Tramadol

tramadol

Bij  ArtroseX

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (80 meningen)
Reuma (21 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

17-05-2019

Artrose - gewrichtsaandoening

ben er pas mee begonnen i.v.m operatie voor gewrichtsdistractie.heb wel last van bijwerkingen zoals bloedneus hoofdpijn slapen
15-09-2018

Artrose

Ik heb Artrose in alle gewrichten, meerdere hernia's, kanaalstenose en uitgebreide discophatie met extreme denegratie. Ik ben 52 jaar, en nog nooit pijnstilling genoemen, incidenteel alleen Paracetamol. Had angst voor zwaardere middelen, maar geen keuze meer, en toch besloten wat te proberen. Ik heb druppels gevraagd, dat kan ik veel lager doseren, het werkt, ik heb wel[lees meer...] pijn, maar het is draaglijk, bij een hele lage dosis. Ik zweet wel enorm, maar dat stopt na een dik uur (bij mij althans) Verder nog geen last van bijwerkingen. Ik gebruik 2 keer 15mg op een dag. (6 druppels van 2,5mg per keer)
07-09-2018

Artrose

Ik heb op een erg jonge leeftijd Artrose gekregen tussen de L4 en L5. De eerste pijntjes kreeg ik toen ik een jaar of 33 was. Slapen werd al snel een probleem en zo kan ik ook niet lang in één houding zitten of staan. Ik gebruikte de eerste 5 jaar voornamelijk diclofenac. Nu ben ik 41 en gebruik sinds 2 jaar Tramadol. Deze pijnstiller helpt mij heel erg goed. Zonder zou ik[lees meer...] geen oog dicht meer doen en niet meer kunnen werken. Ik neem 's morgens 2 capsules van 50 mg in en 's avonds voor het slapen. Ik kan het iedereen aanraden die ook aan Artrose lijdt in de onderrug.
27-08-2018

Artrose

Ik kreeg tramadol voor pijnstilling S1 gewricht is versleten Na 2 weken merkte ik dat de pijn na inname minder werd alleen ik had ook Ibuprofen 600 en dat versterkte mijn buikpijn ik kreeg een ontsteking aan mijn dikke darm
25-08-2018

Artrose

Ik gebruik tramadol al meer dan een jaar, Ik neem ze meestal enkel wanneer ik werk (zorgkundige) Heb veel lage rugpijn. En het helpt me mijn dag door te komen zonder pijn, Ik kan mij goed vinden in 1x per dag 50 mgr. Ik neem nooit meer.
11-07-2018

Artrose

Tramadol alleen deed niet veel maar met paracetamol samen veel effectiever. Volgens de omstanders ben ik wat zweverig maar ik merk er zelf niet veel van.
27-03-2018

01-02-2018

Rug, Nek schouder pijn
29-10-2017

Artrose

Vreselijk middel! Na jarenlang gebruik door pijn in benen na meerdere operaties compleet verslaafd. Zo erg dat de dokter mijn medicatie stop heeft gezet en ik nu het middel afneem via internet. Ik kan niet zomaar stoppen, vreselijke ontwenningsverschijnselen. Begin er nooit aan! Als pijnstiller heeft het maar kort gewerkt, daarna werd het echt als een drug voor me. Ben nu [lees meer...]bezig weer op eigen houtje af te bouwen, want ik wil dit niet meer maar blijft moeilijk.
22-10-2017

11-11-2016

Artrose

Samen met diclofenac slik ik tramadol. De diclofenac hielp tweeling tegen de pijn. Na inname van een capsule krijg ik het warm. Ik zweet en heb een gloeiend hoofd en lijf. Ook ben ik erg actief, maar dat kan ook komen omdat ik geen pijn meer heb. Samen gaat er een wereld voor me open zonder pijn. Het warmte gevoel ervaar ik niet als naar.
14-09-2016

Artrose

I.v.m. Stenose in de rug en artrose neem ik tramadol in combinatie met arcoxia. Laatste tijd steeds vaker na inname hevige pijn op de borst, duurt circa een half uur tot een uur.
25-04-2016

Artrose

Door ernstige pijn in nek en onderrugwervels kon ik nauwelijks meer sporten. Ook normaal rechtop lopen werd steeds lastiger. Werd eerst bestreden door diclofenac, maar daar werd ik (extreem) allergisch voor. Kreeg daarna tramadol door de huisarts voorgeschreven. Neem 1 capsule als ik ga fietsen, golfen, etc. Werkt helaas bij mij maar 2,5-3 uur waardoor ik bij een langere [lees meer...]activiteit halverwege een tweede neem. Neemt de pijn grotendeels weg, niet helemaal. Geen bijwerkingen ervaren, ook in het begin niet.
14-10-2015

Artrose

De huisarts had ze voorgeschreven ivm verscheidene soorten Reuma, maar na inname vreselijke krampen in mijn buik en een 'vol' gevoel richting hart. Kortom niet erg blij met dit medicijn en neem ze dan ook niet meer in natuurlijk!
12-06-2015

Artrose - gewrichtsaandoening

ik slik het samen met 4 x 1000 mg voor de pijn en dan ook nog moorfiene pleisters a 25 mg en nog pijn en dan als klap op de vuurpijl heb ik ook nog een direct tens die om het uur aan moet en dan nog niet pijn vrij
13-04-2015

Artrose

mijn ervaring met tramadol is goed, maar de verslavingskliniek heeft mij nu methadon 30 mg voorgeschreven. hoeveel tramadol moet ik slikken wat evenredig is aan 30 mg methadon?

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum