Tramadol

Artrose (57 meningen)
Reuma (21 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

14-05-2019

Pijn (algemeen)

daar ik een aardige hoeveel heid inneem 3x50mg is het na jaren helaas bij mij niet meer werkzaam duurt zeker een paar uur voor ik iets voeld dat de pijn lichter wordt ik heb een zeer grote wond aan mijn rechterkant van mijn voet die niet meer te genezen valt ik heb ook tromboze aanleg (erg) vandaar mijn doorbloeding erg lang aam is (vaatje kleppen gaan zeer langzaam werken[lees meer...])een kous jaren aangehad hielp ook niks.dokters staan voor een raadsel niemand kan mij nu genezen
15-02-2018

Pijn (algemeen)

Klachten van nek, schouder en arm. In de eerste paar dagen klachten, daarna goed middel tegen extreme pijnen. Aangezien ik alcoholist ben leek het alsof ik een trip maakte. Erg grappig, de indianen kwamen uit mijn stopcontact en aangezien ik alleen ben, werd het nog gezellig ook! ;-)
27-04-2017

Pijn (algemeen)

Moest het innemen voor een kleine ingreep. Had letterlijk alles behalve epilepsie, geen burgada syndroom en galbulten. Ik kreeg niks binnen 1 slok water alles kwam eruit. Was mezelf niet meer. Had een grauwe huids kleur en lippen blauw. Geen kracht in benen armen, benauwd, trillen (klappertanden), lage bloeddruk, hoge hartslag, zweten, droge mond, uitdrooging verschijnsel[lees meer...]en, duizelig, misselijk, moeite met ademhalen, angstig. Het was een grote hel. Voorlopig wil ik geen medicijn meer zien.
13-10-2016

Pijn (algemeen)

Kotsmisselijk en hondsberoerd werd ik ervan en het hielp niet tegen de pijn. Ik kreeg op mijn kop van de voedingsasstente in het ziekenhuis omdat ik zo weinig at en al veel was afgevallen. Maar door het medicijn had ik een weerzin in eten. Heb mezelf gedwongen te eten omdat ik anders ook niet aansterkte. Dit was vreselijk. Ik wil dit spul nooit meer hebben.
25-09-2016

Pijn (algemeen)

Na een fietsongeluk ben ik geopereerd aan mijn knie Kreeg tegen de pijn 3x daags tramadol en tevens ook 3x daags paracetamol die ik in huis had was paracetamol/tramadol De medicijnen die ik moest hebben werkte niet althans bij mij aangezien ik een aardig wat medicijn allergieën heb kan ik maar weinig innemen mag geen nsaid's daar vallen de meeste pijnstillers onder
09-05-2016

Pijn (algemeen)

Ik weet niet waarom deze arts deze midel aan me heb geven. Dus ik was bij me klachten me hart ik krijg deze middel zonder goed onderzoeken : Ik had donderdag 5mei 2016 veel borst pijn: kaak, nek, ik heb ook hartklachten ik heb ook hartaandoening, copd aandoening en epilepsie aandoening. Ik bel huisartspost, ik heb alles uitgelegd waar ik pijn heb. Hun heb gelijk ambulance[lees meer...] voor me gebeld. Ambulance kwam, bracht me naar havenziekenhuis maar ik kwam daar op afdeling cardiologie. Een arts komt bij me, hij zegt je heb een spier gescheurd op de borst. Ze maken longfotos met kleding aan, dat vond ik ook beetje vreemd. Ik heb 1000keer fotos van mijn long gemaakt maar nooit met kleding. hij zegt long bloed goed, je hart is goed. ik heb hartaandoening: ik gebruik medicijnen voor. Vond ik al beetje verdacht als je een hartaandoening hebt, hun zeg je hart is goed. Dat klopt niet en die arts heb geen ervaring met cardiologie, want hij werk niet in havenziekenhuis. En ook doet hij die werk niet in havenziekenhuis. is heel goed ziekenhuis, hij is een arts voor vaccins, geen cardioloog arts. Hij gaf me tramatol 50mg; dit mag nooit gebruikt bij epilepsie. Ik heb 2maanden geen epilepsie aanval, door deze middel heb ik weer aanval en ik kan niet plassen. Mijn bloeddruk is heel hoog 185/110, pols is 112 dit middel mag hij nooit aan me geven. Zelfs me apotheek zegt je mag nooit deze middel gebruik. Deze arts heb Grove fout gemaakt. daarom gaan veel doden valen door fouten door arts
04-12-2015

Pijn (algemeen)

Ik gebruik sir medicijn nadat eergisteren mijn galblaas is verwijderd, ik slik drie tabletten per dag en het helpt goed tegen de pijn, je word er een beetje suf en duizelig van maar verder geen bijwerkingen .
18-02-2015

Pijn (algemeen)

het hielp goed, maar ik had teveel last van bijwerkingen. Misselijkheiden duf
07-08-2014

Pijn (algemeen)

Vanwege pijn bij cyste eierstok deze medicatie gekregen voor pijnbestrijding. De eerste dag er hele dag van geslapen, wel last van het hoofd. Tweede dag 1 pil ingenomen en heel eng in hoofd en gehele dag overgegeven. Direct gestopt met deze medicatie.
10-06-2014

Pijn (algemeen)

Na val was mijn neus gebroken en mijn jukbeen op 2 plaatsen gebroken. Operatief 2 plaatjes ter ondersteuning geplaatst. Na de operatie eerste week veel pijn gehad en bestreden met Tramadol : zeer effectief, binnen een half uur verlichting bij pijn. Na twee weken gestopt met medicijn. Enige bijwerking was slapeloosheid en onrustig slapen, erg licht, maar dit was beter dan [lees meer...]de ernstige pijnen in het begin
22-05-2013

Pijn (algemeen)

Tramadol hielp mij veel meer, (in combinatie met indometacine) het effect was ernstig voor onder het werk, maar in mijn vrije tijd was dat geen probleem.
22-05-2013

Pijn (algemeen)

Hallo, Ik heb een vergroeing aan mijn knieén en met dat het verkeerd groeide ben ik veel wezen sporten en heb ik ze hellemaal kapot gemaakt. Dus door veel pijn kreeg ik eerst Indometacine voorgeschreven hier mocht ik er 3 per dag van. Hiervan moest ik er wel 8 van nemen voordat mijn pijn lichter werd. Daarom toen later Tramadol erbij gekregen. TRAMADOL <3 de pijn werd d[lees meer...]irect minder, maar door bijwerking zoals het aangeschoten gevoel van dronken zijn en geen concentratie hebben kon ik geen werk of schoolwerk meer doen..

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum