Ervaringen met Fluticason neusspray

fluticason

jeuk in mijn oren jeuk in en rond de ogen Jeuk over het hele lichaam bittere smaak allergie acute hoofdpijn zichtproblemen spasme verstopte neus slaperigheid

Allergie (29 meningen)
Tinnitus (3 meningen)
Ademhalingsproblemen (2 meningen)

21-04-2020 | Vrouw | 55
fluticason (50ug/do)
Al drie soorten neusspray gebruikt tegen a typische hooikoorts. Na verloop van tijd verdwijnt de werking van de spray.

03-08-2019 | Vrouw | 55
fluticason (27,5ug/do)
Ik gebruik dit middel nu twee weken. Ik heb waarschijnlijk opgezette slijmvliezen of een poliep en geen smaak en reuk. Nog steeds geen resultaten!

01-08-2016 | Vrouw | 55
fluticason (50ug/do)
Eerder lange tijd gebruikt i v m chronische ontsteking holtes. Herinner me nog de opluchting. Eindelijk hoofdpijnvrij. Hopelijk gaat dit nu ook weer gebeuren en verdwijnt ook het vocht in het middenoor, en kan ik weer gewoon horen.

29-12-2017 | Vrouw | 56
Allergische reactie
Had bijna alle weekeinde en loop neus leek wel en kraantje die open stond ging de hele dag door behalve niet als ik op me rug lag. Maar zins dien is me tong steeds stuk, kon niet achter halen waarvan, maar ben er nu achter gekomen door weer met een loop neus te lopen nu alle dagen dat me tong weer genezen is na bijn 2 jaar, de huisarts wist ook niet hoe het kon. Dus ben i[lees meer...]k zelf van alles gaan uitproberen, niets hielp, totdat ik dacht ja toen is het ongeveer begonnen, en het klopt dus. Wil het nieuwe jaar door verwezen worden naar de kno arts want ik wil er echt mee stoppen, me tong gaat anders helemaal stuk. Fabriek focus care

22-06-2012 | Vrouw | 56
fluticason
Ik was een grootverbruikster van neussprays, vooral Otrivin menthol, had overal flesjes liggen. Echt helpen deed het niet. Tot de huisarts verteld dat het heel slecht was die neusdruppels te blijven gebruiken. Hij schreef fluticason neusspray voor, duurde een dag of 4 koor het begon te werken en ik gebruik deze 1 x daags en totaal geen verstopte neus meer, ook geen last va[lees meer...]n hooikoorts tot nu.

09-10-2018 | Man | 57
fluticason (1mg/ml)
Al vanaf m'n 28ste jaar een heftig huisstofmijt patient. Ingespoten geeft de Fluticason een bijtende sensatie in mijn neus en het irriteerd tot in de ogen (droge ogen gevoel). Ik vraag me af of deze rotzooi misschien verantwoordelijk is voor het ontstaan van poliepen? Lost verstoppingen niet op ! Om verstopping op te lossen helpt Zeezout opgelost in gekookt water - afgekoe[lees meer...]ld ingebracht met behulp van een navulbaar neusspray flesje - een veel beter resultaat, en dat bijt of irriteerd helemaal niet.

06-11-2021 | Vrouw | 58
Tinnitus
Had een kleine oorontsteking met oorsuizen. Oorontsteking was snel weg met druppels, maar het oorsuizen bleef. Neusspray gekregen en heel langzaam (met terugslagen) nam het oorsuizen af. Wel belangrijk dat de neus open blijft. Ook met zoutoplossing sprayen. Na ruim 1 maand is het oorsuizen weg. Zal de neusspray nog een tijdje blijven gebruiken.

