Ervaringen met Arthrotec

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

02-01-2012 | Vrouw | 55
diclofenac / misoprostol
ivm maagklachten mag ik geen ontstekingsremmers meer slikken en ben ik overgestapt naar paracetamol/codeine 40 mg. Ik ben hier zeer enthiosiast over en kan weer sinds jaren de gehele nacht doorslapen. Diit was voor mijn ondenkbaar voorheen.

12-12-2011 | Vrouw | 68
diclofenac / misoprostol
daarnaast vooral mesologie. bijwerkingen; maag en darmklachten. gebruik alleen als noodzakelijk is. liever homeopatie.

31-10-2011 | Man | 26
CarpaaltunnelSyndroom
Ik heb het 2 weken gebruikt was op de misselijkheid, buikkrampen heel tevreden over. Tot ik na anderhalve week overal vlekken op mijn been kreeg. En ik erachter kwam dat ik er allergisch voor was.

26-10-2011 | Man | 59
Knieklachten
meniscus verwijderd. bot komt tegen elkaar aan. bijwerkingen: maagklachten af en toe.

11-04-2011 | Vrouw | 67
Reumatisch artritus
het helpt bij mij enorm, ik ben er zeer blij mee, mijn knie verbeterde en ook mijn handen mevr Hulsbosch

01-04-2011 | Man | 56
Schouder

23-01-2011 | Man | 57
Pijnbestring vanwege reuma
Ik begon met Naproxen voor pijn aan de handen, maar dat hielp niet. Vervolgens diclofenac geprobeerd, maar dat ging ook niet.Toen Arthrotec, maar dat was niet effectief. Nu ben ik gestopt en wacht op een afspraak met de reumatoloog.

23-01-2011 | Man | 66
Nekklachten door beschadigde nekwervels
Last van oorsuizen. Zweertjes in de mond. Zou het bijwerking zijn?

23-01-2011 | Vrouw | 34
Slijtage rug
dit middel werkt goed samen met paracetamol

15-12-2010 | Vrouw
RA
Vaak duizelig, kwam er achter dat dit na enkele uren inname van artrose was. Mondslijmvliezen vaak kapot ook mondhoeken. Ik dénk dat het door de medicatie kwam. Gebruik nu sinds 2 maanden panadol artrose 1000mg 4 x daags. Heb de indruk dat dit beter werkt tegen de pijn en sinds 1 maand géén bijwerkingen meer gemerkt.

14-12-2010 | Vrouw
Slijtage heup
ik ben erg tevreden, kon bijna niet lopen, na een paar dagen het medicijn gebruikt te hebben kan ik weer over een bok springen; voor mij is het een wondermiddel

27-11-2010 | Vrouw
Gewrichtspijn

19-10-2010 | Vrouw
Pijn / ontstekingen
Ik heb ongeveer 2 jaar Arthrotec gebruikt. Vanaf mijn twaalfde levensjaar is bekend dat ik last heb van benauwdheid en allergie. Op een gegeven moment kreeg ik het steeds benauwder 's nacht en dacht eerst nog dat dat door de andere medicatie kwam. Toch maar eens naar de huisarts en direct een andere ontstekingsremmer gekregen. Ik had eigenlijk nooit Arthrotec mogen slikken[lees meer...]. Apotheek werkte toen ook nog niet zo goed als nu.

20-09-2010 | Vrouw
diclofenac / misoprostol
Chronische pijn na meerdere operaties aan knie
Atrhrotec gebruik ik inmiddels al 6 jaar, waarvan de eerste 4 jaar ik arthrotec 2x per dag innam. de Laatste 2 jaar 1x per dag. na een ongeluk, en meerdere operaties chronische pijn aan knie. Tussendoor kort andere medicijnen geprobeerd, maar deze hielpen niet zo goed als arthrotec. Voor mij helpt het medicijn erg goed, veel minder pijn, en ik kan hierdoor mijn alledaag[lees meer...]se dingen gewoon doen, slik ik het niet, dan lukt dit vaak niet. alleen nu heb ik de laatste maanden toch gauw dat mn maag van streek is, en last licht zeurend gevoel in buik/maag, weet niet of dit door langdurig gebruik van atrhrotec komt, maar stoppen is geen optie! benieuwd wat jullie bevindingen zijn.

22-06-2010 | Man
diclofenac / misoprostol
Hoofdpijn en nekklachten (slijttage)
Mijn nek is gebroken geweest en er zit een verzakking in mijn nek. Heb er te lang mee rondgelopen voordat ik wist wat er aan de hand was. (4 Jjaar) . Slik nu 6 jaar Artoteck.

24-05-2010 | Vrouw
Frozen shoulder
veel last van misselijkheid, buikpijn, pijnlijke darmen en opgeblazen gevoel.