Ervaringen met Zaldiar

paracetamol / tramadol

Lage rugpijn (16 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)

Tramadol (915 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Fentanyl (139 meningen)
OxyNorm (99 meningen)

26-09-2018 | Vrouw | 41
paracetamol / tramadol (37,5mg/325mg)
Fibromyalgie
Ik ondervond geen verbetering. De pijn bleef het zelfde.

12-08-2014 | Man | 41
Hernia
Tot zover het enige geneesmiddel dat effect had. Nog geen enkele bijwerking ervaren tot zo nu toe... de pijn in bovenarm en schouder zijn duidelijk beter.

11-09-2013 | Vrouw | 41
Fibromyalgie
Heb fibromyalgie, kan maar halve dag werken en heb daarna veel pijn, neem om een uur of vier 's middags 1 tablet zaldiar, pijn verdwijnt naar dragelijk en ik kan heerlijk slapen. Word altijd beetje licht in mijn hoofd. Ik moet hem niet te laat innemen anders kan ik niet slapen, word er wakker van. De reumatoloog adviseerde me zo minimaal aantal te nemen, omdat ik pas 41 [lees meer...]jaar ben, nu kan ik in de loop der jaren eventueel dosis verhogen.

05-06-2017 | Vrouw | 42
Gewrichtspijn
Ik neem in de middag 2 zakjes en voel binnen half uur mijn erge gewrichtspijn minder worden. Ik word wel suf en misselijk (de laatste soms). Eerste weken high gevoel ervan dat is nu niet meer. Autorijden gaat echt niet als ik de medicijnen heb genomen. Dat doe ik ook niet. In de ochtend neem ik diclofenac. Soms voor het slapen nog eens. Afhankelijk van hoe laat de zaldiar [lees meer...]genomen. Ik kan wel slechter slapen met deze medicijnen. Je wordt suf, maar ik blijf in die roes, ik val niet echt in slaap.

06-08-2016 | Vrouw | 42

22-06-2014 | Vrouw | 42
paracetamol / tramadol
Vanwege mogelijke bijwerkingen, was ik huiverig om te starten. Ben blij dat ik wel begonnen ben. Pijn is onderdrukt, niet weg, maar het helpt. Bijwerkingen vallen mee na een paar dagen wen je daaraan. Ik hoop dat het zo blijft. Veel succes voor u als lezer die ook pijn heeft. Ik wens u veel gezondheid toe.

08-10-2012 | Vrouw | 42

26-08-2014 | Man | 43
Reumatoïde artritis
als ge poly reuma hebt endaarbij nog knobbelreuma in mn vingers en ge neemt ne zaldiar , is da altijd ne gok wanneer gaat het werken , gaat het wel werken en als ge chance hebt heb je na 20 min geen pijn meer . maar ik ben logisieke hulp bij mensen met kanker demente mensen endie aan het rand van de maatschapij leven . ik heb constant mijn handen nodig en ik voel dat ik b[lees meer...]ijna geen kracht meer heb en da is gevaarlijk ! maar nu neem ik tramadol 100 mg en het gaat ietsje beter. ik neem savonds nog 2 rivotrils da zijn spierontspanners 0.5 mg en ge slaapt als een roos !! ik neem 1 doosje van 150 pillen en dan stop ik 2 weken . dan is het uit uw systeem en raak je ni verslaafd !!! als iemad wil reageren mijn e-mail adres is vermeld .

28-11-2012 | Vrouw | 43
paracetamol / tramadol
Veel pijn in buik na kijkoperatie. Deze pijnstiller 1x ingenomen en meteen zo stoned als een garnaal. Dood eng gewoon. en inderdaad gee pijn gevoeld omdat de bijwerkingen zo hinderlijk zijn.

06-06-2015 | Man | 44
Buikpijn
Dit middel voorgeschreven gekregen voor pijn in de buik richting het heupgewricht. De multidisciplinaire onderzoeken lopen nog maar het middel is zeer effectief voor de pijn. Normaal een iets te zwaar middel voor mijn klachten maar ik ben allergisch voor ibuprofen, diclofenac en aanverwante pijnstillers, De eerste keer dat ik dit innam, kreeg ik een soort lichte euforie,[lees meer...] maar dat was eenmalig. Daarna hoegenaamd geen bijwerkingen en geen pijn meer. Het werkt licht verstoppend dus letten op wat je eet, zoals vezelrijk voedsel en veel water drinken.

20-02-2013 | Man | 44
Rugklachten
Verschillende medicijnen gebruikt,die niet werkte, ben overgestapt naar Zaldiar nam er 4 per dag sinds van de week nog 3 maar ik ga weer terug naar 4. Blijg nog steeds pijn houden straalt regelmatig uit naar mijn been, dan links en dan rechts. Ken wel elk moment van de dag slapen, wordt er suf van.

10-02-2015 | Vrouw | 45
Spierpijn
Heb Zaldiar meegekregen voor zeer pijnlijke tussenribspieren vanwege hardnekkige hoest buien. Brengt tijdelijke verlichting maar wordt heel erg suf en krijg onprettige druk op mijn hoofd.. En dan gebruik ik nog niet eens de voorgeschreven dosis van 2 daags 2 tabletten. Heb er 1 ingenomen vandaag. Heel de dag als een vaatdoek op bed gelegen. Ga er dus direct mee stoppen.

31-08-2019 | Man | 46
paracetamol / tramadol (37,5/325)
Gewrichtsontsteking
Door ongelukken versleten knieën en twee kapotte pezen in beide schouders. Slik zonodig 3 x per dag en het werkt naar voldoening haast geen pijn. Gebruik het nooit langer dan 3 dagen achter een.

13-03-2015 | Vrouw | 46
Spierreuma
heb jaren 2x pd naproxen 500 mg geslikt, maar kreeg hier problemen van door langdurig gebruik acuut moeten stoppen. van alles verder geprobeerd, gebruik het nu samen met celebrex 100 mg 2x pd.

02-04-2013 | Vrouw | 46
Rugklachten
ik heb Zaldiar in combinatie met Celebrex voorgescheven gekregen door de anesthesioloog omdat de behandelingen met injecties in mijn rug helaas niet geholpen hebben. Ik ben sindsdien pijnvrij mbt pijn in mijn rug. Helaas zijn de pijnklachten van mijn tenniselleboog (die ik al meer dan drie jaar heb)en waarvoor deze medicatie ook niet bedoeld was, hierbij niet geheel verdwe[lees meer...]nen maar wel verminderd. Ik ben positief over beide medicijnen, heb nauwelijks of geen bijwerkingen gehad.

11-04-2017 | Man | 48
Lage rugpijn
na ongeveer een half uur voel je de pijn afnemen.