Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Tandvleesontsteking (55 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

10-08-2022 | Vrouw | 70
mondverzorging (2mg/ml)
Tandvleesontsteking
storende verkleuring van tanden , bruine aanslag, gestopt met gebruik.\\ Aanslag niet weg te poetsen. Gebruikt 3 - 4 weken, 1 keer per dag gespoeld en 2 keer per dag gepoetst

08-09-2021 | Vrouw | 35
Trekken van tand of kies
Na het chirurgisch verwijderen van mijn verstandskies moest ik 3x per dag met 15ml mijn mond spoelen. Nu 2x gedaan maar ik denk dat het hierbij laat. Hele droge mond, raar gevoel op mijn tong en alles wat ik eet of drink smaakt vies/raar.

04-08-2021 | Vrouw | 45
mondverzorging (0.12)
Tandvleesontsteking
Heftige allergische reactie gekregen. Opgezette pijnlijke klieren aan 1 kant onder het oor, kloppend gevoel en licht gevoel alsof je gaat flauw vallen. Lichte ademhalingsklachten.

24-04-2021 | Vrouw | 60
Tandvleesontsteking
Ik kreeg van de mondhygiëniste een AB kuur plus perio aid mondspoeling ivm paradontitis. Nou was de kuur al hel maar de mondspoeling nog erger. Geen smaak meer zwarte pijnlijke tong mijn keel voelt alsof ik een keelontsteking heb en is vuurrood met bultjes. Moest 2 weken spoelen ben na 1 week gestopt. Niet te doen. Ik spoel nu met zoutoplossing en gorgelen daarmee tegen[lees meer...] de keelpijn. Wat een rotzooi. En je tanden verkleuren er ook nog van. Nooit meer dus.

12-04-2021 | Vrouw | 66
mondverzorging (2mg/ml)
Trekken van tand of kies
Gestopt met dit middel op aanraden kaakchirurg. Hoop dat de zwelling wegtrekt!

15-12-2020 | Vrouw | 21
Trekken van tand of kies
Omdat mijn verstandskies was getrokken moest ik Perio Aid gebruiken. Na 2 dagen veranderde mijn smaak (zoals bijsluiter ook als bijwerking benoemt). Verder kreeg ik een branderige tong waardoor ik met warm drinken en drinken met een smaak het nauwelijks proefde. Ik gebruik Perio Aid 2x per dag na het tandenpoetsen. Direct na gebruik voelt het echter alsof je tanden al [lees meer...]dagen niet gepoetst zijn (ruw). Verder krijg ik last van een stijve wang terwijl ik daar overdag geen last van heb. Toen ik op deze website de ervaringen las, herkende ik dit symptoom ook bij andere gebruikers en vielen de puzzelstukjes op hun plek. Voor mij geen Perio Aid meer. Veel bijwerkingen en reacties, weinig effectiviteit.

15-10-2020 | Man | 66
mondverzorging (1,2mg/ml)
vanaf 2 de dag na titanium schroef implantaat links ,zwelling,pijn onder rechter oor tot kaak na 2x daags spoelen met perio aid

28-06-2018 | Vrouw | 51
Tandvleesontsteking
Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.

25-07-2016 | Vrouw | 26
mondverzorging (10mg/g)
Na het verwijderen van mijn 4 verstandskiezen kreeg ik een recept mee voor perio aid mondspoeling. Ik vond het wel ideaal aangezien de smaak na zo'n verwijdering niet yummie is. De tweede dag na de verwijdering mocht ik de mondspoeling gebruiken. En aangezien je je tanden nog niet heel goed kunt poetsen vond ik dit wel fijn en fris om het toch schoon te houden in je mond. [lees meer...]Maar na twee dagen at ik een ijscoupe en die was opeens een stuk smakelozer dan de vorige keer. Vandaag, drie dagen later, helaas nog steeds weinig smaak. Ik stop ermee en hoop dat de smaak snel terug komt. Helemaal niet zo ideaal dus :(

08-04-2016 | Vrouw | 43
mondverzorging (1,2mg/ml)
Dit voorgeschreven gekregen om te gebruiken na het trekken van een kies. Enige pluspunt is dat het een pepermuntgeur heeft, want smaak verloor ik hier mee en na 2 dagen een tintelende/branderige tong. Tandarts gebeld en in overleg gestopt, omdat de wond goed dicht zit. Geen aanrader dit spul.

