Ervaringen met OxyContin

Bij  ArtroseX

Lage rugpijn (11 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Polyneuropathie (2 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Brandwonden (1 mening)
Fantoompijn (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)

10-08-2012 | Man | 40
Artrose - gewrichtsaandoening
beste mensen ik ben een man van 40 jaar ik heb al jaren pijn in mijn beide knieen inmidels heb ik nu ongeveer 5 weken een nieuwe rechter knie maar het gekke is dat de pijn er nog steeds is zowel rechts als links je zou toch zeggen dat het over moet zijn maar nee ik slik 2 keer per dag 10 mg oxicontin 6 a 8 keer perdag oxinorm smelt tablet en dan nog eens een butrans plijst[lees meer...]er 1 keer per week. en af en toe weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn. ik weet wel dat het moeilijk is om af te bouwen dat luk je ECHT niet alleen je moet er hulp bij hebben ik heb het zelf geprobeerd omdat ik dacht mischien is het wel denk beeldig een soort van fatoom pijn maar dat was het echt niet wil je ECHT stoppen zoek dan AUB hulp bij een expert want alleen kun je het niet. allemaal veel sterkte met uw pijn met vriendelijke groet marco

14-10-2021 | Man | 54
oxycodon (20mg)
Artrose
I got several compressions in my spine, I have severe pain 50% of my time. Can I order oxycontin from you? (RED vertaling : 'Ik heb verschillende compressies in mijn wervelkolom, ik heb 50% van mijn tijd hevige pijn'. /////// Commentaar van mijnmedicijn: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngeb[lees meer...]ruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

24-09-2019 | Vrouw | 61
oxycodon (20mg)
Artrose
Blijf ervan af echt vergif wil er ook dringend vanaf maar is heel moeilijk

14-05-2013 | Vrouw | 42
Artrose - gewrichtsaandoening
Hallo, Ik heb op 10jarige leeftijd een viervoudige bekkenfractuur opgelopen en ben hier in totaal 4 keer eraan geopereerd . In mei 2007 voor het laatst naar aanleiding van het los geschoten stuk bot vanuit het S.I gewricht tijdens een spinningles . Toen begon het, aangezien ik geen ibuprofen dergelijke mag, kwam tramadol. Dat werkte ook niet. Toen oxicontin 40mgr p.d.[lees meer...] Na een lange weg van behandelingen en onderzoeken bij de juiste arts, kwam ik uit bij Prof. van Vught in het Radboudziekenhuis in Nijmegen . De operatie was in jjuni 2007 en na 4 dagen later per ambulance naar huis. Tijdens de operatie is er helaas een stuk zeeuw niet kunnen ontzien en dat met alle gevolgen van dien. Mijn gewricht zit vast, maar heb meer pijn en uitvallen beenfuncties, een doof gevoel in het operatiegebied, en bovenbeen. Daarbij heb ik verde r aan medicatie erbij Liryca 600mgr p.d., Diazepam 30 mgr pd en Transtec pleister. En dat allemaal binnen 1 jaar erbij gehad.. soms morfine injecties en dat morfine verspillen zonodig. Stoppen met diazepam is inderdaad iets makkelijker als je het net als ik te snel afbouwt dan ben je net een junk. Stoppen met diazepam alles is geen optie omdat dit mijn dagelijkse onderhoud is om te funcitoneren. Er is ook nog een aantal behandelingen geweest met injecties op de pijnpoli en daarmee ben ik over hetaalgemeen na de laatste behandeling aardig stabiel op gebleven qua pijn. Helaas zijn 2 behandelingen om zeep geholpen door stress, wat je dan echt niet mag hebben. Want dan slaan ze niet aan. In de tussentijd dat ik geen oxicontin meer mocht van de huisarts en overgeven ben op oxynorm, wat precies het nut daarvan is, weet ik nog niet want er zit ook oxycodon in en ben veel lichaamsgewicht verloren. En dat proces gaat helaas met up en downs door. Maar ja helaas is dit nu eenmaal aol, en ik zal hiermee nooit kunenstoppen omdat je bekken niet te lang mag stil leggen ivm vrijheid dus dat moet doorgespeeld blijven. Het is nu eenmaal ook een bewegingsapparaat . Maar goed, we kunnen nog een beetje lopen, autorijden en nog veel zelf dat maakt het wel fijn. Maar de pijn af en toe is niet altijd even te hadden, maar ik ga niet mijn dagelijkse onderhoud verhogen. Is zo :-zinloos. JE DENKTdat het helpt, maar dat doet het niet. ,in sommige gevallen kom je er héél makkelijk aan en komt er nooit meer van af. Ik ben blij voor ALLE MENSEN die er van af zijn van oxycodon ! Het is geweldig om dat te horen ook erg knap. Voor iedereen veel sterkte met alles toe is gewenst !

