Tramadol/paracetamol

Hernia (3 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)
Reuma (1 mening)
Hoofdpijn (1 mening)
Pijn (algemeen) (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Gewrichtspijn (0 meningen)
Lage rugpijn (0 meningen)

10-01-2018

Nekklachten

Mijn huisarts schreef 1 tablet voor de nacht voor. Omdat ik de nacht ervoor niet geslapen had van de nek-/rugpijn. 1 tablet hielp niet, een tweede kon wel, dacht ik. Ik las de bijsluiter en 2 was standaard om mee te starten. Max 8 per dag mocht zelfs! De volgende dag ben ik doodziek van de bijwerkingen! Continu misselijk, duizelig en twee keer overgegeven. Assistente geb[lees meer...]eld, die had dat zelf ook meegemaakt met Tramadol. Ik lees vele negatieve verhalen over dit medicijn. Geen Tramadol meer voor mij!
18-10-2017

Rugklachten

Verschillende pijnstillers geprobeerd, niets is bij mij zo effectief als Tramadol het middel is mijn redding zonder kan ik niet stil zitten van de pijn. Ik gebruik het alleen als het echt nodig is.
20-05-2017

Tramadol/paracetamol (tramadol/paracetamol)

Na 1 dag jeuk en uitslag op rug werd gebruikt voor grote beenspier beknelde zenuw.
12-04-2017

Tramadol/paracetamol (tramadol/paracetamol)

Dit middel kreeg ik voorgeschreven voor pijn in de linkerzijde van mijn rug. Mogelijk ontstaan door de 3 hernia operatie in het verleden. Het middel gaf geen enkele pijn vermindering, maar wel snel vervelende bijwerkingen. Na 1 week gestopt.
24-09-2017

Reuma

Als pijnstillers werkten het goed maar had veel bijwerkingen. Naar twee jaar gebruiken toch maar gestopt en over gegaan naar pleisters butrans.
28-05-2018

Tramadol/paracetamol (tramadol/paracetamol)

Door een frozen shoulder had ik veel pijn en kon niet slapen. Door de huisarts kreeg ik eerst tramadol romig, maar die hielpen niet. Hierna kreeg ik tramadol 100mg en deze mocht ik 4x per dag innemen, samen met 8x500mg paracetamol. De eerste tijd ging het goed, sliep goed, pijn werd minder, dus ging ik 1x per dag gebruiken zodat ik in ieder geval kon slapen. Na een maand o[lees meer...]f 2 begonnen de problemen, ik kreeg maagklachten (overgeven) en diarree waardoor ik weer kilo's afviel. Ik ben nu dus helemaal met de tramadol gestopt en neem de slapeloze nachten maar op de koop toe.
30-06-2017

Hernia

Zeer misselijk, hoofdsuizen en moe. Eten helpt wel tegen de misselijkheid. Pijn verdwijnt wel.
11-03-2017

Pijn (algemeen)

04-02-2015

Hoofdpijn

28-11-2014

Nekklachten

Eerste week leek de pijn wat gedempt, maar daarna werkte het niet meer. Geen verschil na inname tabletten.
30-04-2019

Tramadol/paracetamol (tramadol/paracetamol)

Chronische pijn, uitstraling in been en rugpijn. 2 tabletten per dag en kan weer functioneren.
25-01-2019

Artrose - gewrichtsaandoening

Pas begonnen met tramadol/ paracetamol omdat ander medicatie teveel bijwerkingen hadden en slecht zijn voor de lever. Daarnaast is tramadol/ paracetamol goed te verdragen voor mensen met een lactose-intolerantie zoals ik.
06-07-2018

26-03-2018

Fibromyalgie

Al ongeveer 15jaar last van pijnen,stijfheid,moe,enz. Jaren onderzoeken gedaan,medicatie gekregen, kini, sport,enz. Niets hielp. Totdat ik naar de fischyse geneesheren ging aankloppen. Mijn verhaal vertelt en toen volgden er weer heel veel onderzoeken. Wel veel andere. Ook orgaanonderzoeken. Resultaat: fybromialgie. Ik moest van de specialist medicatie gaan pakken. ZElf wi[lees meer...]lde ik dit allang niet meer omdat het toch niks afdeed. Ik kon kiezen uit 3 soorten van zwak naar sterk. Aangezien dafalgan al niet hielp heb ik voor het 2de gekozen. Tramadol/paracetamol. Toch wel een zwaar medicijn. Ik heb er zeer goede resultaten bij. Pijn en stijfheid is weg,andere pijnen voel ik heel weinig. Ik kan weer gewoon mijn gang gaan met de ups en downs van deze ziekte. Na 16 u mag ik er geen meer nemen,omdat ik dan de slaap niet kan vatten. Maar om geen pijn te hebben s'nachts, heb ik gewone paracetamol van 1 gram. Heb ik niet veel last neem ik maar de helft. Ik ben er blij mee.
24-11-2017

Artrose van de wervelkolom

Deze tabletten gebruik ik voor pijnbestrijding in verband met een uitgedroogde tussenwervelschijf van de onderrug. De pijn verdwijnt voor het grootste gedeelte maar ik lig de hele nacht wakker. Daarbij wordt ook nog de ontlasting dik(obstipatie). Door af en toe enkele dagen geen tabletten te pakken verdwijnt de obstipatie.
17-01-2017

Fibromyalgie

Gekregen tegen de pijn van mijn fybromialgie samen met kini. Het helpt alle 2. Ik had genoeg met max. 2 over de dag. 1 s'morgens en 1 s'avonds.Om de nacht goed door te komen. Nadeel: ik kon niet in slaap vallen. Na een jaar daar mee gesukkelt te hebben met de nacht, heeft de specialist mij redomex voorgeschreven. Dit is een antidepresiva, maar voor ons werkt het als spierv[lees meer...]erslappend waardoor je in slaap valt en door slaapt. Dat was het. De dagen zonder pijn en fijne nachten. Tot een paar maanden nadien. Ondertussen moest ik 3 tramadol p/d nemen. Ik klaagde al maanden van hoofdpijn. 5 van de 7 dagen. Niks hielp. Totdat ik las dat dat een grote bijwerking was van redomex. Samen met de huisarts op zoek naar een vervangend middel en gevonden. Nortrillen. Alle bijwerkingen zijn weg. Ik slaap wel, maar minder goed. Nu nog de juiste dosis vinden en ik kan er weer een tijdje tegen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (503) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum