ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
09-01-2019

Tramadol (tramadol)

Ik ben met een lage dosis begonnen , geen baat ,verhoogt , totaal geen baat . Integendeel , ik krijg enorme jeuk en begin te zweten ,zo erg dat ik van kledij moet veranderen . Voor mij is het net ecstasy , ik kan totaal niet slapen,geen minuut . Ik heb zoveel medicijnen nog extra genomen , niets helpt . Ermee leren leven , makkelijker gezegd dan gedaan .
09-09-2018

Tramadol (tramadol)

Zenuw beknelt in mijn rug >> Rugpijn links onder en in onderbeen links van scheenbeen. De Tramadol doet vrijwel niks. Andere pijnen waarvoor ik dit niet slik zijn wel minder geworden. Maar ja. 3x per dag Tramadol, 3x per dag Ibuprofen met paracetamol , voor het slapen Oxazepam met paracetamol. Effect = 0, merk geen verschil met wel of niet innemen Bijwerkingen van d[lees meer...]eze dagelijkse cocktail = beetje wiebelig en wazig soms, en minder eetlust Doordrukstrips Tramadol aten zich niet makkelijk door drukken, capsule komt vaak geplet of bijna open uit de srtip
22-08-2018

Tramadol (tramadol)

Vanwege het Ehlers Danlos syndroom heb ik chronische pijnklachten. De tramadol werkt hier goed bij. Ik heb alleen de eerste paar dagen lichte bijwerkingen gehad maar daarna niet meer. Ik gebruik indien nodig naast de tramadol ook nog paracetamol en ook gabapentine. Dit is voor mij een goede combinatie.
02-03-2018

21-12-2017

Tramadol (tramadol)

Werking tegen de pijn is matig , veen ontwennings verschijnselen
06-10-2017

Tramadol (tramadol)

Na een ongeval blijvende pijn in linkerbilstreek naar beneden toe. Na diverse lokale injecties toch tramadol voorgeschreven. Na een paar dagen is de misselijkheid weg. De pijn wordt vrij snel onderdrukt, maar er blijft wel wat achter. Neem halverwege de week en in het weekend wat extra maar kan daardoor niet in de auto o.i.d stappen, ben dan toch te dizzy ! Ik blijf er [lees meer...]een beetje duizelig onder wat in het verkeer en op mijn werk toch af en toe problemen geeft. Ik drink nauwelijks alcohol maar kan het vergelijken met de consumptie van twee of drie biertjes. Wil er liever van af maar pogingen daartoe lukten niet.
03-09-2017

Tramadol (tramadol)

Dit middel is met 400 mg totaal niet vergelijkbaar als codeïne. Het is 2x zwaarder en dus chemische morfine. Ik praat wel over 2x 200 mg. Zo staat er mogelijke bijwerking ademdepressie, dat geeft alleen morfine en mensen die afvallen van dit spul en kunnen niet eten. Dat kan echt niet te vergelijken zijn met codeïne, dat voelt men immers niets van, psychiaters schrikken va[lees meer...]n dit spul. Ik hem adem attacks gekregen bij cold turkey afkicken!
12-07-2017

Tramadol (tramadol)

Ik gebruik Tramadol al 6 jaar. Ik heb zenuwpijn in mijn voeten als gevolg van zuurstoftekort nadat ik 72 minuten gereanimeerd ben toen ik een hartstilstand had. De tramadol haalt bij mij de pijn niet weg maar haalt wel de scherpe kantjes er vanaf zodat ik normaal kan functioneren. Ik ben begonnen met 2 keer per dag een capsule van 50 mg. Ondertussen slik ik er 1 van 150 mg[lees meer...] (retard) en 1 van 100 mg 's avonds (ook retard) daarnaast gebruik ik nog extra capsules voor wanneer ik het niet red tot mijn volgende dosis. Dat komt er op neer dat ik elke dag 1 of 2 extra capsules van 50 mg slik. Ik merk dat ik steeds meer ga gebruiken, heb morgen zelfs een afspraak bij de huisarts om de dosis maar weer eens te verhogen want pijnvrij zal ik nooit zijn maar wil wel gewoon kunnen functioneren. De bijwerkingen die ik heb zijn maagklachten en ik heb het vaak warm. Van sufheid of duizeligheid heb ik gelukkig totaal geen last.
Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!