Ervaringen met OxyNorm

oxycodon

Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Lage rugpijn (3 meningen)
Galstenen (2 meningen)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Gewrichtspijn (1 mening)
Pancreatitis (1 mening)
Fibromyalgie (0 meningen)

16-09-2010 | Man
Zenuwpijn in benen
het werkt wel maar de bijwerking zijn niet altijd waar je blij mee moet.bij mij is het slecht zien af en toe .en de stoelgang is niet al te best maar voor de rest gaat het wel .ik zit voor de rest van mijn leven aan vast aan dit medicijn .groetjes

04-08-2010 | Man
oxycodon
Dunne darm spasmen kenbaar sinds drie weken.
hallo Peter is mijn naam: Sinds drie weken heb ik te horen gekregen dat ik spasmen heb, door de hele dunne darm. Geen pijn stilling hielp daar bij. ik slikte al Oxycontin 10mg 4xdaags.Ik ben vandaag bij de Pijnpoli geweest in het Vu A,dam en daar heb ik Oxinorm 10mg capsules 6x daags gekregen.ik moet zeggen heb al drie jaar hevige pijn in de buik en dunne darm 24 uur per d[lees meer...]ag 7 dagen in de week.nou moet ik zeggen,ik moet dit proberen of het helpt,ik moet volgende week woensdag terug komen,maar ik moet toegeven de pijn nam direct enorm af,ik had het niet verwacht,als dit het medicijn is ben ik tevreden?ik slik het nu 1 dag en ik moet nog afwachten wat betreft de misselijkheid wat dat doet,tot nu toe ben 60% pijn vrij voor mij is dat heel wat. gr peter uit zeewolde.

23-04-2010 | Man
oxycodon
Nek hernia tinteling in rechter arm
ik ging oxinorm gebruiken in kombinatie met diclofenac voor mijn nek hernia werkte het in eerste instantie niet zo goed ik kreeg 10 mg 4 x per dag voor geschreven, toen kreeg ik 20 mg maar dat was te zwaar . ik was de hele dag zo suf en sliep de hele dag ben toen terug gestapt naar 10 mg 5 x per dag dat was wel goed was niet zo suf meer ik gebruik het nu ongeveer 8 w[lees meer...]eken ben deze week begonnen met af bouwen maar ik heb wel last van bijwerkingen ik slik nu 2 a 3 keer per dag maar als ik vergeet in te nemen dan krijg ik schokken in mijn benen komt dit wel vaker voor ???