene half uur toch met water gespoeld. Na een paar dagen merkte ik dat ik last kreeg van slokdarm en maag (heb ik al problemen mee), ook al ben je nog zo voorzichtig, je krijgt er toch wat van binnen. Ben met spoelen gestopt en breng het nu met water verdund met een wattenstaafje en rager op de ontstoken plekken aan. Veel te sterk middel om zomaar aan te bevelen (op een voorbedrukt reclamebriefje, ook nog.)
30-06-2018

Kaakoperatie

Na 4x gespoeld te hebben (2x daags na tandenpoetsen)en 30 sec. in de mond gehouden kreeg ik een zwelling onder mijn oor bij de kaak speekselklier? De zijkant van mijn gezicht bij oor word ook dik en na eten (kauwbeweging?) werd het iedere keer erger. Ook geeft het eten een onaangename reactie op die plaats, een beetje alsof je iets eet wat erg zuur is. Bij rust (niet ete[lees meer...]n dus) slinkt het een beetje, maar de hele zijkant staat onder spanning tot in mijn nek en hoofd(pijn). Ben gestopt maar dat helpt nog niet direct. Assistentes van Kaakchirurg weet er geen raad mee en de Apotheek ook niet. Van de implantaat heb ik geen last maar hier wel een heleboel ellende van.
28-06-2018

Tandvleesontsteking

Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.
18-06-2018

Tandvleesontsteking

Dramatisch, reviews hadden gelijk!
22-05-2018

Tandvleesontsteking

Ik moest het gebruiken van de mondhygiëniste. Ze had net de helft van mijn mond schoongemaakt, geen vlekje te zien. 1week later ging ik voor de andere helft en mijn hele mond was nog nooit zo donker met vlekken. Ze heeft wederom mijn hele mond gereinigd en ik mocht het spul nog 2weken gebruiken. Inmiddels zitten al mijn tanden weer onder de donkere vlekken en heb ik nu pas[lees meer...] de link met het middel gelegd. Erg vervelend, want nu moet ik wéér langs en dat kost mij klauwen met geld!!! Mijn tandvlees is overigens niet meer ontstoken, maar of dat nu alleen door dit spulletje komt... ik zou het zeker niet gebruiken!!!
08-05-2018

Kaakoperatie

Gisteren een kaakoperatie gehad in de onderkaak.. Mijn bot was te spits om implantaten te kunnen plaatsen voor een klikgebitsprothese. Bot is lager en vlak gemaakt, en er zijn 2 implantaten geplaatst. Omdat de mondholte goed schoon te houden , spoel ik 2x daags met Perio-aid 1,2 %. 1 Minuut spoelen, en daarna een heerlijk frisse mond. In het verleden ook al vaker gebr[lees meer...]uikt na behandelingen bij de kaakchirurg. Ik vind het Super, ben zeer tevreden !
01-05-2018

Ontsteking (mond)

Heb het middel 2 x gebruikt. Daarna nier meer durven te nemen. Lijkt alsof ik Mn hele mond heb verbrand. Mijn smaakpapillen zijn bijna weggeschroeid lijkt t wel. Vreselijk zou niet verkocht mogen worden.
16-01-2018

Infectie (mond)

Wat een drama, mijn tong en hele mond voelt verbrand door een chemische stof. Het topje van mijn tong heeft zelfs geen gevoel meer, zelfs 12 uur later niet. Iets eten en drinken doet zeer en alles smaakt bitter. Ik vind het ongelofelijk dat je dit middel gewoon bij de drogist kan kopen.
03-01-2018

Keelpijn

na gorgelen bij pijnlijke keel (zonder het product door te slikken) begon gevoel van zwelling in de keel en sterk branderig gevoel. De pijn name toe de zwelling idem. Werd na spoeddienst gevoerd en verbleef drie dagen in intensive care. dankzij goed ingrijpen en juiste medicatie is levensbedreigende zwelling verdwenen. Na een week nog steeds belangrijk gebrek aan smaak. [lees meer...] Onbegrijpelijk dat dit product zomaar vrij te verkrijgen is
02-01-2018

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Dit middel heeft akelige bijwerkingen die niet in de bijsluiter staan. Misschien is ook het burning mouth syndroom daardoor is ontstaan. Vroeger kreeg je bij de tandarts Bocasan voorgeschreven. Waarom nu dit heftige middel? Bocasan gaf geen problemen (nu Bikosan).
27-08-2017

Tandvleesontsteking

Op recept van Mondhygiëniste. Lees veel bijwerkingen. Ik ga het niet gebruiken, maar gebruik Corsodyl! Super spul. doet hetzelfde.
28-07-2017

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Trekken van tand of kies

Kreeg dit voorgeschreven na het trekken van mijn laatste 2 wijsheidstanden. Zoals hier verteld branderig gevoel in mond en op tong direct na gebruik. Tot mijn afgrijzen gemerkt dat er bruine randen op mijn tanden te zien zijn, en dat mijn tanden een algemene grauwe geelbruine kleur gekregen hebben. Ik ben doodsbang dat dit niet meer weggaat ... Mijn tanden zijn overgevoeli[lees meer...]g, kan bijna niets eten. Heb meer last hiervan dan van de ingreep zelf. Product heeft blijkbaar niet de juiste bacteriën gedood; kreeg al een ontsteking na een dag. Had ik maar dit forum eerder gezien ...

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (515) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum