Tramadol

tramadol

Bij  HerniaX

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (23 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (10 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

19-07-2019

Hernia

In verband met toenemende pijn van 1 capsule per 24h naar 4 a 5 capsules gedurende 12 weken. Tramadol verliest vrij snel zijn werking na een paar weken waardoor je meer nodig hebt voor hetzelfde effect. De eerste 2 weken merk je dat het lichaam tijd nodig heeft om eraan te wennen. Erg duf en afwezig. Dit is ‘s nachts best fijn maar overdag niet. Toch best veel nare bijwe[lees meer...]rkingen. Dunne of hele dikke ontlasting. Weinig eetlust. Zweten. Ontwenningsverschijnselen. Op zich zonder problemen gestopt. Wel 1 a 2 welen afgebouwd. Je merkt op een gegeven moment wel fat je er van afhankelijk wordt en dat je in de stress raakt als de medicatie bijna op is. Blij dat ik er vanaf ben, maar het heeft me wel door een moeilijke pijnlijke tijd heen geholpen.
20-01-2019

Hernia

Ivm aanleg voor verslaving extreme hel om te stoppen: ernstig depressief, twee suicidepogingen gedaan. Tijdens gebruik vaak hypomaan: dingen kopen, gevaarlijk gedrag, ontremd, etc. Nu, ivm overstap naar Lyrica, rustig en begeleid afbouwen via de specialist. Ik raad dit middel echt af bij mensen met een verslaving en gevoeligheid voor psychische aandoeningen. En als je h[lees meer...]et slikt en wil stoppen: langzaam afbouwen, nooit in 1x (zoals zo makkelijk gezgd wordt over veel middelen (anti depressiva idem dito)
27-09-2018

27-08-2018

Nek- / rughernia

Ik kreeg Tramadol voorgeschreven voor mijn nekhernia, maar het hielp totaal niets. De pijn bleef even erg helaas.
09-05-2018

02-12-2017

Hernia

6 vergevorderde hernia's beschadigde zenuwbanen artrose in de heup en 2carpeltunelsyndromen dosis moet ik om de 2a3weken verhogen omdat de pijn erdoor komt goed voor even maar is voor mij maar een pleister op een wond hoop rap meer te weten van specialist alleen word ik wel gewaar psygisch minder sterk te zijn en veel minder energiek de zin van het leven begint me na al di[lees meer...]e jaren beetje te ontglippen maar wie weet in februari naar specialist
07-08-2017

Nek- / rughernia

Ik neem sinds 2 jaar Tramadol omwille van nek- en rughernia's en artrose, in steeds stijgende dosis vermits je gewend raakt aan het product en de pijn weer doorbreekt, waardoor je de dosis moet verhogen. Met het verhogen van de dosis, krijg je ook steeds meer last van de bijwerkingen. Vooral de impact op concentratie en energie is bij mij enorm hinderlijk. Anderzijds is h[lees meer...]et momenteel het enige middel wat me door de dag brengt.
17-04-2017

Nek- / rughernia

Ik gebruik het zo nodig voor een brandende zenuwpijn in mijn bil t.g.v. een rug hernia. Was na de ervaringen die ik op deze site las wat huiverig om in te nemen maar gelukkig zo goed als geen bijwerkingen gehad! Alleen wat sufheid de eerste dagen. Werkt ook goed tegen de pijn die ik af en toe heb dus ik ben tevreden.
05-10-2016

Hernia

Tramadol heeft bij mij niet gewerkt als pijnstiller. Ik werd er zo beroerd van dat ik na enkele dagen ben gestopt met inname. Hevig transpireren, misselijk en gevoel dat ik wegzakte.
23-07-2016

Hernia

Gebruikte dit medicijn voor hevige rugpijn en uitstraling naar been ivm hernia. Voor mij hielp het niet echt veel. Het verhoogd de pijngrens iets, waardoor ik redelijk kon functioneren. Ik slikte 3x daags 100 mg gedurende een maand of 4. Na operatie afgebouwd gelukkig.
10-06-2016

Hernia

Na 4 maanden een zware rughernia te hebben, kreeg ik Tramadol voorgeschreven gekregen in combinatie met paracetamol. Het haalt de scherpe kantjes van de pijn af. Maar je voelt je zo sloom als een hond. Twee maanden later heb ik een hernia operatie gehad. Na een week mocht ik stoppen met de Tramamdol en de rest. Dat heb ik dus ook gedaan zoals de dokter, specialist, fysioth[lees meer...]erapeut en huisarts voorschreef. Dat moet je dus NOOIT doen. Stelletje prutsers om me dat te adviseren. Depressiviteit, huilbuien, Outer-body ervaring, ik had ze allemaal tegelijk. Drie dagen van de hel. Rustig afbouwen is mijn aanraden. Wat een troep is het toch!
13-03-2016

Hernia

Heb een niet te opereren hernia. Erg veel pijn bij via sane in Mil geweest, risico opereren groot ivm complicaties. Via pijnpoli daar verschillende middelen geprobeerd tot ik tramadol kreeg eerst 3x dgs 100 Mg, nu nog 2x dgs 100 Mg. Ik vind het het een tovermiddel, ben al tijden zonder pijn en geen enkele bijwerking, kan weer gewoon leven. Dank Dank Dank !!!!!!
28-09-2015

Nek- / rughernia

Het is even de voor jezelf zoeken naar de beste inname tijd, omdat je er suf van word na inname. Overigens kun je dit met cafeïne tabletten (via internet te verkrijgen ''Google op almax nutrion cafeïne 200 mg'') tegen gaan, dit moet je natuurlijk niet avonds na het innemen van de tramadol doen want dan doe je geen oog meer dicht.
11-08-2015

Hernia

Na de eerste dag snachts hartkloppingen. 2de dag ging redelijk en snachts was drama en eng. Hartkloppingen en ademhalingsproblemen. Na snachts de HAP gebeld tehebben acuut gestopt. Daarna een lichtere vorm gekregen en maar 1 tablet genomen, bleven de klachten nog, wel in mindere vorm. Tegen de pijn werkte het wel super.
16-07-2015

Hernia

Ik heb paar weken tramadol gebruikt, na paar weken kale plekken op mijn paar en achterhoofd, en als je door gaat met innemen worden kale plekken groter en groter!
03-07-2015

Hernia

in combinatie met andere pijnstillers hielp t goed.

Amoxicilline (485) - Antibiotica - penicillines breedspectrum