30-03-2024 | Vrouw | 55
mondverzorging (15ml)

branderig gevoel in de mond

Bij controlle tandarts gebidsreineging gehad omdat volgens de tandarts het tandvlees iets onstoken was raar want ik had geen last of pijn en ook geen bloed tijdens het poetsen Na de reineging veel pijn en het bleef bloeden als ik poetste eten deed pijn en kon niet slapen dus terug naar de tandarts na 2weken die vond dat mijn tandvlees er beter uitzag oke maar heb nu pij[lees meer...]n schreef dit middel voor vertelde 2 a 3 dagen gebruiken en dan stoppen en als je weer iets last krijg weer paar dagen Heb 2 keer gespoeld en heb veel pijn in de tong en gehemelte staat in de brand eten proef ik niks meer van ook na eerste keer keelpijn maar dacht dat ik ziek werd maar blijkt van dit spul te komen Hoop dat mijn smaak wel terug komt en de pijn en het branden over een paar dagen weg is

05-01-2024 | Man | 55
Tandverzorging
Na plaatsen implantaat van implantoloog dit middel voorgeschreven gekregen. Volgens voorschrift na 24 uur 1 x mee gespoeld. Direct na spoelen voelde ik al mijn speekselklier in mijn rechter wang geïrriteerd raken, na enkele uren werd hij dik en pijnlijk. In juni zelfde probleem gehad. Middel veroorzaakt speekselklier ontsteking bij mij in rechterwang. Mijn wang is nu dik e[lees meer...]n ik ben natuurlijk gestopt met het spoel middel. Hopelijk nemen de klachten af en hoef ik geen antibioticakuur zoals in juni. Ik ben in juni met enige spoed bij de kaak chirurg geweest toen en die heeft in het buisje van de speekselklier gepoerd om te kijken of er een steentje in zat. Dat bleek ws niet zo, Het is nu 1 dag verder. In Juni werd mijn hele hoofd enorm dik en uit vorm rechts. Momenteel is mijn wang dus licht dik en de klier is opgezwollen en pijnlijk. Als ik eet en kauw wordt mijn wang dikker en is er meer irritatie. Ik heb kennelijk een best heftige reactie op het middel. Ook prikkelt het pintje van mijn tong nu nog steeds en is mijn smaak nog minder. Slechte ervaring dus met dit middel. Overigens heb ik geen last momenteel van het eergisteren nieuw geplaatste implantaat in mijn linker onderkaak, dat gaat allemaal goed.

30-11-2023 | Vrouw | 60
Tandverzorging
Na 1 dag al brandende tong en kaak en tandvlees. Na een week gestopt. De bijwerkingen zijn nog steeds niet weg..zeer pijnlijke tong zelfs nog na 6 maanden. Loop nu bij pijn poli. De zenuwen in mijn tongpapillen zijn aangetast door perio aid. Ik krijg nu 1 x per 2 maanden een lidocaïne infuus om te kijken of dit de zenuwpijn in mijn tong wat kan verminderen..

23-08-2023 | Vrouw | 56
Tandvleesontsteking
Ik heb een brandende tong mijn wangen zijn kapot van binnen en nu zijn mijn klieren heel erg opgezet aan de ene kant lijkt het wel de bof Stop er direct mee zo een afspraak bij de tandarts

01-08-2023 | Man | 54
mondverzorging (0,12)
Voorgeschreven door de tandarts vanwege het plaatsen van een implantaat. Op zaterdag begonnen met spoelen, 2x daags. In eerste instantie zonder problemen. Na het spoelen op dinsdagochtend, begonnen mijn speekselklieren enorm op te zetten (aan beide kanten). Daarna in overleg met de tandarts gestopt en overgestapt op een ander product (O7 Active, daar heb ik geen last van, [lees meer...]maar zal ik na de voorgeschreven periode ook zeker niet mee doorgaan). Iedere keer als ik wat at, zwollen mijn speekselklieren op en dat deed behoorlijk pijn. Daarnaast zag ik er ook nog heel gek uit met mijn gigantische kaken. Na ongeveer twee dagen, werden de problemen aan de rechterkant (de meest opgezwollen kant) minder en was het daar niet meer pijnlijk. Een halve dag later hetzelfde aan de linkerkant. Daarna heeft het nog 1 à 2 dagen geduurd voor de zwelling volledig weg was, maar had ik geen pijnklachten meer.

23-06-2023 | Vrouw | 66
Trekken van tand of kies
Ik zal dit product nooit meer gebruiken. Heb nu al meer dan twee weken constant pijn in m’n mond en geen smaak van mijn eten.