Ervaringen met Fluticason neusspray

Tinnitus (3 meningen)
Ademhalingsproblemen (2 meningen)

02-05-2012 | Man | 65
Keelontsteking
het heeft voor mij goede werking slikte een pil per dag levocetirizine dihcl 5 pch niet meer nodig wel toegevoegd bruistablet vitamine c.

20-11-2011 | Man | 68
Verstopte neus
geen smaak meer

11-03-2011 | Vrouw | 21
Astma
poeder komt in je mond terecht en schijnt zer slecht voor je gebit te zijn elijk na gebruik poetsen gebit.

20-09-2010 | Man
Verstopte voorhoofdsholtes

18-03-2010 | Vrouw
Suisende oren

24-03-2024 | Man | 68
fluticason (1mg/ml)
Hooikoorts
Ik gebruik het een half jaar. S'morgens 2 snuifjes per neusgat. Sindsdien zijn verstopte neus, jeuk en niezen grotendeels verdwenen. Daarbij is mijn nachtrust aanzienlijk verbeterd.

27-02-2024 | Vrouw | 46
Huisstofallergie
Ik heb een huisstofallergie maar er lijkt wat meer aan de hand te zijn. Dagen erbij van continu niezen en tranende ogen. Huisarts had dit voorgeschreven en vanaf zo goed als dag 1 overal vanaf en weer energie. Niet de negatieve ervaring dus zoals anderen, geen last van bijwerkingen.

06-09-2023 | Man | 59
Voorhoofdsholteontsteking
Na drie dagen gebruikt te hebben, besefte ik dat er iets niet klopt aan dit spul . Geur ben ik al een jaar VOLLEDIG kwijt! En bij het slapen wanneer je je hoofd neerlegt een vreemde chemische stank in de neus. Na dagelijks spoelen met zout water , vooral na het even dutten, veel gele rommel uit de neus. Redelijk nieuw produkt, om je het hoekje om te helpen lijkt me ! N[lees meer...]og een bijwerking! Vertrouwen in de pharmaseutiche industrie kwijt. Dat dit middel überhaupt op de markt kan komen ! Verschrikkelijk horror spul

07-12-2021 | Man | 23
Huisstofallergie
Altijd veel last gehad van huisstofmijt en hooikoorts. Werd iedere ochtend wakker met een vol hoofd en was altijd een paar keer per jaar snot verkouden. Sinds 4 jaar gebruik ik nu deze neusspray en heb eigenlijk nergens last meer van. Ik ben nu bezig met afbouwen want ik ben nu bezig met het huisstofmijt vrij maken van het huis. Wel had ik af en toe een bloedneus van het[lees meer...] gebruik van deze neusspray, en wanneer het erg koud was had ik een drukkend gevoel op mijn voorhoofdholte maar als ik dan weer naar binnen ging was het over

06-11-2021 | Vrouw | 58
Tinnitus
Had een kleine oorontsteking met oorsuizen. Oorontsteking was snel weg met druppels, maar het oorsuizen bleef. Neusspray gekregen en heel langzaam (met terugslagen) nam het oorsuizen af. Wel belangrijk dat de neus open blijft. Ook met zoutoplossing sprayen. Na ruim 1 maand is het oorsuizen weg. Zal de neusspray nog een tijdje blijven gebruiken.

29-01-2019 | Vrouw | 65
fluticason (50ug/do)
Ik heb er heel veel baat bij. Door een ander medicijn zwelt mijn neusslijm op en bemoeilijkt het ademen. Sinds ik fluticason gebruik is dat verdwenen. Ik hoef het niet eens het hele jaar door te gebruiken. Met name vanaf september doe ik ongeveer 2 of 3 keer per week een snufje in elk neusgat. Het valt me op bij gebruik van dit spul dat ik niet meer verkouden word. Het lij[lees meer...]kt er ook op dat de griep aan mij voorbij gaat, sinds ik dit spul gebruik. Waarschijnlijk omdat in dik neusslijm graag virussen gaan nestelen. Er staat op de verpakking dat het 3 maanden houdbaar is. Onzin. Ik gebruik 1 flesje hele jaar door al jaren en ik leef nog steeds.

29-12-2017 | Vrouw | 56
Allergische reactie
Had bijna alle weekeinde en loop neus leek wel en kraantje die open stond ging de hele dag door behalve niet als ik op me rug lag. Maar zins dien is me tong steeds stuk, kon niet achter halen waarvan, maar ben er nu achter gekomen door weer met een loop neus te lopen nu alle dagen dat me tong weer genezen is na bijn 2 jaar, de huisarts wist ook niet hoe het kon. Dus ben i[lees meer...]k zelf van alles gaan uitproberen, niets hielp, totdat ik dacht ja toen is het ongeveer begonnen, en het klopt dus. Wil het nieuwe jaar door verwezen worden naar de kno arts want ik wil er echt mee stoppen, me tong gaat anders helemaal stuk. Fabriek focus care

16-07-2017 | Man | 45
fluticason (50ug/do)
Door mijn allergie (hooikoorts en huisstofmijt) die ik al jaren heb ben ik Otrivin neusspray gaan gebruiken. Tot op het punt dat ik zelfs in de winter niet meer zonder kon. De afgelopen 5 jaar gebruikte ik Otrivin non-stop! Ik ben minstens 1 keer per week ernstig verkouden met alle ongemakken van dien. Afgelopen vrijdag de knoop doorgehakt en naar mijn huisarts gegaan en d[lees meer...]ie heeft mij Fluticason voorgeschreven. Vrijdagavond was een ongemakkelijke avond en nacht. Gisteren was te doen en nu (zondagochtend) Heb ik 2 neusgaten wijd open en ben ik voor het eerst niet snotterig. Wauw!! :-) Ik kan dit iedereen aanraden, voor je gezondheid natuurlijk, maar ook zeker voor je portomonee. Ik bespaar me gauw 25 euro per maand.

14-03-2017 | Vrouw | 49
Bijholteontsteking
Sinds 20 jaar gebruik ik 2 x per dag deze spray naar volle tevredenheid zonder enige bijwerkingen. Ik heb een afwijkende neus en veel holteproblemen met ontstekingen. Daarnaast nog veel allergieen en luchtwegproblemen. Ik ben ontzettend blij met dit medicijn. Tip van de KNO arts is om niet naar het neusbeen maar naar de buitenkant te sprayen. Ik zou willen dat ik dat e[lees meer...]erder geweten had. Op het neusbeen doet het bij mij erg zeer.

03-11-2016 | Man | 65
fluticason (50mg)
Elke maand verkouden dan verlies smaak en reuk. Onderzoek naar allergie wees uit dat ik allergisch ben voor in de lucht voorkomende chemische stoffen. Ik gebruik Fluticasonpropionaat nu al 26 jaar, ben nooit meer zwaar verkouden, de laatste keer kan ik me niet herinneren. Soms een beetje snotterig, maar dat is altijd snel weer over. Ik heb geen last van bijverschijnselen.[lees meer...] Ik doe 1 x per dag twee pufjes per neusgat, nu al 26 jaar. Volgens specialist is dit middel onschuldig en zal niet leiden tot klachten op latere leeftijd.

20-08-2016 | Man | 66
fluticason (50ug/do)
werkt prima, vanwege neus kapje voor cpap