Bij  ArtroseX

Reumatoïde artritis (14 meningen)
Pijn (algemeen) (13 meningen)
Menstruatiepijn (12 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Hernia (9 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Gewrichtspijn (7 meningen)
Jicht (5 meningen)
Spierpijn (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)
Ziekte van Bechterew (3 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Syndroom van Tietze (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

Paracetamol kan veilig gebruikt worden. Dat concludeert de beroepsvereniging van apothekers KNMP donderdag na eigen onderzoek van negentien merken paracetamol. Geen van de onderzochte merken bevatte de kankerverwekkende stof PCA. De uitkomst van het onderzoek komt overeen met de resultaten van een onderzoek dat NRC en tv-programma Zembla woensdag bekendmaakte. Beide media lieten in een Belgisch laboratorium elf populaire merken paracetamol testen op PCA. Ook deze bleken niet vervuild.

KNMP-voorzitter Aris Prins: ,,Het onderzoek bevestigt onze eerdere uitspraken over het veilig gebruik van dit geneesmiddel. De mensen kunnen paracetamol gewoon blijven innemen.”

KNMP (27-08-2020)

09-03-2015 | Man | 56
naproxen (250mg)
Artrose - gewrichtsaandoening
Deze middel help bij goed.

19-06-2014 | Vrouw | 67
Artrose - gewrichtsaandoening
Dit medicijn zorgde ervoor dat ik na het innemen van de 2e tablet mij in het geheel niet goed voelde. Ik begon heel erg te zweten, had erg veel pijn in mijn maag, buik, rug en moest overgeven en had diarree. Toch heb ik 's avonds nog 1 tablet genomen, toen dacht ik echt dat ik doodging. Ik voelde mij na ca. 4 uur zo slecht dat ik de huisarts weer gebeld heb. Hij adviseerd[lees meer...]e mij meteen te stoppen en over te gaan op paracetamol 1000 gram zetpil. Vandaag is het 2 dagen geleden dat ik de medicijn gebruikte maar nog steeds is de maagpijn niet weg. De klacht waar ik het voor gebruikte werd wel minder. Voor mij is dit dus niet het juiste medicijn.

20-01-2014 | Man | 42
naproxen (500mg)
Artrose
Ik heb regelmatig last van mijn knie, daardoor kan ik met moeite opstaan, lopen en de trap op, na twee naproxen 500Mg en een nacht rust ben ik bijna weer een balletdanser. Nu ga ik wel naar de huisarts die wil eigenlijk opereren meniscus of zo iets Grts Ed

26-10-2013 | Man | 51
Artrose - gewrichtsaandoening
Enorme last van schouder en arm gewrichten, werkt tegen de pijn , wel bijwerking aan de ogen, jeuk en rode ogen, ook tijdelijk troebel zicht.

18-07-2013 | Man | 67
Artrose - gewrichtsaandoening
Aanvankelijke ontsteking aan wijsvinger (2x zo dik) verholpen met Diclofenac zonder pijn of bijwerkingen. Chirurg vond het nodig om het laatste stukje ontsteking aan te pakken met 2x 500 mg Naproxen per dag. Na 2 dagen al last van maagpijn en kleine onderhuidse bloeduitstortinkjes. De derde dag nog 1 pil ingenomen en vervolgens gestopt, want de pijn bleef. Contact op[lees meer...]genomen met chirurg en hij was het volledig met me eens om te stoppen. Kennelijk kan ik niet goed tegen dit medicijn, dat ik niet direct wil afkraken, ,maar ik adviseer wel goed "te luisteren" naar je eigen lichaam, zodra er vervelende pijntjes aan de orde zijn.

29-03-2013 | Vrouw | 56
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik heb artrose en kreeg dit medicijn nu voor de tweede keer voorgeschreven vorige keer kreeg ik alleen maar meer pijn en ben dus gestopt.Nu kreeg ik van de huisarts voor de tweede keer dit medicijn en hoopte dat ik nu niet meer pijn zou krijgen ik heb dit medicijn 5 dagen gebruikt en kon na de tweede dag niet meer slapen van de pijn in voeten enkels schouders handen en ben[lees meer...] nu al 3 dagen gestopt maar ben nog zo beroerd van de pijn als ik altijd zoveel pijn zou hebben wilde ik niet meer leven

13-08-2008 | Man
Artrose
Naproxen geeft een pijnvermindering van ongeveer50%. Geeft een vermindering van zwelling in gewrichten,en daarmee een soepeler werking.Ik gebruik ze naar behoefte(acute pijn) en preventief bij zwaar werk.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum