Ervaringen met Prevalin neusspray

cromoglicinezuur

Bij  HooikoortsX

branderig gevoel in de ogen hoesten maagpijn voor misselijkheid/braken neus sinus pijn vieze geur

Allergie (15 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

Avamys (122 meningen)
Fluticason neusspray (106 meningen)
Dymista (78 meningen)
Nasonex (75 meningen)
Rhinocort (73 meningen)

01-05-2021 | Vrouw | 59
Hooikoorts
Omdat ik suf word van levocetirizine, de prevalin direct plus spray gekocht n.a.v. een tv reklame. De mentholgeur vind ik niet bezwaarlijk, het brandend/prikkend gevoel wel. De hooikoortsklachten verminderen ietsje, maar de bijwerkingen vind ik alarmerend. Gigantische hoofdpijn, misselijkheid, buikklachten, verandering van smaak en wat me enorm beangstigt: hartkloppingen![lees meer...] Linea recta de kliko in!!!!

27-04-2021 | Vrouw | 50
Hooikoorts
Duur! En de hele dag een vieze geur van eucalyptus in mijn neus. Waarom moeten dergelijke stoffen worden toegevoegd? Ik heb niet het idee dat het een effectief middel is.

23-06-2020 | Vrouw | 43
cromoglicinezuur (40mg/ml)
Hooikoorts
Door de toevoeging van mint krijg ik enorme last van niesbuien. Ik begrijp werkelijk niet waarom zo'n sterk mint extract is toegevoegd. Het geeft voor mij hetzelfde effect als dat je Sterilon in je ogen gaat druppelen. Dat doe je toch ook niet? Daarnaast heb ik de ervaring met deze maar ook alle andere neussprays dat je neus hier enorm van uitdroogt. De vochtbalans in je[lees meer...] neus raakt compleet verstoord. Vind je het dan gek dat je bijwerkingen krijgt? Het is dweilen met de kraan open. Ik ga kijken of ik een andere manier kan vinden om de klachten te verminderen. Misschien wel immuno therapie. Kan ik pas in de herfst mee starten.

15-06-2020 | Vrouw | 63
Hooikoorts
Na gebruik een zeer pijnlijke neus en een hele vieze smaak in je mond die de hele dag aanhoudt en bovendien helpt het ook hélemaal niet. Ik zou zeggen: NIET KOPEN.

05-06-2020 | Vrouw | 45
Hooikoorts
Echt oplichterij dit spul voor 17 euro zo,n flesje gekocht, met allerlei veelbelovende en misleidende teksten zoals” binnen paar minuten verlichting”. Helemaal niets van waar, de klachten verergerden meteen. Oke dacht ik even doorgebruiken misschien werkt het na een tijdje. Na een paar dagen is mijn neus nog erger verstopt, opgezwollen en aan het bloeden. Dat dit zomaar [lees meer...]kan en dit soort fabrikanten hier mee weg komen en ons door misleiding het geld aftroggelen.

06-05-2020 | Vrouw | 24
Hooikoorts
gekocht i.v.m. hooikoortsklachten een verstopte neus. direct bij het gebruiken voelde het sprayen pijnlijk, ruikt sterk naar mint. Mijn neus is nu alleen maar meer verstopt. In de bijwerkingen staat dat je tot een uur last kan hebben van een verstopte neus. Het is nu uren later en mijn neus zit nu meer dicht dan eerst. Wat een rot spul. en dat voor die prijs!

04-02-2020 | Vrouw | 50
Hooikoorts
pijnlijk om te sprayen in de neus. Maar het helpt wel. flesje is na 1 á 2 x gebruiken niet meer werkzaam. sprayt niet meer en kan zo weg gegooid worden. Waardeloos dus. nu al 2 flesjes zo weg gegooid.

19-05-2019 | Vrouw | 39
Hooikoorts
Ivm hooikoorts (en kattenallergie) heb ik deze zonnige zondag ter voorbereiding van een lange wandeling in t Twiske, bij het Kruidvat Prevalin direct neusspray gekocht. Normaliter heb ik Avamys neusspray met hormonen (via de huisarts), omdat andere antihistaminica niet hielpen (zoals tabletten en neussprays), maar deze was op. Ik had al wat last van jeukende ogen en neus, [lees meer...]oren en keel, maar dit is verholpen door het fantastisch werkend middel Prevalin Direct (extra sterk). Erg fijn! Tegen droge ogen heb ik Vicisic zalf, dus daar heb ik geen last van gehad. Wel vind ik de neusspray chemisch ruiken (stinken) vooral in het begin. Tijdens de wandeling heb ik nog wel n keer eventjes gehoest maar dat was alles. Super goed middel! Ik merkte direct dat het erg sterk is.