Ervaringen met Diclofenac

diclofenac

Rugklachten (34 meningen)
Jicht (17 meningen)
Lage rugpijn (15 meningen)
Gewrichtspijn (13 meningen)
Spierpijn (6 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Menstruatiepijn (3 meningen)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

23-07-2016 | Vrouw | 31
diclofenac (12,5mg)
Slijmbeursontsteking
Huisarts heeft hierbij geen maagbeschermers voorgeschreven, mijn maagwand was flink beschadigd. Na een poos heel misselijk te zijn, ben ik een 3 keer in het ziekenhuis beland, omdat ik andere medicijnen niet meer binnen kon houden. Mijn maagwand is aangetast door de diclofenac. Tevens had ik kloppingen in mijn hoofd. Na deze ellende heb ik maandenlang geen andere medicijne[lees meer...]n moeten gebruiken en nog 6 maanden maagbeschermers gebruikt, omdat ik altijd misselijk was en zelfs geen pittig of vet eten kon verdrage.n

15-12-2016 | Man | 47
Slijmbeursontsteking
diclofenac gekregen ivm bursitis in schouder, de meeste pijn is 's nachts na ongeveer 3 a 4 uur slapen, ten eerste is de pijnstillende werking van diclofenac gering en heb ik het idee dat de werking na inname slechts enkele uren is, in ieder geval te kort om het hoogtepunt of beter gezegd dieptepunt van de pijn in mijn schouder te neutraliseren, de belangrijkste reden dat [lees meer...]ik niet 3 keer daags de maximale dagdosis neem/nam is het feit dat diclofenac laxerend werkt (tenminste bij mij) als ik naar de wc ga met diclofenac dan ben ik in een seconde klaar en kan daarna een kwartier de poepspetters opruimen, omdat ik een 'explosie-ontlasting' krijg, verder vind ik het een matige pijnstiller en stap over op een sterkere pijnstiller met vertraagde werking na inname die, heel belangrijk niet laxerend werkt. tevens voeg ik er aan toe dat de huisarts die roept 'neem er een paracetamolletje' uit zijn ambt onzet dient te worden. paracetamol doet al helemaal nul punt nul bij slijmbeursontstekeing in de schouder, tevens werkte bij mij naproxen iets beter tegen de klachten, mits de zwaarste dosering.

18-08-2019 | Man | 56
Slijmbeursontsteking
Ontstekingsremmer werkt goed maar uitslag op huid is veel pijnlijk.

13-07-2018 | Vrouw | 70
Slijmbeursontsteking
Diclofenac gebruikte ik zowel tegen artrose als slijmbeurs ontstekingen. Tegen de pijn van een slijmbeursontsteking hielp dit middel amper.