Ervaringen met Dipidolor

piritramide

Bij  HerniaX

Artrose (1 mening)
Sarcoïdose (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)

Tramadol (913 meningen)

Dipidolor

05-03-2015 | Vrouw | 48
piritramide (10mg/ml)
Hernia
Eind sept 2013 een acute Hernia, wat doe je dan, bellen en je krijgt medicatie, wetende dat ik slecht tegen diclofinac, tramal, kan, en toch van de pijn af wil of beperken, heb ik in eerste instantie gekozen voor Zaldiar, na 3 dagen was het compleet raak, braken ect. Aan de Ventoniel pleisters(morfine) wat kan een mens beroert zijn van die troep zeg onvoorstelbaar. De neur[lees meer...]oloog was er direct uit en zette mij op de Dipidolor 2x daags 20mg/ml IM(intermusculiar) de thuiszorg spuit dit, woepie ja dan ben je echt van je pijn af, en na 1 dag kots misselijk, braken dosis verlaagt naar 2x dgs 15mg/ml dit ging perfect, heb dit gebruikt tot de operatie had ook een pijnpoli met dipi, deze heb ik 1x gebruikt m'n pijn was weg door de operatie, daarna direct af gaan bouwen met de dipi na zo'n periode wilde ik persoonlijk afbouwen had geen behoefte aan een coltturcky. Als je zoals ik allergie's bent voor NSAID remmers heb je weinig keuze meer. Het heeft super gewerkt. Helaas zit ik sinds 2 januari 2015 weer aan de dipidolor ivm heftige pijnen na een borst verwijdering en het terug plaatsen van een protégé, heb ik vreselijk veel bindweefsel vorming die de protégé en kapsel totaal aan tasten en ik krom loop van de pijn al mee dan een half jaar, de plastisch chirurg heeft besloten om mij op de dipidolor te zetten tot aan de operatie die hopelijk niet meer lang opzich laat wachten. Momenteel komen ze van de thuiszorg 2x dgs 10mg/ml per keer IM spuiten, subcutaan begin ik ECHT NIET aan, wat een pijn heb ik daar van ondervonden nooit meer!! De pijn is nu dragelijk en wacht op de datum van operatie, daarna hoop ik weer spoedig af te kunnen bouwen, de bijwerkingen vind ik niet echt joffel....veel spontane zweet aanvallen, blok gevoel op mijn maag, obstipatie(dit los ik op door vezels en chiazaad te gebruiken in mijn activa) en goed te drinken. Ben zeer te vreden over de medicatie!!!