Tandvleesontsteking (39 meningen)
Trekken van tand of kies (14 meningen)
Tandverzorging (6 meningen)
Aften (2 meningen)

21-04-2013 | Vrouw | 44
Tandvleesontsteking
Heb na het gebruik van dit mondspoelmiddel nauwelijks tot geen smaak meer!!! Mijn tong en tanden voelen raar aan en niets smaakt me meer. Hoop dat ik ooit mijn goede smaak terug krijg. Middel is erger dan de kwaal, ontsotken tandvlees.

19-04-2013 | Vrouw | 38
Tandvleesontsteking
Scherp medicijn. Ik kreeg blaren op mijn tong en terugtrekkend tandvlees. Daarnaast zaten en spontane bloedingen op mijn tandvlees. Mijn hele mond doet zeer. Toch maar spoelen met zout water.

23-03-2013 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Ben er direct mee gestopt na het 1x te gebruiken! Kreeg al na een 3-tal seconden een branderig gevoel op mn tong en lippen en na een halve minuut spoelen nog zeker twee uren last gehad van een erg branderige tong! Ben uit pure schrik nog twee x uit mijn bed gekomen om mijn tong te spoelen met koud water. Als ik de bijsluiter lees dan staat daar iets van kans op smaakver[lees meer...]anderingen dus ik had echt schrik dat mijn smaakpapillen er aan waren! Apotheker had nog geen klachten gehoord en is middel dat veel wordt voorgeschreven maar raadde dan toch ook zeker af dit nog verder te gebruiken, kan allergische reactie zijn nl. op een bestanddeel. Niet normaal, nog nooit meegemaakt met mondwater. Als ik dit hier zo allemaal lees ben ik ook heel blij dat ik het niet meer gebruik!

17-02-2013 | Vrouw | 36
mondverzorging
Tong zwart en hele mond tintelt.. problemen met praten, eten, drinken en slikken. Ook keel en neus zijn zwaar geïrriteerd

22-12-2012 | Man | 40
Kiespijn
Afgelopen woensdag zijn mijn beide vesrstandskiezen aan een zijde door de kaakchirurg verwijdert i.v.m. een ernstige ontsteking aan de onderste kies. Ik kreeg Ibuprofen en het mondspoelmiddel Perio-aid 0,12 voorgeschreven. Al na de 2de dag werd ik 's nachts wakker met zeer pijnlijke en opgezwollen speekselklieren (parotisklier). Ik ga er nu direct mee stoppen om te kijk[lees meer...]en of de zwellingen en het pijnlijke gevoel afnemen. Ik gebruik nu alleen nog de Ibuprofen icm paracetamol.

05-12-2012 | Vrouw | 57
Tandvleesontsteking
Het smaakt niet vreselijk en dat is het enige positieve,na het spoelen mag je een half uur niet eten of drinken maar binnen een kwartier krijg je een vreselijke bittere smaak die elke dag smerige wordt je tong gaat prikken en branden en wordt zwart smaak gaat weg en is nu na 3 dagen gestopt nog niet terug. Ik weet niet wie die middelen controleert maar laat een tandarts oo[lees meer...]k eens 2 weken gebruiken dan schrijven het niet voor. Mond is stuk en pijnlijk en ik heb een blaar.

20-10-2012 | Vrouw | 54
Tandvleesontsteking
Na 2 dagen volledig smaakverlies, de derde dag (was al gestopt met gebruik) opgezwollen speekselklieren. Smaak is nu, na 3 weken, nog steeds niet goed, wel iets verbetering (maar nog maar zo'n 30% van wat het voor de behandeling was).

02-09-2012 | Man | 45
mondverzorging
Na een week gebruik zwarte tong ( alsof je net een dropje hebt gegeten), Ook absoluut geen smaak meer in mijn mond. Na mijn mening helpt dit middel wel tegen gevoelige tanden, maar veroorzaakt pijn op andere plekken in je mond. Je hele mond-flora gaat kapot, en die zwarte tong is geen gezicht. Ik ben er nu mee gestopt

27-08-2012 | Vrouw | 67
Kiespijn
Heel veel pijn in mond en vermoedelijk ook de keel

30-07-2012 | Vrouw | 32
mondverzorging
Mijn smaak is weg, mijn tong en gehemelte branden. Kan moeilijk slikken en heb het 's avonds erg benauwd. Ik heb het gevoel dat mijn hoofd elk moment gaat ontploffen. De pijn bij mijn oor van de opgezwollen speekselklier is niet te harden. Ik heb pijnstillers voor eigenlijk de getrokken verstandskies, maar slik die nu voor de pijn in mijn oor.

16-07-2012 | Man | 45
Tandvleesontsteking
Na bezoek mondhygieniste, recept voor perio-aid 0,12% meegekregen. Na 1 dag zijn mijn speekselklieren hard en opgezwollen, binnenkant wang doet zeer en als ik eet ga ik door de grond van de pijn. Ik denk dat ik er maar mee stop en iets anders ga gebruiken

30-06-2012 | Man | 28
mondverzorging
Dit middel voorgeschreven gekregen vanwege ontstoken e pijnlijk tandvlees door ingreep tandarts. Het tandvlees doet na 3 dagen geen pijn meer, maar heb de binnenkant van mijn wang kapot, heb er een bult aan de binnenkant gekregen, en een ontsteking van een speekselklier. Wat een troep zeg.

26-06-2012 | Man | 64
Tandvleesontsteking
smaakverlies en op het einde ernstige keel en slodarm klachten. Kan bijna niet meer slikken. Heb het 14 dagen volgehouden maar was vreselijk.

18-04-2012 | Vrouw | 51
Kiespijn
na 5 dagen , enkel s'avonds spoelen, na het poetsen, heb ik vreselijk brandend gevoel in mijn keel en slokdarm. Ik stop hier onmiddellijk mee. Ga terug gingival mondspoelmiddel gebruiken.

01-04-2012 | Man | 55
mondverzorging
Prima ervaring met Perio Aid, geen zwarte aanslag, lekker fris en ben overtuigd dat Perio Aid heeft geholpen bij het slagen van plaatsing implantaten. Gehele gebit vervangen omdat ik geen kunstgebit wilde.

22-01-2012 | Man | 43
mondverzorging
Paradont raadde Perio-Aid aan bij behandeling parodontitis. Door ontsteking van de speekselklier onder mijn oor is eten zo goed als onmogelijk geworden. Ben na 3 dagen gestopt met de inname.