Tandvleesontsteking (43 meningen)
Trekken van tand of kies (18 meningen)
Tandverzorging (7 meningen)
Aften (3 meningen)

15-08-2014 | Vrouw | 47
mondverzorging
voor ontstoken tandvlees, eerste maand ging goed, nu ruim 2 maanden verder, advies 2 x ragen en spoelen per dag. Mijn ondertanden en alle spleten waar normaal tandplak zit, zijn heel donkerbruin verkleurd, lijkt wel of ik een heel rot gebit heb. Moet over 10 dagen pas terug, maar ga nu bellen, het ziet er niet uit. Andere mensen merken het ook op.....

25-04-2014 | Vrouw | 22
mondverzorging
Heb de mondspoeling nu 2 dagen gebruikt en heb minder smaak! Ik hoop dat me smaak snel terugkomt en ik stop direct. Ook de hele dag een bittere smaak in me mond.

25-01-2014 | Man | 65
mondverzorging
Heb een zgn flap operatie gehad op maandag,donderdag hele dikke keel, mond nog een cm open te krijgen en slikken heel moeilijk,gestopt met spoelen, nu zaterdag nog steeds hetzelfde, slikken nog moeilijker en pijnlijk.Erg dik onder mijn kin en heb het gevoel ook de tong.

31-12-2013 | Man | 30
mondverzorging
Dit is echt een wondermiddel als je het goed gebruikt (15 ml per dag) spoele en DUS NIET DOOR SLIKKE want dan komt het bij je speelsel klieren enz Smaak verlies kan optrede maar als je stopt komt de smaak terug. STAAT IN DE BIJSLUITER EN KLOPT OOK Ik ben zekker van plan dit middel te blijven gebruiken

31-12-2013 | Vrouw | 48
Tandvleesontsteking
Tong en mond branden enorm na gebruik van dit product. Smaak was volledig verdwenen. Kreeg een schimmelinfectie in de mond door het gebruik. Op aanraden van de huisdokter onmiddellijk gestopt met het spoelen en medicatie gekregen om de schimmelinfectie te bestrijden.

21-10-2013 | Vrouw | 48
mondverzorging
Perfect spul, smaak lekker fris. Geen enkele bijwerking. Gekregen voor alveolitis na trekken verstandskies.

02-09-2013 | Man | 41
Tandvleesontsteking
Ik heb zelf in het begin lichtbranderig gevoel gehad op mijn tong, maar voor de rest helemaal prima. Genezing van mijn tandvlees (na behandeling bij tandarts) is versneld door dit middel (0.12%). Geen verkleuring, zwarte tong of andere enge dingen, die ik bij anderen lees. Kennelijk hangt 't per persoon er van af; de overgevoelige mensen zouden dan idd zoutoplossing mo[lees meer...]eten gebruiken

08-07-2013 | Man | 22
mondverzorging
Ik heb inmiddels al mijn verstandskiezen laten trekken en gebruik dit middel ipv lauw-zout water maar ik vind dit hartstikke fijn spul. Heb een heel klein beetje smaakverlies maar daar is alles mee gezegd. Omdat ik mn tanden niet kan poetsen vind ik dit voor zowel de reinigende zo ook de desinfecterende manier de beste keus.

01-06-2013 | Man | 31
Kiespijn
twee keer één week ingenomen i.v.m. getrokken verstandskiezen. In beide weken bijna geen smaak meer gehad en lichte verkleuring tong. Verder geen klachten en ook geen enkele (ontstekings)klachten door getrokken kiezen. Het is een weekje afzien m.b.t. eten maar verder prima middel.

09-05-2013 | Vrouw | 25
mondverzorging
Ik heb de perio aid 5 dagen gebruikt, mijn tong voelt branderig en erg gevoelig, dit is al na enkele minuten na het spoelen. Gelukkig heb ik nog wel mijn smaak. Mijn tongspeekselklieren en onderkaakspeekselklieren zijn behoortlijk opgezet, dit voelt als ontstoken. Slikken is moeilijk en vervelend, zo te zien ben ik niet de enigste met dit soort klachten en ben ook zek[lees meer...]er niet van plan die troep nog te gebruiken!

21-04-2013 | Vrouw | 44
Tandvleesontsteking
Heb na het gebruik van dit mondspoelmiddel nauwelijks tot geen smaak meer!!! Mijn tong en tanden voelen raar aan en niets smaakt me meer. Hoop dat ik ooit mijn goede smaak terug krijg. Middel is erger dan de kwaal, ontsotken tandvlees.

19-04-2013 | Vrouw | 38
Tandvleesontsteking
Scherp medicijn. Ik kreeg blaren op mijn tong en terugtrekkend tandvlees. Daarnaast zaten en spontane bloedingen op mijn tandvlees. Mijn hele mond doet zeer. Toch maar spoelen met zout water.

23-03-2013 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Ben er direct mee gestopt na het 1x te gebruiken! Kreeg al na een 3-tal seconden een branderig gevoel op mn tong en lippen en na een halve minuut spoelen nog zeker twee uren last gehad van een erg branderige tong! Ben uit pure schrik nog twee x uit mijn bed gekomen om mijn tong te spoelen met koud water. Als ik de bijsluiter lees dan staat daar iets van kans op smaakver[lees meer...]anderingen dus ik had echt schrik dat mijn smaakpapillen er aan waren! Apotheker had nog geen klachten gehoord en is middel dat veel wordt voorgeschreven maar raadde dan toch ook zeker af dit nog verder te gebruiken, kan allergische reactie zijn nl. op een bestanddeel. Niet normaal, nog nooit meegemaakt met mondwater. Als ik dit hier zo allemaal lees ben ik ook heel blij dat ik het niet meer gebruik!

17-02-2013 | Vrouw | 36
mondverzorging
Tong zwart en hele mond tintelt.. problemen met praten, eten, drinken en slikken. Ook keel en neus zijn zwaar geïrriteerd

22-12-2012 | Man | 40
Kiespijn
Afgelopen woensdag zijn mijn beide vesrstandskiezen aan een zijde door de kaakchirurg verwijdert i.v.m. een ernstige ontsteking aan de onderste kies. Ik kreeg Ibuprofen en het mondspoelmiddel Perio-aid 0,12 voorgeschreven. Al na de 2de dag werd ik 's nachts wakker met zeer pijnlijke en opgezwollen speekselklieren (parotisklier). Ik ga er nu direct mee stoppen om te kijk[lees meer...]en of de zwellingen en het pijnlijke gevoel afnemen. Ik gebruik nu alleen nog de Ibuprofen icm paracetamol.

05-12-2012 | Vrouw | 57
Tandvleesontsteking
Het smaakt niet vreselijk en dat is het enige positieve,na het spoelen mag je een half uur niet eten of drinken maar binnen een kwartier krijg je een vreselijke bittere smaak die elke dag smerige wordt je tong gaat prikken en branden en wordt zwart smaak gaat weg en is nu na 3 dagen gestopt nog niet terug. Ik weet niet wie die middelen controleert maar laat een tandarts oo[lees meer...]k eens 2 weken gebruiken dan schrijven het niet voor. Mond is stuk en pijnlijk en ik heb een blaar.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum