tramadol

Bij  ZenuwpijnX

Pijn (algemeen) (85 meningen)
Hernia (84 meningen)
Artrose (67 meningen)
Reumatoïde artritis (24 meningen)
Gewrichtspijn (20 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

04-10-2021 | Vrouw | 61
tramadol (50mg)
Gebruikt i.v.m. ischias. Was niet te doen. Drie keer gebraakt en 5 of 6 keer langdurig de hik gehad binnen 12 uur. De hik is een zeer zeldzame bijwerking. Niet fijn als je rugpijn hebt. Ik ben dan ook na 3 pillen al gestopt. Misschien kun je het braken tegengaan met pantoprazol.

10-09-2021 | Vrouw | 30
tramadol (100mg/ml)
Ontsteking aan de kies. 3.5 uur na inname geen vermindering van pijn. alleen duizelig

19-03-2021 | Vrouw | 73
tramadol (50mg)
Voelde mij doodziek veel transpireren en braken

21-02-2020 | Vrouw | 31
tramadol (100mg)
Verschrikkelijk middel voor mij! Ik kreeg er woede en huil aanvallen van, ik werd bang van mijzelf wat ik allemaal voelde door dit middel. In mijn dossier staat dus ook : overgevoelig voor Tramadol.

09-01-2019 | Vrouw | 63
tramadol (100mg)
Ik ben met een lage dosis begonnen , geen baat ,verhoogt , totaal geen baat . Integendeel , ik krijg enorme jeuk en begin te zweten ,zo erg dat ik van kledij moet veranderen . Voor mij is het net ecstasy , ik kan totaal niet slapen,geen minuut . Ik heb zoveel medicijnen nog extra genomen , niets helpt . Ermee leren leven , makkelijker gezegd dan gedaan .

09-09-2018 | Man | 62
tramadol (50mg)
Zenuw beknelt in mijn rug >> Rugpijn links onder en in onderbeen links van scheenbeen. De Tramadol doet vrijwel niks. Andere pijnen waarvoor ik dit niet slik zijn wel minder geworden. Maar ja. 3x per dag Tramadol, 3x per dag Ibuprofen met paracetamol , voor het slapen Oxazepam met paracetamol. Effect = 0, merk geen verschil met wel of niet innemen Bijwerkingen van d[lees meer...]eze dagelijkse cocktail = beetje wiebelig en wazig soms, en minder eetlust Doordrukstrips Tramadol aten zich niet makkelijk door drukken, capsule komt vaak geplet of bijna open uit de srtip

02-03-2018 | Man | 18
tramadol (50mg/ml)

03-09-2017 | Man | 45
tramadol (200mg)
Dit middel is met 400 mg totaal niet vergelijkbaar als codeïne. Het is 2x zwaarder en dus chemische morfine. Ik praat wel over 2x 200 mg. Zo staat er mogelijke bijwerking ademdepressie, dat geeft alleen morfine en mensen die afvallen van dit spul en kunnen niet eten. Dat kan echt niet te vergelijken zijn met codeïne, dat voelt men immers niets van, psychiaters schrikken va[lees meer...]n dit spul. Ik hem adem attacks gekregen bij cold turkey afkicken!

15-05-2017 | Man | 57
tramadol (200mg)
de middel is erger da de kwaal als ik er mee wil stoppen dan krijg ik vaak te horen ga maar naar je psychiater terwijl ik geen een heb! Bijwerkingen: verstoorde persoonlijkheid, vaak de weg kwijt, slapeloosheid 3 a 4 nachten wakker angst en paniek, koud zweet en vaak de gedachte een voltooid leven met geen toekomst perspectief.

07-10-2015 | Vrouw | 63
tramadol (50mg)
Ben niet gewend last te hebben van bijwerkingen. Maar dit middel slaat alles. Je slikt een pijnstiller om mobiel te blijven. Met dit middel beland je in bed van ellende, duizeligheid en misselijkheid. Niet na de eerste capsule maar na inname van de 2e capsule. Verder vind ik de toepassing van die sterren op deze site niet eenduidig en erg onduidelijk en zelfs misleidend. [lees meer...]Bijvoorbeeld de mate van 'zeer effectief' wordt alleen met MEER STERREN uitgedrukt en de mate van 'zeer veel bijwerkingen' kun je alleen met MINDER STERREN uitdrukken......!!!!???? (RED: Hartelijk dank voor uw input, we hebben dit zelf ook geconstateerd en proberen hier een duidelijkere oplossing voor te vinden. Mocht iemand hierbij willen adviseren, dan horen we graag de ideeën. Team mijnmedicijn.nl).

09-11-2019 | Vrouw | 24
tramadol (50mg)
Ongeacht de pijn de men ervaart raad ik het gebruik zeer af. Ik heb een uitzichtloze aandoening, echther had ik liever gewild niet te hebben gestart aan Tramadol. Je komt er niet meer vanaf, met alle gevolgen van dien. Zeer verslavend, sinds start van gebruik medicijn kan ik zonder niet meer slapen. Geen gebruik zorgt voor overprikkeling van de zenuwen over gehele lichaam[lees meer...]. Tevens afgevallen, verminderde eetlust en vaak misselijk en maagklachten.

22-06-2017 | Vrouw | 35
tramadol (100mg)
Opeens werd ik wakker met stijve nek. Week aangezien tot de pijn alsmaar heviger werd en pijnstillers niet werkte. Nu hevige pijn in schouder wat uitstraalt naar arm elleboog en pols.

21-12-2017 | Vrouw | 50
tramadol (50mg)
Werking tegen de pijn is matig , veen ontwennings verschijnselen

24-05-2017 | Man | 28
tramadol (100mg)
Ik heb al 9 jaar zenuwpijn in me linkerhand. Nu dit maar eens proberen, heb het al ooit eerder gehad.

15-01-2017 | Vrouw | 42
tramadol (100mg)
Werd voorgeschreven voor radiculair zenuwlijden. Neemt gedeeltelijk pijn weg, maar niet voldoende om me comfortabel te voelen.

03-07-2021 | Vrouw | 54
tramadol (100mg)
Door steeds meer onverklaarbare pijn in gewrichten en spieren zo'n 15jr geleden voorgeschreven gekregen. Nu inmiddels weet ik dat ik HMS heb (hypermobiliteitssyndroom) fibromyalgie én artrose. Naast de tramal heb ik door mijn pijn specialist jaren geleden de lyrica voorgeschreven gekregen. Echter is mijn pijn vaak zo hevig dat ik zoveel moet nemen wat ik niet wil, want da[lees meer...]n kan ik ook de hele dag alleen maar slapen! Bovendien door de lyrics ben ik zo enorm in gewicht aangekomen dat ik daarom ook niet meer dan 5x75 (375)mg per dag wil nemen. Maar qua pijn is het bij lange na niet genoeg. Toen ik met de lyrica begon nam ik 2x per dag 300mg, dus 600 in totaal. Maar daardoor ben ik in een paar jaar tijd meer dan 15kg bijgekomen. Van maat 36 naar bijna 44. 😢tja dan wordt er gezegd ja beter dan pijn toch. Nou ik wil niet ook nog dikker worden naast dat ik toch nog de hele dag veel pijn heb. Hielp het dan voor 80% dan zou ik zeggen tja oké. Maar dat is helaas ook niet het geval. En nu zit ik nog steeds te worstelen met mijn kilo's, want zie ze er maar weer vanaf te krijgen terwijl je niet meer kunt sporten.😖

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum