Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Tandvleesontsteking (27 meningen)
Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

15-10-2010
Man

Implantaat

Na enkele dagen algeheel smaakverlies.
14-05-2010

Ontstoken tandvlees

Wat een beroerd middel. De smaak is vies, het eerste half uur smaakt alles naar dat spul. En daarbij krijg je ook nog een bruinige aanslag op je tanden. En het werkt nog niet eens ook. In plaats van het verminderen van mijn onstoken tandvlees, werd het alleen maar erger. Ik kreeg van de tandarts het advies om waterstofperoxide 3% te proberen, dat werkt uitstekend. Klein be[lees meer...]etje tintelend gevoel in m'n mond, maar 3 uur na het eerste gebruik voelde mijn tandvlees al veel beter. Na 4 dagen was het over. En daarbij is waterstofperoxide 3% ook nog eens veel goedkoper dan Perio-Aid mondreiniging. Dus, duurder is niet altijd beter.
12-05-2010

Ontstoken tandvlees

Ik vond het ontzettend smerig.
17-04-2009
Man

Tandontsteking

zwelling van parotisklier billateraal
06-10-2008

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Prima spoelmiddel, lekkere frisse smaak
18-03-2016

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Mijn dochter heeft haar 4 verstandskiezen moeten laten verwijderen. Om ontstekingen te voorkomen heeft de kaakchirurg Perio-Aid mondspoeling voorgeschreven. Als bijwerking stond in de bijsluiter dat het gebit bruin kon verkleuren maar dat zou van tijdelijke aard zijn. Het is nu maart en haar tanden zijn nog steeds bruin gekleurd. Niet echt een fraai gezicht. Binnenkort bi[lees meer...]j de tandarts maar vragen of hij hier een oplossing voor weet.
10-03-2019

Tandvleesontsteking

Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!
05-07-2017

Aften

Ik heb het langdurig ( 2 jaar ) gebruik tegen aften, alleen weet ik niet of dat goed is?
25-04-2014

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Heb de mondspoeling nu 2 dagen gebruikt en heb minder smaak! Ik hoop dat me smaak snel terugkomt en ik stop direct. Ook de hele dag een bittere smaak in me mond.
08-07-2013

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Ik heb inmiddels al mijn verstandskiezen laten trekken en gebruik dit middel ipv lauw-zout water maar ik vind dit hartstikke fijn spul. Heb een heel klein beetje smaakverlies maar daar is alles mee gezegd. Omdat ik mn tanden niet kan poetsen vind ik dit voor zowel de reinigende zo ook de desinfecterende manier de beste keus.
08-12-2019

Tandvleesontsteking

Op aanraden van de mondhygiëniste een papiertje met perio aid recept mondspoelwater en tandpasta gekregen. De volgende dag bij de Etos gekocht en ‘s avonds gebruikt. Volgende ochtend weer gebruikt. Mn smaak veranderde helemaal. Na 2 dagen droge mond en smaak was bijna weg. Kreeg ook een raar gevoel in mn mond en tong. Heb toen recensies over deze middelen opgezocht en kwam[lees meer...] toen hier terecht. Ga er nu gelijk mee stoppen voordat ook mijn tanden bruin/ zwart worden! Wil liever met natuurlijke middelen aan de slag gaan ipv deze chemische troep. Heb net Oxyfresh lemon mint mondwater en tandpasta gekocht. Schijnt ook heel goed te werken tegen ontstoken tandvlees en heeft 0 bijwerkingen en natuurlijke ingrediënten. En verder calcium-zink-magnesium tabletten en goed met ragertjes tussen mn tanden. Heb daar meer vertrouwen in!
18-06-2018

Tandvleesontsteking

Dramatisch, reviews hadden gelijk!
18-07-2016

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Na het laten trekken van twee verstandskiezen is het mij voorgeschreven door de kaakchirurg. De eerste twee dagen ging het prima, het voelt als sterk mondwater. Ondanks het feit dat ik mijn tanden niet kon poetsen had ik toch een schoon, fris gevoel in mijn mond. Vandaag, op de derde dag, heb ik wel zeer gevoelige voortanden en gevoelig tandvlees. Na het lezen van de recen[lees meer...]sies werd ik lichtelijk bang voor verkleuringen en toen ik in de spiegel keek zag ik dat de randjes van een aantal tanden inderdaad ietsjes verkleurd zijn. Ik ben er op tijd bij, dus ik stop er nu mee. Conclusie: gebruik het niet te veel en niet te lang, maar in het begin doet het prima z'n werk.
28-07-2017

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Trekken van tand of kies

Kreeg dit voorgeschreven na het trekken van mijn laatste 2 wijsheidstanden. Zoals hier verteld branderig gevoel in mond en op tong direct na gebruik. Tot mijn afgrijzen gemerkt dat er bruine randen op mijn tanden te zien zijn, en dat mijn tanden een algemene grauwe geelbruine kleur gekregen hebben. Ik ben doodsbang dat dit niet meer weggaat ... Mijn tanden zijn overgevoeli[lees meer...]g, kan bijna niets eten. Heb meer last hiervan dan van de ingreep zelf. Product heeft blijkbaar niet de juiste bacteriën gedood; kreeg al een ontsteking na een dag. Had ik maar dit forum eerder gezien ...
13-07-2016

Kaakoperatie

15-07-2015

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Ik gebruik het product ondertussen een week lang 3x per dag. Ik heb een operatie ondergaan waarbij mijn boven en onderkaak gebroken zijn om deze te verbreden door middel van twee hyrax-beugels. Het is uiteraard heel erg belangrijk om deze beugels proper te houden. Ik kan mijn tanden niet met tandpasta poetsen omdat ik mijn mond gewoon niet ver genoeg open krijg dus moet ik[lees meer...] na iedere maaltijd spoelen met Perio-Aid. Mijn tevredenheid over het middel is matig: het houdt mijn mond proper zodat mijn operatiewonden goed genezen, maar mijn tong en speekselklier voelen compleet geïrriteerd, uitgedroogd en ontstoken aan. Hierdoor wordt het elke dag een grotere marteling om te spoelen aangezien de perio-aid steeds harder begint te branden op mijn tong. Daarnaast wordt ik iedere ochtend wakker met een tong en keel die zo uitgedroogd zijn dat ik amper nog kan eten, drinken of slikken. Eten en slikken doen trouwens ook pijn omdat mijn tong zo geïrriteerd is. Conclusie voor mij: het product heeft de eerste dagen goed geholpen om mijn operatiewonden proper te houden, maar na een week beginnen de nevenwerkingen de positieve werking duidelijk te overschaduwen...

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum