Ervaringen met Arthrotec

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

27-04-2010 | Man
diclofenac / misoprostol
Hevige pijn ( vermoeden van slijmbeursontsteking ) in de r schouder
Mij werd dit medicijn voorgeschreven omdat paracetamol en ibuprofen absoluut niet holpen. De werking was erg goed, was pijnvrij maar de bijwerkingen waren vreselijk. Heb zelf vroeger wel eens drugs gebruikt en daar vergelijk ik de bijwerkingen bij mij mee. Ik was compleet van de wereld, hallicuneerde was na een nacht slapen kletsnat van het zweet, moest elke keer het ed[lees meer...] verschonen en soms wel eens 's nachts. Ik vergat alles. Als mijn vrouw mij belde en bv vroeg om het eten aan te zetten was ik dat na 1 minuut al weer vergeten. Bij mij staat bij de huisarts en apotheek nu in mijn dossier dat ik dit medicijn niet meer wil.

26-04-2010 | Vrouw
Artrose i.c.m. hielspoor
Ik vindt het nou niet direct een wondermiddel. Als het moet helpen de pijn weg te nemen moet ik er twee per dag nemen, en als ik dat doe, wordt ik er héél erg moe van!

13-04-2010 | Man
Ontsteking schouder
Slijmbeurs ontsteking aan de schouder en achterzijde pees. 4,5 dag lang 2 tabletten gebruikt en de pijn was nagenoeg verdwenen. Arthrotec is een ontstekingsremmer die mij is voorgeschreven, waarschijnlijk omdat ik die combineerde met Aprovel (bloeddruk) en Symvastatine (cholesterol)

23-03-2010 | Vrouw
Arthrose

15-03-2010 | Vrouw
diclofenac / misoprostol
Hielp niet als pijnstiller, hiervoor aanvullend paracetamol nodig gehad. Helpt wel als ontstekingsremmer. Veel bijwerkingen oa slecht slapen, veel zweten, gewichtsverlies en vermoeidheid. Onstekingen in gewrichten echter wel weg, en hopenlijk de bijwerkingen na beeindigen medicijnen ook.

29-01-2010 | Vrouw
Pijn
hielp slechts een uurtje voor de pijn. Na nummer 3 veranderde ik in een zombie, zag wazig.

01-12-2009 | Vrouw
Lumbale discopathie
slechte pijnstilling voor hevige rugklachten

29-11-2009 | Vrouw
Fibromyalgie/artose

28-11-2009 | Man
Ischias
De klachten verdwijnen vrij snel na het starten van de kuur en ervaar geen bijwerkingen.

27-11-2009 | Vrouw
Pijn schouder
Helpt bij slapen. pijn blijft

25-09-2009 | Man
Gezichtspijn bij M Crohn

31-07-2009 | Man
Spierklachten
Ik gebruik artrotec als het echt niet anders kan. Na klachten in januari 2009 over algemene spierpijn is er een te traag werkende schildklier aan het licht gekomen en slik daarvoor thyrax. Had gehoopt daarmee van de klachten verlost te zijn na goed instellen van het medicijn, echter in de praktijk bleef ik klachten houden. De werking van de artrotec is snel en effectief, m[lees meer...]aar zal niet de oorzaak van de klachten wergnemen. Het is een verademing om een tijdje minder pijn te hebben want ik word er behoorlijk depressief van. Ook heb ik jaren een tennisarm gehad en daarbij heeft artrotec ook geholpen om door deze moeilijke periode te komen. Met fysio is het daarna genezen.

27-01-2009 | Vrouw
Polymyalgia rheumatica
bij het minderen van de prednisolon (5 jaar geslikt) ben ik arthrotec gaan gebruiken omdat dit ook minder bijwerkingen heeft. Nu gebruik ik geen prednisolon meer en helpt dit redelijk tegen gewrichtsklachten en ontstekingen.