29-11-2012 | Vrouw | 64
Artrose - gewrichtsaandoening
al jaren gebruiker, naar alle tevredenheid. blijf bij deze dosis, nooit meer genomen. Als ik te laat ben of ik vergeet het in te nemen dan sta ik na drie uur op mijn kop. Mieren kruipen door mijn hele lijf. het helpt goed voor de pijn maar NIET tegen zenuwpijn. ik ben er content mee en voel me er prettig bij. Dat heeft wel een jaar geduurd voordat het zover was. ziek, mis[lees meer...]selijk etc. maar aangezien er geen andere opties waren moest ik doorzetten. daar pluk ik nu de vruchten van. Het ga U allen goed.

11-09-2012 | Vrouw | 55
Artrose - gewrichtsaandoening
Ieder ervaart het anders,ik ben een patiënt die ook chronisch pijnsyndrome heb En dagen kan ik er niet mee omgaan chronisch artrose.artrittis Maar als een patiënt ook een herseninfarct heeft ,dan komt alles dubbel aan houd ook in geef een cijfer van o tot 9 Ik zit dagen.weken,jaren op 9 andere dagen tussen 7-8 Oxycontin helpt voor 5-6 uur Mijn lichaam geeft aan na 6 uur..m[lees meer...]edicatie innemen Over de hele dag 6 morfine tabletten en de 21 andere tabletten ook niet vergeten,en proberen te slapen,kunstmatig ook m'n. hartproblemen En dit allemaal na 38 jaar 65 uur werken. Nu ben je kapot na m'n cva vroegen ze,ga naar een praat groep,ik kon het niet.Ook heb ik een gedaante verwisseling ondergaan.Zomaar out of THE blue.de herseninfarct heeft me in feite vermoord.mijn familie zeggen,wil m'n oude moeder terug.ik heb hier niet om gevraagd,ook leven zonder kraakbeen,smorend word ik met veel pijn wakker,dan drink ik koffie en half uur later m'n tweede bakkie.En met een klein stukje ontbijtkoek.kan slecht eten smorgens en dan......kan ik gelukkig m'n morfine,hartfilmpje,maagblokker,zouten voor m'n hoofd en m'n opvliegers (al 6 jaar in de overgang) heb6 operatie,s aan m'n gewrichten schouders,knieën, Facetblokkades gehad.Erg pijnlijk.en fysio om blijven bewegen.mn leven lang tot er 2nieuwe knieën in worden gezet Dus allemaal zins 2004 en word steeds erger,Mijn dochter kan met m'n slechte gezondheid niet omgaan Dus ze heeft me uit haar leven geschopt,want de oude moeder,tja,dat kan niet. Heb dagen,zie ik het niet meer zitten Ben 55 maar ik wil zelfde als een ander,stad in,dingen doen,shoppen,braderie,ik wil graag Maar m'n lichaam niet Doe ik het wel,daar moet ik voor bloeden Ben 2dagen kapotDit is het voor even Laat en naar bed