Ervaringen met Arthrotec

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

21-03-2013 | Vrouw | 41
Reumatoïde artritis
bij opkomende gewrichtspijnen neem ik een pil waarna het ongeveer een uur duurt voordat ik effect bemerk. Komt ook voor ik niet ervaar dat pijnstiller effectief is maar gezien ervaringen kan het zijn dat pijn gedempt wordt. Af en toe wel suffig maar gelukkig verder geen bijwerkingen

25-12-2012 | Man | 55
Spierpijn
Voor het eerst dit middel gebruikt toen ik onvoorstelbare pijnscheuten had in m'n nekspieren. Ik kon wèrkelijk niets en de pijnscheuten waren zó hevig dat het leek of m'n kop dan van m'n romp gedraaid werd. Kennis van mij zei dat hij goed pilletje had; spierverslappers, en dus 2 geprobeerd en het resultaat was verbluffend; na 20 minuten kon ik weer normaal bewegen. Huisar[lees meer...]ts wees me op de risico's, immers het hart is óók een spier. Evengoed herhaalrecept gevraagd en ik gebruik dit middel nog steeds bij langdurige pijn in de rug, althans als ik weet dat dit een spierkwestie is. één pilletje, soms 2 is al genoeg voor weken/maanden. Het middel mag wat mij betreft een voetstuk.

24-11-2012 | Man | 61
diclofenac / misoprostol
Hallo, l heel veel jaren gebruik ik dit middel om erstige pijn in de nek en migraine welke daarui voorkomt te voorkomen. Ik gebruik een normale maand dosering op basis van twee pillen per dag, in 4 maanden. Dus heb ik het maar heel weinig nodig. Ik ben er heel tevreden over, bij een startende pijn in de nek ben ik allert, zet het door is een pil, bij opkomende zware hoofd[lees meer...]pijn in combinatie met een sanalgin, en binnen twee uur ben ik overal vanaf. Geweldige ervaring en het heeft heel veel migraine waar ik vele jaren last van heb gehad, voorkomen. Helaas heeft mijn dokter het besluit genomen het niet meer voor te schrijven en andere pillen gegeven. Plotseling zijn ze niet meer verkrijgbaar. Ik heb besloten de medicijnen terug te brengen en ga ze in het buitenland zelf kopen.

18-10-2012 | Vrouw | 60

11-10-2012 | Vrouw | 46
Spierpijn
Na mijn auto ongeluk zijn mijn spieren uitgerekt. In de eerste week, had ik geen last van bijwerking. In de 2e week heb ik veel last van diaree. In de 3e week afgebouwd naar 1x per dag ivm diaree. Door het gebruik voel ik minder spierpijn maar niet pijnvrij.

04-10-2012 | Vrouw | 43
Reumatoïde artritis
Net voor 't eerst een tablet ingenomen: ernstige buikpijn, duizeligheid. even aankijken of ik nog een tweede tablet neem... Geen idee of 't effectief is, even afwachten, voorlopig eerst aankijken ivm bijwerkingen die op de voorgrond staan

05-09-2012 | Vrouw | 79
Artrose
omdat het gebruik van meerdere stuks per dag een goede werking van mijn nieren beinvloedde mag ik hiervan alleen bij erge pijn 1 per dag gebruiken, voor de rest moet ik het met paracetemol doen, 6 tot 8 stuks per etmaal, dit is niet voldoende om de pijn te bestrijden, welk middel zou helpen zonder dat mijn nieren verder beschadigd raken, ik heb ook diabetes 2.

23-08-2012 | Vrouw | 27
Spierpijn
erg last van maag en darmen en weet niet of het hier van komt ben erg slaperig en moe, kan zo uren slapen verder wel tevreden over resultaat

09-07-2012 | Vrouw | 73
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik Arthrotec soms maanden niet. voor gewrichtsklachten. Nooit geen problemen er mee gehad tot enkele weken geleden op vakantie ik 's nachts wakker werd met jeuk in handen en voeten, dikke tong, niet goed kunnen spreken, mijn bloeddruk was alarmerend laag. Een behoorlijke alergische reactie ik was doodziek. Wat ik een eerste instantie de schuld gaf aan aardbeien uit f[lees meer...]rankrijk, niet gewassen. Totdat ik thuisgekomen weer dezelfde reactie had na het innemmen van 1 tablet Arthrotec 50mg. Gelukkig had ik ondertussen een antihistaminica van mijn huisarts gekregen zodat het niet zo lang duurde en minder heftig was. Wie heeft er hiermee dezelfde ervaring gehad?

29-05-2012 | Vrouw | 54
diclofenac / misoprostol
Was bij de dokter vandaag vanwege een beknelde zenuw dat via de onderrug naar rechterheup naar dijbeen loopt( Alleen de rechterkant). Alsof je met een paar messen wordt geprikt , geen lekker gevoel. Er wordt Arthrotec 50 voorgeschreven. Na het recept te hebben opgehaald bij de Apotheek en thuisgekomen nam ik een tablet. Kort daarna werd mijn maag wat gevoelig, iik w[lees meer...]erd duizelig, met een droge mond. En ook wat suffig. Ja ik ga morgen paracetemol met codeine kopen dat lijkt me iets miinder bijwerkingen geven, in ieder geval niet zo heftig! Ik slik al helemaal geen pillen,en sta meer open voor homeopatische producten.

08-05-2012 | Vrouw | 65
Maagklachten
Na galbaas verwijdering met recept naar huis. na1e tabl. lichte maagklachten, na 2e tabl hevige maagpijn. volgens apotheek komt dat door de maagbeschermer die er bij in zit. Daarna alleen diclofenac 50 mg geslikt. Nu na 5 dagen alleen nog paracetamol, maar maagklachten zijn nog niet over.

25-04-2012 | Man | 56
Artrose
Vele jaren naar volle tevredenheid gebruik totdat ik in januari 2011 plotseling allemaal luchtwegklachten kreeg zoals hoestbuien die minuten lang aanhielden. Uiteindelijk na enkele maanden op advies van de huisarts gestopt met Arthrotec en binnen een par dagen was ik van mijn klachten af. na een week of drie nog eens een pil genomen en ik had binnen een uur al weer last. N[lees meer...]u dus definitief gestopt maar nog geen middel gevonden dat mij goed van mijn pijnklachten af helpt.

17-04-2012 | Vrouw | 63
Reumatoïde artritis
Het helpt mij goed tegen reumatische pijn. Jammer is dat ik er wel wat slaperig van wordt en ook heb ik een beetje maagpijn en soms een paar buikkrampen. Hoewel er toch een maagbeschermer in zit. Daarom gebruik ik het niet elke dag.

24-03-2012 | Man | 57
diclofenac / misoprostol
Na een langere periode te zijn behandeld voor een pijnlijke knie d.m.v fysiotherapie bleef ik de pijn houden, foto laten maken en bleek ik lichte artrose te hebben met onregelmatigheden in de knie wat duidelijk op de foto te zien was. Door middel van het gebruik van dit medicijn is de pijn volledig weg, en zal ik volgens de orthopeed dit langdurig moeten blijven gebruik[lees meer...]en tot dat de pijn weer terug keert dan onmiddellijk een afspraak maken voor waarschijnlijk een cortiso steroïde injectie. Maar voor de rest een topper voor mij. ;)

11-01-2012 | Vrouw | 17
diclofenac / misoprostol
Ik heb veel last van mijn rug, maar dit spul werkt ook voor geen meter.

03-01-2012 | Man | 75
suffig.