05-07-2016 | Man | 58
Astma
Na vele jaren zonder klachten de ECHTE SERETIDE van GLAXO SMITH KLINE te hebben gebruikt werd ik ineens opgezadeld met de nepproducten van FOCUS-FARMA die in het geheel niet werken en zware bijwerkingen gaven o.a. in mijn ogen. Focus Farma levert geimporteerde goedkope rotzooi uit India onder de naam Fluiticason Propionaat van het dubieuze merk Vincion. De fabrikant Vinci[lees meer...]on is nergens te vinden op het internet en wat je ook vindt je komt altijd terecht bij de gifmengers van Focus Farma. Gelukkig heb ik het originele product vanuit medische noodzaak weer voorgeschreven gekregen. Weg dus met al die goedkope generieke rotzooi

06-09-2023 | Man | 59
Voorhoofdsholteontsteking
Na drie dagen gebruikt te hebben, besefte ik dat er iets niet klopt aan dit spul . Geur ben ik al een jaar VOLLEDIG kwijt! En bij het slapen wanneer je je hoofd neerlegt een vreemde chemische stank in de neus. Na dagelijks spoelen met zout water , vooral na het even dutten, veel gele rommel uit de neus. Redelijk nieuw produkt, om je het hoekje om te helpen lijkt me ! N[lees meer...]og een bijwerking! Vertrouwen in de pharmaseutiche industrie kwijt. Dat dit middel überhaupt op de markt kan komen ! Verschrikkelijk horror spul

18-02-2020 | Man | 60
fluticason (27,5ug/do)
In het begin bleek het te werken maar na een tijdje smaak en geur compleet verdwenen . Op een gegeven moment werkte het totaal niet meer sterker nog het werd erger. Huis dokter bleef hameren op gebruik ervan maar dacht krijg de rambam maar en ben gaan zoeken op internet en kwam flixonase tegen en dan de neusdruppel variant . Dit via de huisarts aangevraagd en hij ging akk[lees meer...]oord met een proef van 1 doos . Resultaat verbluffend na 2 weken waren de verstopping klachten bijna verdwenen. In het begin 3 x per dag zo`n capsule en later 1 genomen. ben zeer tevreden.

11-05-2013 | Vrouw | 62
fluticason
Na anderhalve dag gebruik hevige pijn aan oog en helemaal ontstoken. Niet duidelijk of al reeds aanwezig was of gevolg van??

15-09-2020 | Vrouw | 63
fluticason (50ug/do)
na uitspuiten oor kreeg ik klachten aan beide oren toen kreeg ik dit medicijn maar toen begon het volgengde probleem spierpijn kort van adem droge mond en moe slecht slapen.

01-10-2023 | Vrouw | 64
fluticason (27,5ug/do)
Omdat avamys niet meer leverbaar is, dit middel als vervanging gekregen. Ik wou dat ik het nooit had genomen. Heb me ontzettend vervelend gevoeld, extreem droge mond erdoor, vieze smaak, tinnitus werd erger, erg vermoeid enz. Ik hoef het echt nooit meer.

27-09-2023 | Vrouw | 64
Oorsuizen
Sinds twee maanden oorsuizing, eerst otrivin neusspray nu sinds twee weken fluticason erbij heb het idee dat het geluid steeds scherper wordt in mijn hoofd. Heeft iemand hier ervaring mee?

29-01-2019 | Vrouw | 65
fluticason (50ug/do)
Ik heb er heel veel baat bij. Door een ander medicijn zwelt mijn neusslijm op en bemoeilijkt het ademen. Sinds ik fluticason gebruik is dat verdwenen. Ik hoef het niet eens het hele jaar door te gebruiken. Met name vanaf september doe ik ongeveer 2 of 3 keer per week een snufje in elk neusgat. Het valt me op bij gebruik van dit spul dat ik niet meer verkouden word. Het lij[lees meer...]kt er ook op dat de griep aan mij voorbij gaat, sinds ik dit spul gebruik. Waarschijnlijk omdat in dik neusslijm graag virussen gaan nestelen. Er staat op de verpakking dat het 3 maanden houdbaar is. Onzin. Ik gebruik 1 flesje hele jaar door al jaren en ik leef nog steeds.

03-11-2016 | Man | 65
fluticason (50mg)
Elke maand verkouden dan verlies smaak en reuk. Onderzoek naar allergie wees uit dat ik allergisch ben voor in de lucht voorkomende chemische stoffen. Ik gebruik Fluticasonpropionaat nu al 26 jaar, ben nooit meer zwaar verkouden, de laatste keer kan ik me niet herinneren. Soms een beetje snotterig, maar dat is altijd snel weer over. Ik heb geen last van bijverschijnselen.[lees meer...] Ik doe 1 x per dag twee pufjes per neusgat, nu al 26 jaar. Volgens specialist is dit middel onschuldig en zal niet leiden tot klachten op latere leeftijd.